xFLOWer workflow rendszer

INTEGRÁCIÓK

Integrációk

Az integráció olyan számítástechnikai – szoftveres – eljárás, ami adatkapcsolatot biztosít két vagy több informatikai rendszer között annak érdekében, hogy egymás adataihoz hozzáférjenek, azokat felhasználhassák, módosíthassák, kiegészíthessék, törölhessék. Ezen túlmenően sok esetben bizonyos automatizmusok is megvalósíthatók integrációk segítségével, közreműködésével. Jó példa erre a Cégkapu integráció, ami lehetővé teszi, hogy minden, a Cégkapura beérkező adat és dokumentum azonnal a szervezet valamely IT rendszerébe kerüljön további feldolgozás céljából.

Az xFLOWer integrációs képességei segítségével képes akár más további háttérrendszerekből is rendszeres időközönként lekérdezéseket indítani és kezelni, így például automatikusan ellenőrizheti a pénzügyi rendszerben, hogy mennyi hátralékos ügyfél szerepel a nyilvántartásban és akár kintlévőség kezelési munkafolyamatot is indíthat a tartozások mielőbbi behajtása céljából. Rugalmasságának köszönhetően a rendszer képes eltérő ügyféltípusokhoz eltérő behajtási munkafolyamatokat rendelni, így a rendszeresen nem fizető ügyfelek szigorúbb behajtási rend alá eshetnek, mint például a kiemelt, vagy rendszeresen határidőre fizetők.

Előnyök

Szigetrendszerek megszüntetése

A szervezetnél jelen lévő IT rendszerek integrálásával megszűnnek az ún. szigetrendszerek. Szigetrendszernek nevezünk olyan vállalati szoftvereket, amik egy specifikus területen önmagukban szolgálják ki a szervezeti egység igényeit. Ugyanakkor a gyakorlatban nagyon ritka, hogy egy-egy rendszer adataira ne legyen szükség semmilyen más üzleti folyamatban, és így rendszerben. Emiatt a szigetrendszerek terjedése az ügyvitel töredezettségét, a folyamatok lassulását okozza. Integrációk kialakításával viszont e rendszerek összeköthetők további IT rendszerekkel, így az előbb vázolt problémák szintúgy megszűnnek.

Szabad adatáramlás

A szervezet adatainak mindig a megfelelő helyen és időben szükséges rendelkezésre állniuk. Amennyiben egy adott feladathoz a bemenő adatok nem állnak rendelkezésre, úgy a feladat elvégzése minden bizonnyal csorbát fog szenvedni. Amennyiben az IT rendszerek integrációjára sor kerül, úgy ez a probléma megszűnik, hiszen a kialakított interfészek segítségével már több rendszerben is  rendelkezésre állhatnak azon adatok is, amiket csak szigetrendszerekben, célrendszerekben lehetett elérni.

Automatikus adatszinkronizáció

Az xFLOWer workflow rendszer segítségével nem csupán összeköthetjük IT rendszereinket, hanem akár automatikus adatszinkronizálást is megvalósíthatunk. Ennek hatalmas előnye, hogy mindig, minden rendszerben friss, aktuális adatok állnak rendelkezésre, és amennyiben az egyik rendszerben egy adat változik, akkor a további rendszerek lekövetik azt. Ennek megfelelően bármelyik rendszerben dolgozunk, nem kell az adatok megfelelőségén aggódnunk: mindig minden adat valós időben frissül, így mindig azon adatok állnak rendelkezésünkre, amikre épp szükség van.

Integrációk - xFLOWer

API adatkapcsolatok

xFLOWer különböző standard API felületeket kínál más rendszerekkel való összekapcsolódáshoz. Ezen eszközök segítségével akár az xFLOWer-ben lévő adatok felhasználhatók más rendszerek számára, vagy más rendszer férhet hozzá az xFLOWer-ben tárolt adatokhoz; illetve indíthat folyamatokat,  vagy végezhet feladatokat xFLOWer-ben.
A rendelkezésre álló eszközök a legmodernebb SOA architektúráktól kezdve az egyedi webservice integráción át, hagyományos adatbázis-adatbázis kapcsolatokon (dblink, odbc, jdbc) keresztül az alkalmi offline integrációig mindenre ad megoldást.

Integrációk

Frontend

Az xFLOWer workflow rendszer felhasználói felülete és workflow motorja képes vállalati Frontend-ként összefogni a vállalat különböző IT megoldásait. Például különböző ügyféltörzsek (ERP, műszaki nyilvántartás, Prospect törzs) vagy technikai eszközök (Call Center / ERP / CRM) vagy Pénzügyi törzsek (Biztosítási alrendszer, Marketing törzsek, Értékesítők tevékenységei). Így a munkatársak egyetlen, közös felületen érhetik el akár az összes további IT rendszer adatait és végezhetnek feladatokat ezekkel anélkül, hogy másik rendszerbe kellene belépniük, átnavigálniuk. Így a munkavégzés nem csak gyorsabb, hanem kényelmesebb is.

CRM rendszer - hatékony integráció

További hozzáférések

Az xFLOWer workflow egyes eszközei (pl.: ügyféltörzs kezelése, munkafolyamatindítás, ügyfél history) akár képernyő szinten is átemelhetők egy másik felületre (például portál). Erre is különböző eszközöket kínálunk, mint portletek vagy Iframe megoldások. Ezekkel az eszközökkel fordított irányú kapcsolat is kialakítható, azaz az xFLOWer egyes pontjaihoz (pl.: workflow folyamatlépés) is beilleszthető egy másik rendszer felhasználói felületének egy részlete. Így nem szükséges megnyitni a zártan működő workflow rendszert ahhoz, hogy például ügyfelek vagy partnerek számára hozzáférést biztosítsunk a számukra releváns adatokhoz, funkciókhoz. Sőt, még az xFLOWer használatát sem szükséges ismerniük, hiszen akár teljesen testreszabott, egyedi designnal és további funkciókkal rendelkező vállalati portálon keresztül is hozzáférnek a számukra releváns tartalmakhoz, tevékenységekhez, például egy biztosítási ügyintézés esetében.

Workflow szoftver - xFLOWer

xFLOWer API

xFLOWer-t legtöbb esetben nem önmagában használják, hanem más rendszerekkel összekötve.
Néhány egyszerű példa:

  • MAIL API: xFLOWer minden info@company.com címre érkező levelet érkeztet, tárol, folyamathoz rendel
  • SSO API: xF összeköthető a központi authentikációs eszközökkel, így nem kell külön jelszó a kollegáknak
  • ERP API: különböző ERP rendszerekhez egy vagy kétirányú adatkapcsolat (pl.: ügyféltörzs szinkronizációhoz)
  • Állami API: NAV online, és Ügyfélkapu API
  • Szamlazz.hu API

A fenti kész kapcsolatokon túl xFLOWer lehetőséget kínál külső fejlesztőknek standard üzleti tevékenységek API-n keresztül történő használatára. Néhány példa:
* ügyindítás * keresés  * dokumentum generálás * dokumentum letöltés * adatkitöltés * workflow léptetés *

Projekt menedzsment szoftver

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom