„Ha ma 3 napra eltűnök a cégtől, működik minden? Vagy másnapra káosz lesz?”
Ha ismerős a kérdés, ott a helyed a Café rendezvényünkön.

Vezetőként az egyik legnagyobb kihívásunk:

Mikor és mennyi időre hagyhatjuk magára a céget vagy a ránk bízott területet – anélkül, hogy minden elakadna?
A válasz nem egy időpont vagy időtartam. A válasz az önműködés szintje. És az önműködés alapja: a szervezett, átlátható működés – vagyis a folyamatmenedzsment.

Jó hírünk van: ezen az úton fokozatosan, de tudatosan is el lehet indulni. Ehhez szervezünk a Magyar Vállalkozások Üzleti Közösségével (MVÜK) közösen egy nyílt Café rendezvényt.

Kinek szól a Café?

Cégvezetőknek, tulajdonosoknak, felsővezetőknek akik szeretnék a működésüket átláthatóbbá, stabilabbá, önműködőbbé tenni.
Ajánljuk különösen: HR, marketing, sales, beszerzési és pénzügyi vagy üzletfejlesztési vezetőknek, akik napi szintű döntések helyett a stratégiai tervezésre fókuszálnának.

 

Mit kapsz a Café-n?

Tudományos alapok közérthetően:

– Mi is az a folyamat – és miért értik félre sokan?
– A folyamatmenedzsment üzleti és tudományos iskolái
– BPMN 2.0 – nemcsak modellezőknek, vezetőknek is hasznos
– Folyamatmodellezés + szimuláció – miért nem elég lerajzolni?
– AI támogatás a működés optimalizálásában

Gyakorlati példák és interaktív workshop:

– Valóban működő céges folyamatok (pl. onboarding, számlajóváhagyás)
– Mi a különbség a „jó” és a „rossz” folyamat között a mindennapokban?
– Munkatársak bevonása: hogyan válhatnak ők is „folyamatgazdává”
– AI-alapú folyamattervező bemutató az xFLOWer rendszerrel
– Személyre szabott kérdések és megoldási javaslatok

Mit viszel haza?

– Egy új szemléletet, amivel másképp tekintesz a céged működésére
– Közös nyelvet a csapatoddal, amit az optimalizálás során használhattok
– Azonnal alkalmazható eszközöket és inspirációt
– Bemutatót az xflower.ai ingyenesen használható folyamattervezőről

Korábbi résztvevői vélemény:

„A Café után egyből nekiálltunk modellezni a belső működésünket. Hónapok óta először éreztem, hogy nem mindent nekem kell kézben tartani.”

GYIK – Amit gyakran megkérdeznek

**Kell előképzettség?**
Nem. Az előadás és a workshop mindenki számára érthető.

**Kapok utólag anyagokat?**
Igen. Letölthető összefoglalót és segédleteket biztosítunk.

**Hol és hogyan használható az AI?**
Megmutatjuk élőben, hogyan lehet vele űrlapot tervezni, folyamatot tesztelni és döntéseket automatizálni.

Az esemény részletei

– Időpont: 2025. június 4., 14:00
– Helyszín: Haris Park, Budapest, Marczibányi tér 6-7, 1022

– Email regisztráció: sales@click-on.hu

– Részvételi díj: 9000 Ft

A díj tartalmazza:
– Teljes program + AI-bemutató
– Kávé, frissítő, kapcsolatépítési lehetőség
– Letölthető tudásanyagok

Indulj el az önműködő cég felé vezető úton.

Ne csak vezesd a céged – teremtsd meg a rendszerét.
Várunk szeretettel a Café-n!

Hasonló írások