Teljes körű bevezetési támogatás, felméréssel

Fontosnak tartjuk, hogy megoldásaink valóban segítsék a cég mindennapi működését, időt takarítsanak meg, és támogassák a vállalat növekedési céljait. Saját, 7 lépéses bevezetési megoldásunk garantálja, hogy pontosan megértsük a belső problémákat, igényeket, és a lehető legoptimálisabb üzleti folyamatokat építhessük fel, mind funkcionalitásukban, mind pedig gazdasági vonatkozásban.

Segítünk a vállalati
folyamatok felépítésében!

Büszkék vagyunk saját fejlesztésű xFLOWer platformunkra, ugyanakkor legalább ekkora érték rejlik folyamatelemző és építő szakembereink tudásában és tapasztalatában.

Kollégáink segítik a különböző feladatok folyamatokba szervezését és a meglévő folyamatok auditálását is készséggel elvégzik.

Az így felépült biztos alapra tudunk építkezni digitális eszközeinkkel, és valóban automatizálni a vállalati működést.

image

A bevezetés menete

7 lépésben

icon png
01

Igények és lehetőségek egyeztetése

Az első találkozások során nagy vonalakban átbeszéljük az üzleti igényeket és ismertetésre kerülnek az xFLOWer szolgáltatások (folyamatfelmérés, modellezés, szoftveres lehetőségek, folyamat optimalizálás)

Az első találkozások során nagy vonalakban átbeszéljük az üzleti igényeket és ismertetésre kerülnek az xFLOWer szolgáltatások (folyamatfelmérés, modellezés, szoftveres lehetőségek, folyamat optimalizálás)

Bővebben
icon png
02

Igényelt folyamatok részletesebb feltérképezése

Amennyiben speciális területről van szó, akkor szakértők bevonásával egyeztetésre kerülnek az üzleti igények / lehetőségek. Egyszerűbb feladatok esetén ez a feltérképezés már az 1. pontban megvalósul.

Amennyiben speciális területről van szó, akkor szakértők bevonásával egyeztetésre kerülnek az üzleti igények / lehetőségek. Egyszerűbb feladatok esetén ez a feltérképezés már az 1. pontban megvalósul.

Bővebben
icon png
03

Egy demó folyamat bemutatása

Bemutatásra kerül egy működő szoftveres xFLOWer környezet. A lehetőségek függvényében az egyedi ügyféligényekre testreszabva, egy meglévő folyamatot felhasználva vagy egyedileg összeállított példán keresztül

Bemutatásra kerül egy működő szoftveres xFLOWer környezet. A lehetőségek függvényében az egyedi ügyféligényekre testreszabva, egy meglévő folyamatot felhasználva vagy egyedileg összeállított példán keresztül

Bővebben
icon png
04

Árajánlat elkészítése

Egy vagy több körben elkészülnek, majd bemutatásra kerülnek a lehetőségek. Annak függvényében, hogy csak szakértői (üzleti elemzői) vagy és szoftveres megoldásra van szükség más-más típusú javaslat születhet. Elképzelhető, hogy szoftveres megoldásra (worfklow rendszer) egyáltalán nincs szükség, csak üzleti elemzésre, de az is lehetséges, hogy egy jól átgondolt és felmért üzleti területre azonnal bevethető workflow támogató szoftvert tudunk javasolni. Amennyiben egy alapos folyamat felmérés meg kell, hogy előzze a szoftver szolgáltatásra vonatkozó ajánlatot, akkor akár időben eltolva több ajánlat is készülhet.

Egy vagy több körben elkészülnek, majd bemutatásra kerülnek a lehetőségek. Annak függvényében, hogy csak szakértői (üzleti elemzői) vagy és szoftveres megoldásra van szükség más-más típusú javaslat születhet. Elképzelhető, hogy szoftveres megoldásra (worfklow rendszer) egyáltalán nincs szükség, csak üzleti elemzésre, de az is lehetséges, hogy egy jól átgondolt és felmért üzleti területre azonnal bevethető workflow támogató szoftvert tudunk javasolni. Amennyiben egy alapos folyamat felmérés meg kell, hogy előzze a szoftver szolgáltatásra vonatkozó ajánlatot, akkor akár időben eltolva több ajánlat is készülhet.

