A sok partnerrel dolgozó, havi szinten több száz vagy ezer beérkező számlát feldolgozó cégek számára kihívást jelenthet az ügyfél oldali adatváltozások nyomon követése. Erre adtunk egy integrációs megoldást egy régóta meglévő, és az xFLOWert rendszert más területen is használó ügyfelünknek.

Az igény

Ügyfelünk már évek óta használja az xFLOWer rendszert belső folyamatai digitalizálására és automatizálására. A legújabb fejlesztésünk keretében az ügyfél kérésére bevezettük az OPTEN adatbázis integrációját, amely jelentős előrelépést hozott a partneradat-kezelés hatékonyságában és pontosságában.

Mit nyújt az xFLOWer-OPTEN integráció?
Kihívások és megoldás

Az új szolgáltatás bevezetése előtt a cégadatok rögzítése manuálisan történt, ami komoly hibaforrást is jelentett. Az így keletkezett duplikációk, pontatlan adatok  javítása állandó munkát igényelt. Folyamatos ellenőrizést igényelt a cégadatok megfelelősége illetve az is, hogy az esetleges felszámolásokról időben, pl. egy megrendelés befogadása előtt információt szerezzenek. . 

A rendszer mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy:

  • Meglévő partnerek adatait ellenőrizzék az OPTEN adatbázisában,

  • Új partnereket rögzítsenek automatikusan, mindössze az adószám megadásával.

Az integráció során a rendszer valós időben lekérdezi az OPTEN adatbázist, és az alapadatokat automatikusan kitölti, például:

  • Székhely címe

  • Cégnév

  • Bankszámlaszám(ok)

  • Cégforma és státusz

Üzleti előnyök

Az automatizált adatlekérdezés révén:

  • Csökken a kézi adatbevitel, így kevesebb a hibalehetőség

  • Javul a pénzügyi és adminisztratív megfelelés

  • Gyorsul az ügyfél- vagy partnerregisztráció folyamata, jelentős az időmegtakarítás

  • A manuális munkával, adatrögzítéssel töltött idő is csökken

  • Friss és megbízható cégadatok kerülnek a rendszerbe

  • Jelentősen csökken az üzleti kockázat, mivel a felszámolás alatt lévő cégeket a rendszer automatikusan szűrni tudja. 

Miért fontos ez?

A partneradatok minősége kulcsfontosságú a pénzügyi, beszerzési és szerződéses folyamatokban. Az OPTEN integráció nemcsak a napi munkát könnyíti meg, hanem hozzájárul a jogszabályi megfeleléshez és a folyamatos adattisztasághoz is.

Természetesen ez a szolgáltatás bármely más meglévő vagy leendő ügyfelünk számára is elérhető.

INFORMÁCIÓK A PROJEKTRŐL
Ügyfél:

Phoenix Pharma

Projekt célja:

Az ügyféladatok automatikus átvétele, ellenőrzése

Együttműködés kezdete

2020

ChatGPT Image 2025. aug. 25. 16_03_38