CÉGVEZETÉS

Átlátható cégműködés

Ön is ismer olyan céget, amelyet e-mailekkel és excel táblázatokkal működtetnek? Közben attól félnek, hogyha elmegy egy kolléga, akkor az új munkatárs hogy fog betanulni! xFLOWer minderre megoldás, úgy automatizálja cégét, hogy Ön és kollegái mindig tudják a választ: Ki? Mikor? Mit?

Jóváhagyások

Szabadon meghatározható, digitális jóváhagyási folyamatok, amelyekkel minden vezetői szinten átlátható struktúrában, gyorsan, egyszerűen hagyhatunk jóvá vagy utasíthatunk el igényeket. Legyen ez beszerzési, HR, panaszkezelő vagy egy rendezvényszervezési folyamatban történő döntéshozatal.

Munkaerő és munkaidő

A rendszerben valós időben látható, hogy mely kolléga milyen feladatokon dolgozik, így az objektív teljesítménymérés eszköze is lehet. Az egyes feladatok súlyozhatók, így a nehezebb, munkaintenzívebb feladatokat nagyobb súllyal szerepeltethetjük a jelentésekben.

Vállalati pillanatkép bármikor

xFLOWer folyamatkezelő rendszer bevezetésével lehetővé válik a cég minden tevékenységét és eredményességét is valós időben látni – megfelelő jogosultságok birtokában. Ugyanakkor a különféle vezetői szinteken az adott területhez tartozó problémás ügyekre is szűrhetünk, így mindig pontosan látszik, hogy hol szükséges beavatkozás.

Egységes felület a munkavégzéshez

Az xFLOWer képes megjeleníteni más szoftverek felhasználói felületeit is, így egységes front-endet képezve a vállalat számára. Ennek megfelelően szinte minden tevékenység egy helyen, folyamatként kezelhető és minden adat egy helyen elérhető. Ezeken túlmenően ez a megoldás lehetővé teszi azt is, hogy a legkülönfélébb adatokat egy helyen lássuk, tetszőleges szűrések, riportok segítségével.

Sok vállalat vezet be különböző megoldásokat, melyek egymástól függetlenül működnek: számlázó rendszer, ticketing rendszer, dokumentumkezelő, CRM. 
xFLOWer ezekhez az eszközökhöz képes kapcsolódni (pl. szamlazz.hu, SAP), de xFLOWer önmagéban is használható CRM, ticketing, dokumentumkezelő vagy bármilyen más folyamatként felépíthető üzleti alkalmazás támogatására.

Cégirányítás: no Excel, no e-mail

Különböző felmérések szerint a vállalatok 70-95%-nak az egyik legfontosabb – napi szinten használt – üzleti nyilvántartó és döntéshozatali eszköz egy táblázatkezelő eszköz (excel vagy google sheet).
Igen ám, de nagy baj van, ha kilép cégünktől az aki ezt a táblázatot összeállította, “működteti”. 
A másik kulcs feladatkezelési eszköz az e-mail. Vezetők és beosztottak e-mailben adnak és kapnak feladatokat, ráadásul, hogy mindenki védje magát egy-egy emailnek rengeteg címzettje van, így egy átlag munkatárs e-mailek tömegének rendszerezésével tölti munkaidejének számszerűsíthető részét. 

Ezen problémákat például az xFLOWer folyamat és dokumentumkezelési funkcionalitásával lehet megoldani, automatizálni.  

Ne legyen félreértés: xFLOWer nem váltja ki a levelezést és bőven hagy lehetőséget az Excel guruk mély szintű elemzésinek is. 

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    További olvasmányok

    A workflow bevezetés haszna 2 – Javuló ügyfélélmény

    A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

    Elolvasom

    A workflow bevezetés haszna 1 – Elégedettebb csapat

    A workflow rendszerek bevezetésére szánt komoly idő, energia és pénzügyi befektetés jelentős megtérüléssel kecsegtet. Ugyanakkor, ha még nincs szervezetünknél workflow rendszer vagy nincs személyes tapasztalatunk az ilyen megoldásokkal, jogosan merülhetnek fel további kérdések is. Ezekre keresünk választ jelen, és sorozatunk következő bejegyzéseiben.

    Elolvasom

    COVID-19 és a gazdaság – készüljünk fel időben!

    A COVID-19 koronavírus hazai megjelenésével soha nem látott mértékben növekedett az otthoni munkavégzés aránya. Értelemszerű, hogy egy ilyen súlyosságú járványügyi helyzet esetében, aki csak teheti, elkerüli a személyes érintkezést, különösen az egy légtérben történő, huzamos idejű tartózkodást.

    Elolvasom