CRM - az ügyfélkapcsolatok és
hatékony sales alapköve

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat pontos, precíz végigvitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. CRM modulunk operatív szinten közelíti meg a felmerülő problémákat, és teljes körű támogatást nyújt a sikeres értékesítéshez és kiemelkedő ügyfélkapcsolatokhoz szükséges működésben.

Sales folyamatok és
operatív működés, A-Z-ig

Excel táblák és e-mailek helyett egyetlen helyen az összes szükséges dokumentum és feladat: így pontosan nyomon követhető az összes fontos határidő, szerződés és ajánlatkérés, a felelősök ellenörzésével.

icon png
01

Az értékesítés támogatása

Frusztráló adminisztráció és nehezen követhető sales tevékenység helyett automatizáltan irányítható csapat - minden szükséges ajánlat, szerződés és dokumentum automatikus generálásával.

Frusztráló adminisztráció és nehezen követhető sales tevékenység helyett automatizáltan irányítható csapat - minden szükséges ajánlat, szerződés és dokumentum automatikus generálásával.

Bővebben
icon png
02

Csapatmunka, magasabb szintre emelve

Felelősök, határidők, módosítások és hirtelen beeső, elsődleges prioritású feladatok, jóváhagyások - azonnal átlátható és visszakövethető formában, verziótörténettel kiegészítve.

Felelősök, határidők, módosítások és hirtelen beeső, elsődleges prioritású feladatok, jóváhagyások - azonnal átlátható és visszakövethető formában, verziótörténettel kiegészítve.

Bővebben
icon png
03

Ügyfelek elégedettségének növelése

Nincs több elmaradó árajánlat és hosszúra nyúló, kényelmetlen szerződéskötési folyamat - a digitalizált folyamatok segítségével a potenciális ügyfelek és meglévő partnerek élménye is javulni fog.

Nincs több elmaradó árajánlat és hosszúra nyúló, kényelmetlen szerződéskötési folyamat - a digitalizált folyamatok segítségével a potenciális ügyfelek és meglévő partnerek élménye is javulni fog.

Bővebben
image

Több, mint egy adatbázis

CRM modulunk célja, hogy az ügyfelek és potenciális vásárlók nyilvántartásán túl az értékesítés folyamatait és az ehhez kapcsolódó dokumentumok és feladatok összességét is átláthatóvá, könnyen kezelhetővé tegye.

A modulban meghatározható, hogy a folyamat mely lépéseihez milyen felelősök, dokumentumok és határidők tartoznak, ennek köszönhetően transzparens, pontosan kivitelezett értékesítési folyamatok kerülhetnek végigvitelre.

A fentiek segítségével az xFLOWer nem csupán a klasszikus értékesítéssel összefüggő adatokat tárolja, de az operatív ügyfélkezelési kérdésekre is hatékony megoldást biztosít.

Komplett keretrendszer - 0. pillanatban, már az indulástól

Az xFLOWer CRM modulja egy olyan keretrendszert biztosít, mely azonnal tartalmazza a működéshez legfontosabb üzleti folyamatokat és törzsadatokat.

Ezen törzsadatok ugyanakkor rövid idő alatt testre szabhatók akár a bevezetéskor, akár később, így bármikor módosíthatók, bővíthetők.

A CRM folyamatok nem érnek véget az ügyfelek felkutatásánál. xFLOWer CRM modulja az ajánlatok, szerződések kezelésének folyamatán túl az ügyfelek teljes operatív életciklusát kezelik.

image

Valóban átlátható értékesítés

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat pontos, precíz végigvitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. A nagy mennyiségű folyamatban lévő értékesítési projekt illetve ügyféladat nyilvántartása egy erre a célra fejlesztett rendszer nélkül nehézkes és alacsony hatékonyságú lehet.

Az xFLOWer CRM moduljának egyik legfőbb erőssége, hogy átláthatóvá teszi az értékesítés tevékenységét, így cég – vagy értékesítési vezetőként szabadon meghatározható, hogy pontosan milyen lépések, feladatok és határidők alkalmazásával épüljön fel az értékesítés tevékenysége.

100%-ban vállalatra
szabható törzsadatok

Az xFLOWer alapból tartalmazza az ügyféltörzsek kezelését, de meghatározható, hogy az alapadatokon kívül milyen CRM adatok kezelése szükséges. Így felvételre kerület akár partnerek lábmérete, nyelvtudása, árbevétele is.

A más rendszerekbe már felvitt törzsadatok könnyedén szinkronizálásra kerülhetnek, így az xFLOWer felületén nem kell ismételten, újból rögzíteni a korább ügyféladatokat.

Speciális adatok esetén könnyedén kialakíthatóak további törzsek (például ingatlan törzs, gépjármű törzs, stb.), az üzleti folyamatok minden esetben a megfelelő törzshöz kapcsolódnak.

image

Folyamatok alaján kezelt szerződések és dokumentumok

Több száz ügyfél több ezer szerződését kell kezelnie? Egyesével keresgéli a szerződések adatait? Ezzel időt és pénzt veszít, pedig a legtöbb szerződés nyilvántartó rendszer fentieket kínálja!

Az xFLOWer CRM – ben viszont minden dokumentum folyamathoz kapcsolódik, azaz a rendszer automatikusan elindítja azokat a folyamatokat, amelyek a teljesítéshez szükségesek.

A szerződések adatai – határidők, felelősök, kivitelezés részletei – alapján a rendszer delegálja a feladatokat és nyomon követi azok megvalósulását. Vezetőként minderről jelentést kapunk, akár valós időben is.

Hogyan oldottuk meg ügyfeleink problémáit?
Inspirálódjon esettanulmányainkból!