BASIC
345 € / hónap-tól
- Felhasználók száma: korlátlan
- Ügyek száma** (havonta): 250
- Tárhely: 5 GB
- Felhő alapú hozzáférés
PRO
595 € / hónap-tól
- Felhasználók száma: korlátlan
- Ügyek száma** (havonta): 1.000
- Tárhely: 10 GB
- Felhő alapú hozzáférés
ENTERPRISE
Egyedi árazás
- Felhasználók száma: korlátlan
- Ügyek száma** (havonta): 50.000
- Tárhely: korlátlan
- Felhő alapú vagy telepített verzió
*Az egyszeri bevezetési díj 4995 €-tól indul a kialakítandó folyamatok összetettségétől függően.
**Az adott csomagban foglalt, egy hónapban indítható ügyek maximális száma. Egy ügy egy teljes folyamat lefutását jelenti, időtől és komplexitástól függetlenül. Ez jelenthet egy pár szereplős gyors jóváhagyást, mely néhány óra alatt történik meg, de akár egy hónapokon átívelő, hosszabb beszerzési folyamatot is, árazás tekintetében nincs különbség a kettő között.
További 250 ügy díja: 110 €
További űgytípusok: Egyedi árazás
További tárhely: 5 €/ 10 GB
Folyamatvezérlés
Igény szerint kialakított üzleti folyamatok szabályozott és részben automatizált kezelése.
Munkakosarak
Az egyes felhasználók feladatait tartalmazó egységek.
Automatikus feladatkiosztás
A felhasználók előre meghatározott feltételek mentén automatikusan kapják meg feladataikat a rendszertől.
Jóváhagyások kezelése
Bármilyen igény, dokumentum, döntés jóváhagyása, párhuzamos vagy soros, komplex jóváhagyások kezelésével.
Prioritások
Az egyes feladatok fontossága szabadon meghatározható, a feladatok szabadon priorizálhatók.
Folyamat automatizálás
A kialakított üzleti folyamat lépéseinek automatikus végrehajtása, feladat elvégzése.
Feladatok átadása
Jogosultság függvényében a felhasználók átadhatják feladataikat másoknak, vagy vezetők delegálhatnak újra feladatokat, ahogy szükséges.
Jogosultságok kezelése
A rendszerben tárolt adatokhoz illetve folyamatokhoz való hozzáférés beállíthatósága különféle felhasználói szintek szerint.
Űrlapok
Az egyes folyamatlépésekhez egyedileg kialakított űrlapok hozhatók létre
Sablon alapú dokumentumgenerálás
A rendszer automatikusan generál dokumentumokat előre feltöltött sablonok alapján. Az egyes változók űrlapokon vagy integráción keresztül adhatók meg.
Iktatás
A rendszerben minden dokumentum iktatható, akár egyedi iktatási folyamatok definiálhatók dokumentumtípusokhoz rendelve. A rendszer képes a dokumentumok automatikus iktatására is.
Vonalkód technológia támogatása
A rendszer vonalkód alapján képes azonosítani dokumentumokat és a hozzájuk tartozó üzleti folyamatokat is elindítja, a kapcsolódó feladatokat akár automatikusan kiosztja.
Elektronikus postakönyv
Kialakítható.
Tetszőleges dokumentum csatolhatósága
Bármilyen formátumú dokumentum - akár kép, hang, videó, vagy más - csatolható az egyes ügyekhez.
Szkennelő modul
Megfelelő szkenner segítségével közvetlenül is szkennelhetők dokumentumok a rendszerbe, illetve ezek vonalkóddal automatikusan azonosíthatók is.
Email konnektor
Tetszőleges e-mail címek automatikus bekötése (pl. info@, megrendeles@). Az emailek érkezése indíthat vagy módosíthat folyamatot, alapja lehet akár automatikus döntéseknek is.
Digitális irattár, archiválás
A rendszerben archiválható minden típusú dokumentum, illetve ezek adatai használhatók az aktuális üzleti folyamatokban, dokumentumokban is amennyiben szükséges.
Email sablonok kezelése
A rendszerben email sablonok tárolhatók, melyek szabadon felhasználhatók az egyes üzleti folyamatok során, mindig testreszabott címzéssel és változókkal, amiket a rendszer automatikusan illeszt a sablonokba.
Dokumentumverziók kezelése
A dokumentum verziókat a rendszer megőrzi, és automatikusan kezeli, így a szerkesztés során mindig az aktuális dokumentum áll az ügyintéző rendelkezésére.
Cégkapu integráció
Cégkapura érkező dokumentumok automatikus letöltése, iktatása, ügyintézési folyamatban történő kezelése.
Vágjunk bele együtt
a folyamat alapú vállalatvezetésbe!
ugyfelszolgalat
Ügyfélszolgálati folyamatok automatizálása a Vodafone-nál
adminisztracio
Egységesített adminisztráció a Phoenix Pharmanál
back-office