Ügyfélszolgálat - hatékonyabb kiszolgálás folyamat alapon

Az ügyfélszolgálati feladatok szerteágazóak, hiszen megannyi ügyféladat kerül feldolgozásra, melyekből aztán a legtöbb esetben további teendők keletkeznek. Ezen feladatok automatizált folyamattá szervezése segíti a kiszolgálás jelentős gyorsulását, és töredékére csökkenti a betanulási időt is.

Magasabb ügyfélélmény, optimalizált működéssel

icon png
01

Automatizált ügyfélszolgálati folyamatok

A különböző integrációknak köszönhetően megszűnik az információk elakadása, így azonnal meghatározásra kerülhetnek a következő lépések, és azok teljesülésének feltételei.

A különböző integrációknak köszönhetően megszűnik az információk elakadása, így azonnal meghatározásra kerülhetnek a következő lépések, és azok teljesülésének feltételei.

Bővebben
icon png
02

Tizedére csökkenő betanulási idő

Az xFLOWer használata esetén a több hetes vagy akár több hónapos betanítási idő nagyságrendekkel csökkenthető, a kezelőt a rendszer intuitívan látja el információval és segíti feladatainak elvégézésében.

Az xFLOWer használata esetén a több hetes vagy akár több hónapos betanítási idő nagyságrendekkel csökkenthető, a kezelőt a rendszer intuitívan látja el információval és segíti feladatainak elvégézésében.

Bővebben
icon png
03

Ügyféldokumentumok kezelése folyamat alapon

Minden dokumentum kereshető módon kerül tárolásra sőt, sablonok alapján akár a hívások során, valós időben megvalósítható szerződésmódosítás, új szerződés vagy akár szerződésbontás is.

Minden dokumentum kereshető módon kerül tárolásra sőt, sablonok alapján akár a hívások során, valós időben megvalósítható szerződésmódosítás, új szerződés vagy akár szerződésbontás is.

Bővebben
image

Ügyféligények kiszolgálása

Az xFLOWer segítségével nem csupán a hiba és igénybejelentések rögzítése kezelhető, hanem előre kialakított üzleti folyamat mentén már a bejelentéskor elindulhat a megoldás, ügyintézés folyamata.

A rendszerben futó folyamatok lehetőséget kínálnak más szervezeti egységben dolgozók, vagy akár partnerek bevonására is: például, ha egy előfizető meghibásodást jelez, akkor akár azonnal értesíthető a karbantartó kolléga vagy partner.

Az assistance típusú kárbejelentések kezelése is hasonló folyamatok mentén zajlik. Például egy lakásbiztosítási káresemény bejelentésekor akár azonnal a helyszínre indulhat a javítást végző szakember, vagy a rendszer automatikusan kiválaszthatja a bejelentőhöz legközelebbi és leghamarabb elérhető szakembert

Háttértevékenységek - front és back office megoldások

Az ügyfélszolgálati munka során szükséges, hogy az ügyfelekkel történő kommunikáció során olyan támogató rendszerek álljanak rendelkezésre, melyek lehetővé teszik a gyors ügyintézést, adekvát, azonnali válaszadást illetve minden szükséges információt biztosítanak az ügyintézők számára.

A háttérmunka ugyanolyan fontossággal bír, mint a front office tevékenység. Hiába a kitűnő kommunikáció, ha az ügyféligények kivitelezése, nehézkes vagy lassú folyamatok mentén történik – ebben az esetben ügyfeleink elégedettsége nem garantálható!
Az xFLOWer back office moduljai teljes körű megoldást kínálnak ezen problémákra is.

image

Feladatkiosztás és minőségbiztosítás

Rögzíthető, hogy mely folyamatlépés elvégzéséhez milyen készségek szükségesek a munkatársak részéről. Meghatározható, hogy melyik munkatárs milyen képességekkel rendelkezik, valamint az egyes kollégák terheltségét is figyelemmel kíséri.

A rendszer képes az egyes feladatokat olyan kollégák számára delegálni, akik el tudják végezni azt, illetve megfelelő időkerettel rendelkeznek a feladat ellátására – automatikusan.

Az xFLOWer lehetővé teszi a minőségbiztosítási szabályzat implementációját, valamint a kollégák értékelését is, így biztosítva a vállalat minőségbiztosítási szabályainak érvényesítését, garantálva a magas szintű ügyfélkiszolgálást és transzparens ellenőrzést is.

Hogyan oldottuk meg ügyfeleink problémáit?
Inspirálódjon esettanulmányainkból!