Automatizált ticketing
folyamat alapon

A hatékony ticketing folyamatok nem csak a vállalat belső működését segítik, de az ügyfélszolgálat erősödésével együtt kerül magasabb szintre az ügyfélélmény is, mely jelentős piaci előnyt eredményezhet. Ticketing modulunkat ezért úgy alkottuk meg, hogy egyszerű ügyfélnyilvántartás helyett komplex megoldásrendszerként szolgáljon.

Folyamatvezérelt hibakezelés egyenesen a felhőből

icon png
01

A hibajegyekhez tartozó összes folyamat egy helyen

Nincs szükség rendszerek sokaságára a bejelentések, munkalapok, kifizetések, kezeléséhez - az xFLOWer mindent egy helyen kezel.

Nincs szükség rendszerek sokaságára a bejelentések, munkalapok, kifizetések, kezeléséhez - az xFLOWer mindent egy helyen kezel.

icon png
02

Ügyféligények hatékonyabb kezelése,
csökkenő költségekkel

A teljes körű ügymenet digitalizálásával csökken az egy ügyfélre jutó idő, így egy-egy ügy költsége akár a tizedére csökkenhet.

A teljes körű ügymenet digitalizálásával csökken az egy ügyfélre jutó idő, így egy-egy ügy költsége akár a tizedére csökkenhet.

Bővebben
icon png
03

Gyorsabb kiszolgálás, elégedettebb ügyfelek

Az automatizált folyamatok felgyorsítják az ügyfélkezelést, és megszüntetik az információhiány miatti kellemetlenségeket.

Az automatizált folyamatok felgyorsítják az ügyfélkezelést, és megszüntetik az információhiány miatti kellemetlenségeket.

Bővebben
image

Valós idejű hibakövetés

Felhő alapú rendszerünk segítségével nem csupán az ügyfélszolgálati munka mobilitása növelhető, hanem vezetőként lehetőség nyílik az események valós idejű követésére akkor is, ha irodán kívül tartózkodunk, nagy komplexitású riportok generálásával és elemzésével támogatva. Minden kolléga számára elérhetővé tehető az irodán kívüli munkavégzés akár kizárólag mobil környezetben is.

Az xFLOWer azonban többet nyújt az átláthatóságnál – segítségével mindig, minden munkatárs tudni fogja mikor, milyen feladatot kell elvégeznie, továbbá lehetőség szerint automatizálhatók bizonyos feladatok és ismétlődő tevékenységek is.

Költségcsökkentés folyamatok segítségével

Az xFLOWer ticketing modulja sokkal többet kínál, mint egy átlagos ticketing rendszer tudása. Segítségével a beérkező hibajegyek kezelése új szintre emelkedik, hiszen a rendszer nem csupán a hibabejelentést, hanem a megoldás folyamatait is kezeli, vezérli.

Mit jelent ez a gyakorlatban? Egy hibajegy érkezésekor a rendszer azonosítja a hibát és automatikusan elindítja a megoldáshoz szükséges folyamatokat, jelezheti például a karbantartó csapat felé, hogy mely ügyfélnél, milyen hibát, milyen határidővel kell megoldani.

A rendszerben előre definiált határidők, egyedi sablonnal rendelkező munkalapok is kezelhetők, így automatikusan megtörténhet az elszámolás is. Ezek segítségével nem csak a delegálás, de az ellenőrzés is hatékonyabbá válik, jelentős költségcsökkentéssel.

image
image

Ticketing folyamat alapon

A legtöbb ticketing rendszer nem támogatja kellőképpen a hibajegyekhez kapcsolódó operatív tevékenységek vezérlését, folyamat szintű kezelését.

Legyen szó bármilyen ügyféligényről, az xFLOWerben előre meghatározott folyamatok mentén kerül megoldásra minden egyes probléma. Tetszőlegesen beállított rész és végső határidők, bármilyen komplexitású folyamat bárhány résztvevővel definiálható a rendszerben.

Ezen túlmenően az xFLOWer fejlett automatizációs képességeinek köszönhetően csökkentheti az ügyfélszolgálat munkaterhelését illetve gördülékenyebbé, gyorsabbá teszi az adminisztrációt úgy, hogy az emberi hibák számát is minimalizálja.

Hogyan oldottuk meg ügyfeleink problémáit?

Inspirálódjon esettanulmányainkból!