Denounce with righteous indignation and dislike men who are beguiled and demoralized by the charms pleasure moment so blinded desire that they cannot foresee the pain and trouble.
Read More Automatizált ticketing
folyamat alapon
A hatékony ticketing folyamatok nem csak a vállalat belső működését segítik, de az ügyfélszolgálat erősödésével együtt kerül magasabb szintre az ügyfélélmény is, mely jelentős piaci előnyt eredményezhet. Ticketing modulunkat ezért úgy alkottuk meg, hogy egyszerű ügyfélnyilvántartás helyett komplex megoldásrendszerként szolgáljon.
Folyamatvezérelt hibakezelés egyenesen a felhőből

A hibajegyekhez tartozó összes folyamat egy helyen
Nincs szükség rendszerek sokaságára a bejelentések, munkalapok, kifizetések, kezeléséhez - az xFLOWer mindent egy helyen kezel.
Nincs szükség rendszerek sokaságára a bejelentések, munkalapok, kifizetések, kezeléséhez - az xFLOWer mindent egy helyen kezel.

Ügyféligények hatékonyabb kezelése,
csökkenő költségekkel
A teljes körű ügymenet digitalizálásával csökken az egy ügyfélre jutó idő, így egy-egy ügy költsége akár a tizedére csökkenhet.
A teljes körű ügymenet digitalizálásával csökken az egy ügyfélre jutó idő, így egy-egy ügy költsége akár a tizedére csökkenhet.
Bővebben
Gyorsabb kiszolgálás, elégedettebb ügyfelek
Az automatizált folyamatok felgyorsítják az ügyfélkezelést, és megszüntetik az információhiány miatti kellemetlenségeket.
Az automatizált folyamatok felgyorsítják az ügyfélkezelést, és megszüntetik az információhiány miatti kellemetlenségeket.
Bővebben
Valós idejű hibakövetés
Felhő alapú rendszerünk segítségével nem csupán az ügyfélszolgálati munka mobilitása növelhető, hanem vezetőként lehetőség nyílik az események valós idejű követésére akkor is, ha irodán kívül tartózkodunk, nagy komplexitású riportok generálásával és elemzésével támogatva. Minden kolléga számára elérhetővé tehető az irodán kívüli munkavégzés akár kizárólag mobil környezetben is.
Az xFLOWer azonban többet nyújt az átláthatóságnál – segítségével mindig, minden munkatárs tudni fogja mikor, milyen feladatot kell elvégeznie, továbbá lehetőség szerint automatizálhatók bizonyos feladatok és ismétlődő tevékenységek is.
Költségcsökkentés folyamatok segítségével
Az xFLOWer ticketing modulja sokkal többet kínál, mint egy átlagos ticketing rendszer tudása. Segítségével a beérkező hibajegyek kezelése új szintre emelkedik, hiszen a rendszer nem csupán a hibabejelentést, hanem a megoldás folyamatait is kezeli, vezérli.
Mit jelent ez a gyakorlatban? Egy hibajegy érkezésekor a rendszer azonosítja a hibát és automatikusan elindítja a megoldáshoz szükséges folyamatokat, jelezheti például a karbantartó csapat felé, hogy mely ügyfélnél, milyen hibát, milyen határidővel kell megoldani.
A rendszerben előre definiált határidők, egyedi sablonnal rendelkező munkalapok is kezelhetők, így automatikusan megtörténhet az elszámolás is. Ezek segítségével nem csak a delegálás, de az ellenőrzés is hatékonyabbá válik, jelentős költségcsökkentéssel.





Ticketing folyamat alapon
A legtöbb ticketing rendszer nem támogatja kellőképpen a hibajegyekhez kapcsolódó operatív tevékenységek vezérlését, folyamat szintű kezelését.
Legyen szó bármilyen ügyféligényről, az xFLOWerben előre meghatározott folyamatok mentén kerül megoldásra minden egyes probléma. Tetszőlegesen beállított rész és végső határidők, bármilyen komplexitású folyamat bárhány résztvevővel definiálható a rendszerben.
Ezen túlmenően az xFLOWer fejlett automatizációs képességeinek köszönhetően csökkentheti az ügyfélszolgálat munkaterhelését illetve gördülékenyebbé, gyorsabbá teszi az adminisztrációt úgy, hogy az emberi hibák számát is minimalizálja.
Inspirálódjon esettanulmányainkból!
ugyfelszolgalat
Ügyfélszolgálati folyamatok automatizálása a Vodafone-nál
adminisztracio
Egységesített adminisztráció a Phoenix Pharmanál
back-office