lawyer in office. Counseling and giving advice about legal legislation in courtroom to help customer, tribunal and justice concept.

HR és munkaügyi folyamatok

Toborzás és kiválasztás

A munkaerőkiválasztás számtalan tevékenység és döntés sorozata, miközben rengeteg GDPR előírásainak megfelelő dokumentumot mozgatunk. xFLOWer nélkül sokkal nehezebb.

Feladat és jóváhagyáskezelés

A vállalaton belüli munkafolyamatok követése sokszor szinte megoldhatatlan szervezési feladat. Ennek kezelése csak folyamattámogató eszközzel oldható meg.

Személyügyi nyilvántartás, dokumentumkezelés

A munkaüggyel kapcsolatos dokumentumok tárolását és (sablonizált) létrehozását (pl. munkaszerződések, tájékoztató levelek, kiküldetési nyomtatványok) ma már nem lehet megfelelő támogató eszköz nélkül hatékonyan végezni.

Be és kiléptetések kezelése (onboarding)

Új kollégák csatlakozásakor vagy kilépésekor kiemelten lényeges, hogy minden tevékenység a jogszabályokban meghatározott módon és a vállalat belső szabályrendszere szerint történjen, hiszen így kerülhető el, hogy akár egészen banális okokból munkaügyi perekkel vagy hasonló kellemetlenségekkel kelljen szembesülni a vállalatnak. Az ügyintézők munkáját az xFLOWer be-és kiléptetés modulja oly módon segíti, hogy az előre meghatározott üzleti folyamatok mentén szükséges dolgozniuk, amelyekben mindig rendelkezésükre állnak a szükséges adatok és dokumentumok, valamint a rendszer figyelmezteti az ügyintézőket az összes előírt, be vagy kilépőktől szükséges dokumentum beszerzésére is.

xFLOWer segítségével automatizálhatóak például az alábbi folyamatok / tevékenységek:

* munkaszerződés * munkaügyi dokumentumok * notebook * céges gépjármű * asztal * munkaruha * belépőkártya * e-mail * fileszerver jogosultság * projekt mappákhoz hozzáférés * kötelező oktatások * kulcsok * VPN hozzáférés

Jogosultságok kezelése

A szervezetben bekövetkező személyi változások – belépő és kilépő munkatársak, áthelyezések, munkakör módosítások – során szükséges a kollégák rendszerekhez és eszközökhöz való hozzáférését a vállalati szabályzatok szerint meghatározni. Ennek megfelelően, adott munkakörben adott rendszerek, eszközök és adatok válnak elérhetővé, így biztosítható, hogy minden munkatárs kizárólag azokhoz a vállalati erőforrásokhoz férjen hozzá, amelyek munkavégzéséhez szükségesek, ezen szükséges eszközökhöz azonban viszont gyorsan, kényelmesen és minél kevesebb szervezeti terhelés mellett szükséges hozzáférést biztosítani.

Szabadság igénylés

Minden szervezet számára kiemelten fontos, hogy a megfelelő munkaerő a megfelelő időben és helyen álljon rendelkezésére. E nélkül projekt határidők csúszhatnak, kötbérfizetési kötelezettség keletkezhet, sőt akár ügyfeleket is veszíthetünk emiatt!

E problémák egyik kulcskérdése a szabadságolások rendjének kezelése, a szabadság igénylési folyamatok megfelelő kezelése.

xFLOWer abban segít, hogy ne szájhagyomány útján, ne e-mailekben, hanem szabályozottan a megfelelő jóváhagyási rendben megfelelően mehessen mindenki szabadságra.   

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

További olvasmányok

A workflow bevezetés haszna 2 – Javuló ügyfélélmény

A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

Elolvasom

A workflow bevezetés haszna 1 – Elégedettebb csapat

A workflow rendszerek bevezetésére szánt komoly idő, energia és pénzügyi befektetés jelentős megtérüléssel kecsegtet. Ugyanakkor, ha még nincs szervezetünknél workflow rendszer vagy nincs személyes tapasztalatunk az ilyen megoldásokkal, jogosan merülhetnek fel további kérdések is. Ezekre keresünk választ jelen, és sorozatunk következő bejegyzéseiben.

Elolvasom

COVID-19 és a gazdaság – készüljünk fel időben!

A COVID-19 koronavírus hazai megjelenésével soha nem látott mértékben növekedett az otthoni munkavégzés aránya. Értelemszerű, hogy egy ilyen súlyosságú járványügyi helyzet esetében, aki csak teheti, elkerüli a személyes érintkezést, különösen az egy légtérben történő, huzamos idejű tartózkodást.

Elolvasom

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!