Ügyfélszolgálat - hatékonyabb kiszolgálás folyamat alapon
Az ügyfélszolgálati feladatok szerteágazóak, hiszen megannyi ügyféladat kerül feldolgozásra, melyekből aztán a legtöbb esetben további teendők keletkeznek. Ezen feladatok automatizált folyamattá szervezése segíti a kiszolgálás jelentős gyorsulását, és töredékére csökkenti a betanulási időt is.
Magasabb ügyfélélmény, optimalizált működéssel
Automatizált ügyfélszolgálati folyamatok
A különböző integrációknak köszönhetően megszűnik az információk elakadása, így azonnal meghatározásra kerülhetnek a következő lépések, és azok teljesülésének feltételei.
A különböző integrációknak köszönhetően megszűnik az információk elakadása, így azonnal meghatározásra kerülhetnek a következő lépések, és azok teljesülésének feltételei.
BővebbenTizedére csökkenő betanulási idő
Az xFLOWer használata esetén a több hetes vagy akár több hónapos betanítási idő nagyságrendekkel csökkenthető, a kezelőt a rendszer intuitívan látja el információval és segíti feladatainak elvégézésében.
Az xFLOWer használata esetén a több hetes vagy akár több hónapos betanítási idő nagyságrendekkel csökkenthető, a kezelőt a rendszer intuitívan látja el információval és segíti feladatainak elvégézésében.
BővebbenÜgyféldokumentumok kezelése folyamat alapon
Minden dokumentum kereshető módon kerül tárolásra sőt, sablonok alapján akár a hívások során, valós időben megvalósítható szerződésmódosítás, új szerződés vagy akár szerződésbontás is.
Minden dokumentum kereshető módon kerül tárolásra sőt, sablonok alapján akár a hívások során, valós időben megvalósítható szerződésmódosítás, új szerződés vagy akár szerződésbontás is.
BővebbenÜgyféligények kiszolgálása
Az xFLOWer segítségével nem csupán a hiba és igénybejelentések rögzítése kezelhető, hanem előre kialakított üzleti folyamat mentén már a bejelentéskor elindulhat a megoldás, ügyintézés folyamata.
A rendszerben futó folyamatok lehetőséget kínálnak más szervezeti egységben dolgozók, vagy akár partnerek bevonására is: például, ha egy előfizető meghibásodást jelez, akkor akár azonnal értesíthető a karbantartó kolléga vagy partner.
Az assistance típusú kárbejelentések kezelése is hasonló folyamatok mentén zajlik. Például egy lakásbiztosítási káresemény bejelentésekor akár azonnal a helyszínre indulhat a javítást végző szakember, vagy a rendszer automatikusan kiválaszthatja a bejelentőhöz legközelebbi és leghamarabb elérhető szakembert
Háttértevékenységek - front és back office megoldások
Az ügyfélszolgálati munka során szükséges, hogy az ügyfelekkel történő kommunikáció során olyan támogató rendszerek álljanak rendelkezésre, melyek lehetővé teszik a gyors ügyintézést, adekvát, azonnali válaszadást illetve minden szükséges információt biztosítanak az ügyintézők számára.
A háttérmunka ugyanolyan fontossággal bír, mint a front office tevékenység. Hiába a kitűnő kommunikáció, ha az ügyféligények kivitelezése, nehézkes vagy lassú folyamatok mentén történik – ebben az esetben ügyfeleink elégedettsége nem garantálható!
Az xFLOWer back office moduljai teljes körű megoldást kínálnak ezen problémákra is.
Feladatkiosztás és minőségbiztosítás
Rögzíthető, hogy mely folyamatlépés elvégzéséhez milyen készségek szükségesek a munkatársak részéről. Meghatározható, hogy melyik munkatárs milyen képességekkel rendelkezik, valamint az egyes kollégák terheltségét is figyelemmel kíséri.
A rendszer képes az egyes feladatokat olyan kollégák számára delegálni, akik el tudják végezni azt, illetve megfelelő időkerettel rendelkeznek a feladat ellátására – automatikusan.
Az xFLOWer lehetővé teszi a minőségbiztosítási szabályzat implementációját, valamint a kollégák értékelését is, így biztosítva a vállalat minőségbiztosítási szabályainak érvényesítését, garantálva a magas szintű ügyfélkiszolgálást és transzparens ellenőrzést is.
ugyfelszolgalat
Ügyfélszolgálati és operációs folyamatok – MetLife
adminisztracio