Bővebben
icon png
05

Szerződés

Jogi és egyéb (pl IT biztonság, integráció, migráció, licence politika) rögzítése

Jogi és egyéb (pl IT biztonság, integráció, migráció, licence politika) rögzítése

Bővebben
icon png
06

Projekt megvalósítás, bevezetés

A szerződéskötés után a folyamatok és igények szakértői felmérése történik, melynek eredményeit beépítjük a kialakítandó rendszerbe. Feltárjuk azon lehetőségeket, ahol egyszerűsíteni lehet, kiszűrve a fölösleges redundanciákat, elakadásokat. Feltárjuk, hogy a folyamat mely pontjain vesznek el adatok, információk. A szakértői felmérés eredményeit egyeztetjük a Megbízóval, majd elkezdjük az üzleti folyamatok felmérését és vagy az informatikai támogató rendszer kialakítását.

Az első, un. kick off megbeszélésen végig vesszük a teljes folyamatot, melyik lépésben milyen adatköröket kell a rendszerbe felvenni, mikor milyen dokumentumot kell előállítani, és mely lépés automatizálható. Több folyamat esetén a legfontosabbat választjuk ki, tehát nem egyszerre alakítjuk ki az összes alkalmazást.

A fejlesztés, paraméterezés az ügyféllel együtt történik abban az értelemben, hogy hetente egy megbeszélést tartunk, ahol bemutatjuk és átadjuk az addig elkészült alkalmazást, és a visszajelzések alapján haladunk tovább. az első kb. 2-4 hét után tesztelésre átadjuk az alkalmazást. A heti konzultációk a teszt időszak lezárásáig (átlagosan 1,5-3 hónap az indulástól számítva) tartanak. Az élesítéskor a teszt adatokat töröljük, csak az éles törzsadatok maradnak az alkalmazásban.

A szerződéskötés után a folyamatok és igények szakértői felmérése történik, melynek eredményeit beépítjük a kialakítandó rendszerbe. Feltárjuk azon lehetőségeket, ahol egyszerűsíteni lehet, kiszűrve a fölösleges redundanciákat, elakadásokat. Feltárjuk, hogy a folyamat mely pontjain vesznek el adatok, információk. A szakértői felmérés eredményeit egyeztetjük a Megbízóval, majd elkezdjük az üzleti folyamatok felmérését és vagy az informatikai támogató rendszer kialakítását.

Az első, un. kick off megbeszélésen végig vesszük a teljes folyamatot, melyik lépésben milyen adatköröket kell a rendszerbe felvenni, mikor milyen dokumentumot kell előállítani, és mely lépés automatizálható. Több folyamat esetén a legfontosabbat választjuk ki, tehát nem egyszerre alakítjuk ki az összes alkalmazást.

A fejlesztés, paraméterezés az ügyféllel együtt történik abban az értelemben, hogy hetente egy megbeszélést tartunk, ahol bemutatjuk és átadjuk az addig elkészült alkalmazást, és a visszajelzések alapján haladunk tovább. az első kb. 2-4 hét után tesztelésre átadjuk az alkalmazást. A heti konzultációk a teszt időszak lezárásáig (átlagosan 1,5-3 hónap az indulástól számítva) tartanak. Az élesítéskor a teszt adatokat töröljük, csak az éles törzsadatok maradnak az alkalmazásban.

Bővebben
icon png
07

Átadás után – követés, optimalizálás

Szinte sosincs tökéletesen kész és mindenre kiterjedően kialakított vállalati környezet, sem a felmért üzleti folyamatok szintjén, sem a támogató informatikai környezetek vonatkozásában. Mindig van változás: belső szervezeti átalakulások, jogszabályi változások, vagy egyszerűen csak a hatékonyság javítása érdekében. xFLOWer workflow módszertana lehetőséget ad arra, hogy gyorsan és hatékonyan módosítsuk a meglévő üzleti környezetet, egy-egy igényt az egyeztetést követen akár perceken belül éles informatikai rendszerben lehet használni. Igény esetén folyamatosan egyeztetjük és monitorozzuk a vállalat működését, közösen keressük meg azokat a pontokat, ahol a hatékonyság növelhető.

Szinte sosincs tökéletesen kész és mindenre kiterjedően kialakított vállalati környezet, sem a felmért üzleti folyamatok szintjén, sem a támogató informatikai környezetek vonatkozásában. Mindig van változás: belső szervezeti átalakulások, jogszabályi változások, vagy egyszerűen csak a hatékonyság javítása érdekében. xFLOWer workflow módszertana lehetőséget ad arra, hogy gyorsan és hatékonyan módosítsuk a meglévő üzleti környezetet, egy-egy igényt az egyeztetést követen akár perceken belül éles informatikai rendszerben lehet használni. Igény esetén folyamatosan egyeztetjük és monitorozzuk a vállalat működését, közösen keressük meg azokat a pontokat, ahol a hatékonyság növelhető.

Bővebben
Hogyan oldottuk meg ügyfeleink problémáit?

Inspirálódjon esettanulmányainkból!