Facility Management

A modern ingatlankezelés sikerét egyre nagyobb mértékben határozzák meg a stabil és jól működő folyamatok: legyen szó akár törvényi vagy biztonsági előírások betartásáról, akár az ügyfelek által elvárt megoldásokról, üzemeltetési kérdésekről. A folyamatok automatizálása jelentős erőforrás-megtakarítást és üzembiztonságot eredményez.

A professzionális folyamatmenedzsment még a kisebb méretű ingatlanoknál is hatékonyságnövelést hoz, míg a nagyobb és összetettebb rendszerek esetén elengedhetetlenné válik a skálázható, rugalmas megoldások bevezetése.

Az xFLOWer szerepe a facility managementben

Platformunk képes arra, hogy akár önálló szoftverként, akár meglévő rendszerekhez integrálva skálázható és folyamatosan alakítható megoldást biztosítson a facility management területén felmerülő kihívásokra. A rendszer lehetőséget ad különböző ingatlanok és üzemeltetési folyamatok összehangolására, miközben támogatja az üzleti célokat és a megfelelőségi követelményeket.

icon png
01

Automatizált üzemeltetési feladatok

Workflow rendszerünk segítséget nyújt a napi üzemeltetési feladatok szervezésében, időzítésében és végrehajtásában, minimalizálva az emberi hibákat és az adminisztratív terheket.

Workflow rendszerünk segítséget nyújt a napi üzemeltetési feladatok szervezésében, időzítésében és végrehajtásában, minimalizálva az emberi hibákat és az adminisztratív terheket.

Bővebben
icon png
02

Karbantartás-menedzsment

Az xFLOWer támogatja a tervezett karbantartási munkálatokat és segít a váratlan meghibásodások gyors kezelésében, beleértve az eseti hibajegyek automatikus kezelését és kiosztását.

Az xFLOWer támogatja a tervezett karbantartási munkálatokat és segít a váratlan meghibásodások gyors kezelésében, beleértve az eseti hibajegyek automatikus kezelését és kiosztását.

Bővebben
icon png
03

Munkaidő és feladatkezelés

Platformunk segítségével könnyen meghatározható, hogy mely munkatárs mikor, milyen beosztásban és milyen feladatokkal dolgozzon. A rendszer automatikusan figyelembe veszi az aktuális munkaidő-beosztást, a feladatok prioritását, valamint a munkavállalók elérhetőségét és kompetenciáit.

Platformunk segítségével könnyen meghatározható, hogy mely munkatárs mikor, milyen beosztásban és milyen feladatokkal dolgozzon. A rendszer automatikusan figyelembe veszi az aktuális munkaidő-beosztást, a feladatok prioritását, valamint a munkavállalók elérhetőségét és kompetenciáit.

Bővebben

Jogi, pénzügyi és HR megoldások egyetlen platformban

01

Jogi folyamatok

Az xFLOWer támogatja az ingatlanbérleti szerződések kezelését, beleértve azok megkötését, ellenőrzését és tárolását.

A rendszer képes a szerződések automatikus verziókezelésére, értesítéseket küld a lejáró szerződésekről, valamint biztosítja a megfelelő jóváhagyási folyamatokat a megfelelőség érdekében.

02

Pénzügyi folyamatok

Segít az ingatlanokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok automatizálásában és nyomon követésében.

Támogatja a számlázási, beszerzési és elszámolási folyamatokat, biztosítva a pontos és hatékony pénzügyi adminisztrációt. Az integrált pénzügyi modul lehetőséget ad a költségvetés nyomon követésére és a pénzügyi tervezésre.

03

HR folyamatok támogatása

Megkönnyíti a munkaerő-kezelést, beleértve a saját és kölcsönzött munkavállalók toborzását, kiválasztását és betanítását.

A rendszer nyomon követi a munkavállalók kompetenciáit, képzéseit és jogosultságait, biztosítva, hogy minden alkalmazott megfelelő feladatokat kapjon és rendelkezzen a szükséges engedélyekkel.

Integráció és testreszabhatóság

Az xFLOWer rugalmasan alakítható a vállalat specifikus igényeihez, így akár meglévő ingatlankezelési rendszerekhez is illeszthető, vagy önálló megoldásként is alkalmazható. A folyamatok konfigurálhatóak, a feladatok pedig automatizálhatóak, így a rendszer hosszú távon is hatékonyan támogatja a változó üzleti igényeket.

A digitális facility management egyre nagyobb szerepet játszik a költséghatékonyság és az üzemeltetési megbízhatóság növelésében. Az xFLOWer segítségével a vállalatok modernizálhatják és optimalizálhatják ingatlankezelési folyamataikat, biztosítva a folyamatos működést és a stratégiai döntések támogatását.

Hogyan oldottuk meg ügyfeleink problémáit?
Inspirálódjon esettanulmányainkból!