Megoldások

Workflow - a digitális transzformáció alapja

Mi a workflow?

A workflow olyan szoftver - rendszer - amely a napi tevékenységeket vezérli előre definiált, kötött üzleti folyamatok futtatásán keresztül. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minden munkatársa mindig pontosan tudni fogja mi a teendője, milyen határidővel, mely dokumentumokat kell használnia, a rendszer pedig betartatja a határidőket, felügyeli a tevékenységeket. Ezen túlmenően tetszőleges jelentéseket készít a munkatársak teljesítményéről vagy egyéb releváns adatokról is. Egy workflow rendszer mindezeken túlmenően képes automatizálni az egyes tevékenységeket, döntéseket, így időt és pénzt spórol vállalata számára.

 

 

A felhő alapú információs technológiák lehetővé teszik akár nagyvállalati szintű szoftverek és rendszerek használatát havidíj ellenében anélkül, hogy magas beruházási költségű hardver vagy szoftverberuházást igényelnének. A mai igényeknek megfelelően kialakított, rugalmas megoldások lehetővé teszik, hogy minden olyan feladatot, amelyet korábban például csak a vállalat irodájából lehetett elkészíteni, immár szabadon, helyhez kötöttség nélkül lehessen elvégezni. Vezetői szinten kiemelten előnyös a folyamatos online rendszer, hiszen akár okostelefonján vagy tabletjén is értesülhet mindenről, ami vállalatánál történik.

 

Automatizálció workflow-val

A kompetitív piac és az új technológiai megoldások versenyképességük növelésére kényszerítenek minden vállalkozást. Ennek kézenfekvő módja a repetitív feladatok automatizálása, így jelentős megtakarításokat érhetünk el. Megfelelően kialakított automatizációs stratégia által alacsonyabb költségek mellett magasabb szinten szolgálhatjuk ki ügyfeleinket, legyen szó termelő, kereskedő vagy szolgáltató vállalkozásról.

 

Más automatizációs megoldásokkal szemben, melyek csak egy-egy területen tesznek lehetővé automatikus működést a workflow rendszerek átfogó megoldást nyújtanak az üzleti folyamatok automatizálására. Legyen szó döntésekről, adatmozgatásról, dokumenutmok készítéséről, jóváhagyásáról, IT rendszerek összekötéséről vagy akár számlák iktatásáról és kezeléséről, e tevékenységek - egy része vagy akár egésze is - automatizálható workflow rendszer segítségével. 

 

Ismerős üzleti problémák?

  • Van olyan munkafolyamat az Ön cégénél melynek működésével nem teljesen elégedett?
  • Hiába vannak IT rendszerei mégis e-mailekben kérik egymás jóváhagyását a munkatársai?
  • E-mailben tájékoztatják a munkatársai egymást az elvégzendő feladatokról és határidőkről?
  • Vannak olyan feladataik, melyeket még mindig excel táblában kezelnek?
  • Nehéz vagy szinte lehetetlen összeszedni, hogy egy adott témában milyen e-maileket kaptak / küldtek (egy-egy ügyfélnek, projektről, stb.)
  • Fogalma sincs arról ki dolgozik jobban / rosszabbul?
  • Ki van szolgáltatva néhány kulcs-kollegáknak, mert csak ők tudják mit melyik „fiókba” szoktak tenni?
  • Úgy érzi, hogy nem tudja felügyelni az cége által szolgáltatott minőséget?

Képzelje el...

…erre mindre van megoldás!


 

Az alábbiakban csoportokba rendeztünk olyan eszközöket, amelyek már sokaknak segítettek egyszerűsíteni és hatékonyabbá, egyszerűbbé tenni vállalati működését, egyszerűsíteni és automatizálni üzleti folyamatait. 

Tippek
TIPP - Calendar
TIPP - Calendar

Ügyek kezelése standard naptárakban: Outlook, Gcalendar, Iphone....

TIPP - Dashboard
TIPP - Dashboard

Csempéken átláthatóvá válhatnak a napi feladatok: riportok, mentett keresések és gyors-ügyindító linkek kihelyezésével 

TIPP - Workflow editor
TIPP - Workflow editor

Folyamatszerkesztő eszközünk segítségével IT tudás nélkül készthető működő üzleti folyamat

TIPP - Timeline
TIPP - Timeline

Azonnal követhető és átlatható egy-egy ügy teljes története

TIPP - E-mail linkek
TIPP - E-mail linkek

Képzeljen el olyan e-maileket, amelyben aktív folyamatvezérlő linkek vannak: jóváhagyom / elutasítom.

TIPP - Mobil app
TIPP - Mobil app

Minden vállalat életében vannak olyan üzleti döntések / feladatok, melyeket nem egy számítógép monitora előtt ülve kell meghozni.

Startup csomag
Szerződések kezelése
Szerződések kezelése

Minden vállalkozás működését a megkötött szerződések határozzák meg. Létrehozási, feldolgozási, jóváhagyási ...

Ajánlatkezelés
Ajánlatkezelés

A beérkező megrendelések, ajánlatkérések kezelése meghatározó a sikeres szerződéskötések tekintetében.

Megrendelések kezelése
Megrendelések kezelése

Megrendelések kezelése egyszerre jelent adminisztrációs, logisztikai és jogi és HR feladatokat

KKV csomag
Szerződések kezelése
Szerződések kezelése

Minden vállalkozás működését a megkötött szerződések határozzák meg. Létrehozási, feldolgozási, jóváhagyási ...

