Rólunk mondták

 

 

BUDAI-TÜSKE GÁBOR

INFORMATIKAI IGAZGATÓ, GROUPAMA BIZTOSÍTÓ ZRT.

„Az xFLOWer workflow és dokumentumkezelő rendszer több mint 10 éve vállalatunk egyik legfontosabb IT rendszere. xFLOWerben olyan komplex üzleti folyamatok képeztünk le, melyet a biztosítási alap rendszereinket egészítik ki, így a munkatársak workflow-k szerinti együttműködését, back-office-t, ügyfélszolgálat támogatását és a papírmentes irodát is xFLOWer által támogatott munkafolyamatokra építjük. „

 

 

 

 

 


Kozma László

IT Projekt Manager, Phoenix Pharma Zrt.

 

„Évek óta xFLOWer workflow-k mentén kezelünk a klasszikus iratforgalomtól kezdve a mobiltelefon flottánk folyamataiig rengeteg tevékenységet. Megszoktuk a folyamatok mentén történő napi munkavégzést. Hasonló logikájú eszköz nélkül ma már lehetetlen lenne a működésünket irányítani.

 

 

 

 

 


 

 

NÉDER ANDRÁS

PÉNZÜGYI ÉS CONTROLLING VEZETŐ, INVESTTRADE KFT.

„Cégünk és a Click On Hungary Kft. között több éves, sikeres együttműködés bontakozott ki az évek során. Kéréseinket és kereséseinket mindig időben és hatékonyan teljesítették. Ennek köszönhetően az elmúlt éveken munkatársaink hatékonysága mérhetően emelkedett. Így nem meglepő, hogy ők is örömmel használják a program adta lehetőségeket és ötleteikkel, újításaikkal folyamatosan alakítjuk a folyamatainkat, törekedve leghatékonyabb munkavégzésre. Nem csak a bevezetés és indulás szakaszában, hanem azóta is bizton számíthatunk hatékony és gyors munkájukra, valamint tanácsaikra egy-egy keresés kapcsán. Ennek alapján szívesen ajánlom a velük való együttműködést.”

 

 

 

 

 


MIZSEI JÁNOS

IT IGAZGATÓ, METLIFE EUROPE D.A.C. MAGYARORSZÁGI FIÓKTELEPE

"A biztosítási szektorban az operatív működés számos komplex , sok résztvevős üzleti folyamat kezelését teszi szükségessé. Emiatt megfelelő folyamatkezelő - workflow - rendszer nélkül a működés nem elképzelhető. A MetLife-nál sok rendszert megvizsgáltunk, mielőtt az xFLOWer-t választottuk volna, viszont nem találtunk olyan megoldást ezen kívül, amely teljességgel lefedte volna igényeinket. A rendszer nem csupán kezeli dokumentumainkat és vezérli üzleti folyamatainkat, hanem - más rendszerektől eltérően - az egyes folyamatok kialakítását és módosítását is mi magunk végezhetjük programozás nélkül, grafikus felületen. Összegezve elmondható, hogy ez a jól működő workflow rendszer a napi működésünk sarokköve, legfontosabb informatikai rendszereink egyike."

 

 

 

 

 


MARIK CSABA

IT MANAGER, UPC MAGYARORSZÁG KFT.

"A Click On Hungary Kft. xFLOWer nevű termékét 2002 óta használjuk, elsősorban ügyfélszolgálati folyamatvezérlő és dokumentumkezelés területen. Az alkalmazás olyan egyedülálló workflow keretrendszer, ami alkalmas mini alkalmazások, illetve az üzleti folyamatok – akár fejlesztés nélküli, belső IT csapattal karbantartható – leképezésére. Az alkalmazás képes minden típusú ügyfél interakció nyilvántartására, különböző fázisokhoz kötött nyomon követésére, illetve kezeli az ügyfél minden típusú dokumentumát (email, sms, chat, stb.) Vállalatunknál több száz fajta workflow-t terveztünk meg és működtetünk xFLOWer-rel a szállító aktív közreműködése nélkül. Legbonyolultabb workflow-ink akár két-háromszáz egyedi tevékenységsorozatra, automata vagy manuálisan beavatkozást igénylő döntésre fűzik fel cégünk folyamatait.

Ugyan a UPC nagyvállalatként használja, de kiválóan alkalmas kis- és közepes vállalatok különböző üzleti funkcióinak workflow típusú támogatására is."

 

 

 

 

 


NÓGRÁDY NORBERT

ÜGYVEZETŐ, JCM KFT.

"Karrierem során háromszor is vezettem olyan ügyfélszolgálatot, amelynek üzemeltetése ezen rendszerrel volt (van) támogatva. Három különböző szolgáltatást nyújtó multi cégnél egyaránt megtapasztaltam, hogy az xFLOWer rendszer bevezetése után az ügyfélszolgálat és a rendszert szintén használó társterületek hatékonysága jelentősen javult. Olyan feladatok váltak automatizálttá, amelyek működtetése jelentős emberi erőforrást igényelt előzőleg és emellett tört részére csökkentek a munkatársak napi hibáiból származó problémák. Jelentősen csökkent a folyamatok működtetésében résztvevő emberi erőforrás képzésére és az újonnan felvett dolgozók betanítására fordítandó idő.

