Az értékesítés támogatása üzleti folyamatokkal

A megfelelő rendszerek és eszközök biztosítása segíti az értékesítési csapat hatékony működését. Az automatizált folyamatok és a minőségi , azonnal hozzáférhető adatok pedig segítik a döntéshozatalt és a célzott értékesítési tevékenységet.

Komplex partner az értékesítés digitalizálásában

icon png
01

CRM - nem csak a salest, de az operatív
működést is támogató megoldás

Meglévő és potenciális ügyfelek adatai, története, szerződései és ajánlatai, valamint a velük kapcsolatos feladatok - egyetlen helyen.

Meglévő és potenciális ügyfelek adatai, története, szerződései és ajánlatai, valamint a velük kapcsolatos feladatok - egyetlen helyen.

Bővebben
icon png
02

Csökkenő adminisztráció = több idő az értékesítésre

Nincs szükség a beszámolók és a tevékenységekkel kapcsolatos adatok manuális rögzítésére, a riportok automatikusan elkészülnek.

Nincs szükség a beszámolók és a tevékenységekkel kapcsolatos adatok manuális rögzítésére, a riportok automatikusan elkészülnek.

Bővebben
icon png
03

Szervezett, transzparens
munkavégzés és ügyfélkommunikáció

Előre meghatározott üzleti folyamatok mentén, mindig konzisztensen kerülnek megvalósításra az értékesítés feladatai.

Előre meghatározott üzleti folyamatok mentén, mindig konzisztensen kerülnek megvalósításra az értékesítés feladatai.

Bővebben
image

Lecsökkent adminisztráció

xFLOWer workflow rendszerrel szükségtelen a napi eredményekről beszámolókat készíteni, vagy az ügyféllel kapcsolatos tevékenységeket, eseményeket jelentésekben rögzíteni, hiszen ezeket a rendszer automatikusan elkészíti.

Sőt, az értékesítéshez kapcsolódó dokumentumok – ajánlatok, szerződések, megrendelők – is elkészülhetnek akár részben, akár teljesen automatikusan. Ezek jóváhagyását pedig szintén végigviszi a rendszer az előre meghatározott jóváhagyási folyamatok mentén.

Szervezett munkavégzés

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat precíz végigvitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. A nagy értékesítési projekt és ügyféladat nyilvántartása egy erre a célra fejlesztett rendszer nélkül alacsony hatékonysággal működik.

Az xFLOWer-ben minden egyes ügyféllel kapcsolatos tevékenység (pl. megkeresés, ajánlat, szerződés, reklamációk, stb.) előre kialakított üzleti folyamatok alapján történik. Előre meghatározható, hogy milyen lehetőségekből választhat az értékesítő akár kapcsolatfelvétel, akár ajánlatadás, vagy szerződés esetében.

Az értékesítési csapat munkáját így a rendszer egyrészt egy irányban tartja, és mindig a megfelelő következő lépés kerül elvégzésre, másrészt az értékesítők számára leginkább frusztráló feladatok – azaz az adminisztráció – nagy része is automatizálható.

image

Az összes tevékenység visszakereshetővé válik

Minden adat, dokumentum és esemény kereshetően kerül tárolásra a rendszerben: akár évek távlatából is visszakereshető, hogy melyik ügyfél számára milyen ajánlatot, szerződést vagy egyéb dokumentumot küldtünk ki, továbbá azt is, hogy mikor milyen események történtek az ügyféllel kapcsolatban.

Pontosan látszik akár évek távlatából is, hogy ki, mikor milyen tevékenységet végzett el, milyen egyeztetések történtek ügyfelekkel, ezek milyen eredménnyel zárultak, vagy, hogy mennyire volt megtérülő egy-egy projekt, és így tovább.

Hogyan oldottuk meg ügyfeleink problémáit?
Inspirálódjon esettanulmányainkból!