értékesítési folyamatok

Adminisztráció

Az xFLOWer workflow-val jelentősen csökkenthető az értékesítéshez kapcsolódó adminisztratív munkaterhelés. Így több idő jut az értékesítési tevékenységekre, magasabb árbevételt eredményezve.

CRM

CRM szót sokan az értékesítést támogató rendszerek szinonimájaként kezelik, pedig CRM egy sokkal nagyobb halmaz. xFLOWer által támogatott üzleti folyamatok közt mind az operatív cégműködést, mind az értékesítést támogató eszközök megtalálhatók.

Szervezett munkavégzés

Előre meghatározott üzleti folyamatok mentén, mindig konzisztensen kerülnek megvalósításra az értékesítés feladatai: határidők, emlékeztetők, részben automatizált ügyfélkommunikáció és még sok más.

Kevesebb adminisztráció az értékesítésben

xFLOWer workflow rendszerrel szükségtelen a napi eredményekről beszámolókat készíteni, vagy az ügyféllel kapcsolatos tevékenységeket, eseményeket jelentésekben rögzíteni, hiszen ezeket a rendszer automatikusan elkészíti. Sőt, az értékesítéshez kapcsolódó dokumentumok – ajánlatok, szerződések, megrendelők – is elkészülhetnek akár részben, akár teljesen automatikusan. Ezek jóváhagyását pedig szintén végigviszi a rendszer az előre meghatározott jóváhagyási folyamatok mentén.

Szervezett munkavégzés

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat pontos, precíz végigvitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. A nagy mennyiségű folyamatban lévő értékesítési projekt illetve ügyféladat nyilvántartása egy erre a célra fejlesztett rendszer nélkül nehézkes és alacsony hatékonyságú lehet.

xFLOWer-ben minden egyes ügyféllel kapcsolatos tevékenység (pl. megkeresés, ajánlat, szerződés, reklamációk, stb.) előre kialakított üzleti folyamat alapján történik. Előre meghatározható (és vezetői szinten módosítható), hogy milyen lehetőségekből választhat az értékesítő akár kapcsolatfelvétel, akár ajánlatadás, vagy szerződés esetében. Az értékesítési csapat munkáját így a rendszer egyrészt egy irányban tartja, és mindig a megfelelő következő lépés kerül elvégzésre, másrészt az értékesítők számára leginkább frusztráló feladatok – azaz az adminisztráció – nagy része is automatizálható.

Minden adat és esemény visszakereshető

Minden adat, dokumentum és esemény kereshetően kerül tárolásra a rendszerben: akár évek távlatából is visszakereshető, hogy melyik ügyfél számára milyen ajánlatot, szerződést vagy egyéb dokumentumot küldtünk ki, továbbá azt is, hogy mikor milyen események történtek az ügyféllel kapcsolatban. Pontosan látszik akár évek távlatából is, hogy ki, mikor milyen tevékenységet végzett el, milyen egyeztetések történtek ügyfelekkel, ezek milyen eredménnyel zárultak, vagy, hogy mennyire volt megtérülő egy-egy projekt, és így tovább.

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    További olvasmányok

    A workflow bevezetés haszna 2 – Javuló ügyfélélmény

    A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

    Elolvasom

    A workflow bevezetés haszna 1 – Elégedettebb csapat

    A workflow rendszerek bevezetésére szánt komoly idő, energia és pénzügyi befektetés jelentős megtérüléssel kecsegtet. Ugyanakkor, ha még nincs szervezetünknél workflow rendszer vagy nincs személyes tapasztalatunk az ilyen megoldásokkal, jogosan merülhetnek fel további kérdések is. Ezekre keresünk választ jelen, és sorozatunk következő bejegyzéseiben.

    Elolvasom

    COVID-19 és a gazdaság – készüljünk fel időben!

    A COVID-19 koronavírus hazai megjelenésével soha nem látott mértékben növekedett az otthoni munkavégzés aránya. Értelemszerű, hogy egy ilyen súlyosságú járványügyi helyzet esetében, aki csak teheti, elkerüli a személyes érintkezést, különösen az egy légtérben történő, huzamos idejű tartózkodást.

    Elolvasom