A bevezetés első 1-2 hónapja után (adatkapcsolatok, interfészek élesbe állítása cégenként változó sebességgel „sikeredett”, (rendszerint a belső IT-nak „köszönhetően”) sem IT, sem külső/belső programozói segítséget nem kell igény bevenni, a folyamatgazdák (ügyfélszolgálati csoportvezetők) heti gyakorisággal állították élesbe az újabb és újabb folyamatverziókat a CPI-t  (ContinuousProcessImprovement - folyamatos folyamatfejlesztés) támogató szervezeti kultúra anyagi ösztönzése következtében.

A második és harmadik xFLOWer bevezetésemnél már annyira biztos voltam a minimum 20 százalékos hatékonyság növekedésben, hogy a menedzsment felé ajánlatot tettem: 10 százalékos létszámról lemondok, ha bevezethetem az xFLOWer-t. Az ajánlatomból nagyon egyszerű volt a menedzsment felé „positive business case”-t prezentálni. Ilyen peremfeltételek mellett a rendszer bevezetése mindkét esetben már az első(!) évben megtérült.

Ha valaki ráérezne arra, hogy elfogultan hangzik az összefoglalóm, őt meg kell erősítenem: tényleg elfogult vagyok, 11 év rendszerhasználat ezt kiérdemelte."

 

 

 

 

 


SCHLÉGL ADRIENNE ÉS BORBÉLY EDIT 

A DOKUMENTUMKEZELÉSI OSZTÁLY VEZETŐI, DÍJBESZEDŐ HOLDING ZRT.

"A Click On Hungary Kft. xFLOWer folyamatkezelő / dokumentumkezelő / ügyfélszolgálati támogató alkalmazását 2010-ben vezettük be cégünknél. Az azóta eltelt 7 év igazolta, hogy választásunk jó volt. Fejlesztéseink során minden elképzelésünkre gyorsan kaptunk a cégtől jó megoldást. Az alkalmazással egyszerűen lehet követni a Társaságunknál  bekövetkezett szervezeti és folyamatbeli változásokat, egyszerűsíti a partnerekkel, ügyfelekkel történő kapcsolattartást.  Imádjuk,  hogy ha úgy akarjuk, akkor „automatán” is dolgozik. A munkatársak is szeretik!"

 

 

 

 

 


Jámbor Zoltán

Vezérigazgató, AFM Társasházkezelő Zrt.

„ Remek CRM rendszer, mellyel minden munkafolyamat nyomonkövethető és visszaellenőrizhető. Minden félreértést kizár.”

 

 

 

 

 


Gergely ákos

VEZÉRIGAZGATÓ, doqsys Business Solutions  ZRT.

"A DOQSYS a dokumentumkezelés egy speciális területét, a szállítókiválasztástól a számla kifizetéséig tartó folyamatot automatizálja, ugyanakkor ügyfeleink egyéb folyamatok kezelésére is gyakran kérnek tőlünk megoldást. Több neves globális rendszer képviselete mellett az xFLOWer a kezdetektől a kínálatunk része. A Click-on megoldáscsomagját a többi termékünk mellett funkcionalitása és árazása teszi versenyképes workflow megoldássá, de még ennél is fontosabb a csapat szakértelme és rugalmassága. Az xFLOWer-t több projektben fővállalkozóként képviseljük, igazán büszkék lehetünk a közösen elért eredményekre, szakmailag és gazdaságilag is eredményes együttműködésünkre."

 

 

 

 

 


 

Sajtóközleményeink

Mi vezethet egy cég bukásához? -

2017. március 22, Budapest – A káosz alattomosan, lassan férkőzik be a cégek életébe, és sokszor csak akkor vesszük észre, amikor már a fejünkre nő. Nem is gondolnánk, de a magyar vállalatok legfőbb fejlődési gátja nem az anyagi eszközeik hiánya, hanem az alacsony szervezettségi szintjük. Magyarországon gyakorlatilag a legtöbb kis és középvállalat e-maileket és Excel táblákat használ a legfontosabb, legkritikusabb üzleti folyamatai nyilvántartásához. Akkor sem tévedünk nagyot, ha ezt az arányt 95-99% közé tesszük, ám  e szervezetlenség akár a vállalkozás bukását, csődjét is jelentheti.

Tovább
Ha eltűnik a papír, megáll az élet? -

2017. június 13, Budapest - Kevesen tudják, de az irodai feladatok egyharmada automatizálható lenne,azonban ez az arány ma Magyarországon alig éri el az 5 százalékot.Az xFLOWer fejlesztőjének friss kutatása pedig kimutatta, hogy a munkaidő kb. 15%-a felesleges papírtologatással telik, így az adminisztratív bérek akár 13 százaléka*, az összes költség 30%-a pedig könnyen kidobott pénz lehet. Ugyanakkor a digitalizálás kihívásai is megkövetelik, hogy a vállalati hatékonyság maximális legyen – különben oda a versenyelőny.

Tovább