Back Office - biztos működés
a motorháztető alatt
Szakértőink tapasztalatával és saját fejlesztésű xFLOWer platformunkkal segítjük az üzleti folyamatok lemodellezését, majd a digitalizáció segítségével könnyedén automatizáljuk azokat. Ezáltal a vállalat magját adó back office tevékenységek átláthatóvá, precízebbé, és gyorsabbá válnak.
Káosz helyett rend és transzparens működés
Optimalizált üzleti folyamatok - felszabaduló idő, magasabb termelékenység mellett
Saját fejlesztésű xFLOWer platformunkkal segítjük az üzleti folyamatok lemodellezését, majd digitális automatizációját.
Saját fejlesztésű xFLOWer platformunkkal segítjük az üzleti folyamatok lemodellezését, majd digitális automatizációját.
BővebbenAutomatizált dokumentumok
Minden olyan feladat, amit egy dokumentum érkezése indít el, határidőre és minden szükséges lépést betartva valósul meg.
Minden olyan feladat, amit egy dokumentum érkezése indít el, határidőre és minden szükséges lépést betartva valósul meg.
Bővebben Transzparens együttműködés és
elakadás mentes kommunikáció
A transzparens folyamatok és jogosultságok lehetővé teszik, hogy minden munkavállaló azonnal a számára legfontosabb feladattal tudjon foglalkozni, az információ elakadása nélkül.
A transzparens folyamatok és jogosultságok lehetővé teszik, hogy minden munkavállaló azonnal a számára legfontosabb feladattal tudjon foglalkozni, az információ elakadása nélkül.
BővebbenA cégen belüli tevékenységek = automatizálható folyamatok
Minden cég legnagyobb ellensége a káosz, amely átláthatatlanná teszi a működést, így a munkatársak nem tudnak hatékonyan, gyorsan, magas minőségben dolgozni. Mindezekből adódik az idő és erőforrás igényes működés, ami komoly piaci hátrányt jelenthet.
Iktassa ki ezeket a hátráltató tényezőket és érjen el gyorsabb, precízebb, termelékenyebb működést! Hogy hogyan?
Szakértőink tapasztalatával és saját fejlesztésű xFLOWer platformunkkal segítjük az üzleti folyamatok lemodellezését, majd a digitalizáció segítségével könnyedén automatizáljuk azokat. Nincs több elkeveredett dokumentum, elfelejtett feladat vagy határidő, lassú, nehézkes működés!
Komplex dokumentumkezelés
Az üzleti dokumentumok gyakorlatilag teljes köre valamilyen ügyintézést igényel. Emiatt az üzleti dokumentumokhoz kevés kivételtől eltekintve mindig üzleti folyamatok, tevékenységláncok kapcsolódnak – ezeket vezérli az xFLOWer platform.
Eltérő típusú – pl. számla, szerződés, megrendelés, stb. – dokumentumokhoz eltérő ügyintézési folyamatok rendelhetők, így mindenféle dokumentum ügyintézése a megfelelő protokoll alapján történhet, amit a rendszer minden esetben konzisztensen végigvisz.
Hatékonyabb csapatmunka,
feladat és folyamatkezeléssel
A cégvezetők többsége e-mailekben oszt ki feladatokat, majd ugyanígy, e-mailben igyekszik követni azok megvalósulását. Amellett, hogy a mai napig ez a feladatkiosztás egyik legelterjedtebb módja, már sokkal kézenfekvőbb eszközök is rendelkezésre állnak a feladatok kiosztására és azok utókövetésére.
Az xFLOWer megoldást kínál mindezen problémákra: a feladatok kiosztása és ellenőrzése, a dokumentumok szerkesztése és verziózása, a folyamatok követése csupán néhány olyan funkciója, melyekkel a napi munka hatékonysága sokszorosára növelhető.
ugyfelszolgalat
Projektmenedzsment támogatás, dokumentumkezelés – p2m
adminisztracio
Egységesített adminisztráció a Phoenix Pharmanál
back-office