Ajánlatkezelés
Ajánlatkezelés

A beérkező megrendelések, ajánlatkérések kezelése meghatározó a sikeres szerződéskötések tekintetében.

Költségelszámolás
Költségelszámolás

Az költségek elszámolását biztosítani szükséges. Az igénylés, adminisztráció és jóváhagyás manuálisan ...

CRM
CRM

CRM rendszerünkkel nem csupán értékesítési folyamatait vezérelheti, hanem egész cége működését is támogathatja.

Munkaerő kezelési folyamatok
Munkaerő kezelési folyamatok

A legtöbb vállalat életében külön munkarőt alkalmaznak a feladatok szétosztására, pedig ezek egy része ...

Munkalapok kezelése
Munkalapok kezelése

A kivitelezés során a munkalapok teljesítési igazolásként szolgálnak, így a pénzügyi elszámolás alapját ...

Sales CRM
Sales CRM

A Sales CRM rendszer az értékesítést működteti - csapatmunka, ajánlatadás, szerződés folyamatok...

Operatív CRM
Operatív CRM

Az operatív CRM rendszer kezeli az ügyfelekhez kapcsolódó operatív folyamatokat és egész cége működését támogatja.

Projekt workflow
Projekt workflow

Számtalanszor előfordul, hogy egy kivitelezési projekt esetében a költségek tervezése ugyan megtörténik a projekt elején, azonban a projekt közben...

Middleware
Middleware

Az xFLOWer middleware-el meglévő IT rendszereid kapcsolhatod össze és automatizálhatod folyamataid a saját üzleti logikád mentén.

CRM csomag
Szerződések kezelése
Szerződések kezelése

Minden vállalkozás működését a megkötött szerződések határozzák meg. Létrehozási, feldolgozási, jóváhagyási ...

Ajánlatkezelés
Ajánlatkezelés

A beérkező megrendelések, ajánlatkérések kezelése meghatározó a sikeres szerződéskötések tekintetében.

Dokumentumkezelő rendszer
Dokumentumkezelő rendszer

Az ügyintézés folyamata nem megvalósítható a dokumentumok létrehozása, tárolása és visszakeresése ...

Panaszkezelés
Panaszkezelés

A modul lehetőséget biztosít a panaszkezelési folyamatok kezelésére és automatizálására. Szervezeti szintű ...

CRM
CRM

CRM rendszerünkkel nem csupán értékesítési folyamatait vezérelheti, hanem egész cége működését is támogathatja.

Postázó és postakönyv
Postázó és postakönyv

A papíralapú dokumentumok adminisztrációja még ma is kikerülhetetlen részét képzi a vállalkozások napi ...

Megrendelések kezelése
Megrendelések kezelése

Megrendelések kezelése egyszerre jelent adminisztrációs, logisztikai és jogi és HR feladatokat

Munkalapok kezelése
Munkalapok kezelése

A kivitelezés során a munkalapok teljesítési igazolásként szolgálnak, így a pénzügyi elszámolás alapját ...

Sales CRM
Sales CRM

A Sales CRM rendszer az értékesítést működteti - csapatmunka, ajánlatadás, szerződés folyamatok...

Operatív CRM
Operatív CRM

Az operatív CRM rendszer kezeli az ügyfelekhez kapcsolódó operatív folyamatokat és egész cége működését támogatja.

Marketing csomag
Szerződések kezelése
Szerződések kezelése

Minden vállalkozás működését a megkötött szerződések határozzák meg. Létrehozási, feldolgozási, jóváhagyási ...

Dokumentumkezelő rendszer
Dokumentumkezelő rendszer

Az ügyintézés folyamata nem megvalósítható a dokumentumok létrehozása, tárolása és visszakeresése ...

Számlakezelés
Számlakezelés

A beérkező papír alapú és elektronikus számlák feldolgozása, manuális és automatikus jóváhagyása, majd ...

Kampánymenedzsment
Kampánymenedzsment

A marketing folyamatok szerves részét képzi az ügyfelekkel való közvetlen kommunikációs feladatok tervszerű, ...

Pénzügyi csomag
Szerződések kezelése
Szerződések kezelése

Minden vállalkozás működését a megkötött szerződések határozzák meg. Létrehozási, feldolgozási, jóváhagyási ...

Számlakezelés
Számlakezelés

A beérkező papír alapú és elektronikus számlák feldolgozása, manuális és automatikus jóváhagyása, majd ...

Költségelszámolás
Költségelszámolás

Az költségek elszámolását biztosítani szükséges. Az igénylés, adminisztráció és jóváhagyás manuálisan ...

Kintlévőségkezelés
Kintlévőségkezelés

A kibocsátott számlák késedelmes vagy hiányos teljesítése alapjaiban veszélyeztetheti a vállalkozás ...

Megrendelések kezelése
Megrendelések kezelése

Megrendelések kezelése egyszerre jelent adminisztrációs, logisztikai és jogi és HR feladatokat

Beszerzési folyamatok
Beszerzési folyamatok

Beszerzéssel kapcsolatos tevékenységek támogatása: PO management, számlaigazolás, jóvahagyási folyamatok

Munkalapok kezelése
Munkalapok kezelése

A kivitelezés során a munkalapok teljesítési igazolásként szolgálnak, így a pénzügyi elszámolás alapját ...

Ügyfélszolgálati csomag
Szerződések kezelése
Szerződések kezelése

Minden vállalkozás működését a megkötött szerződések határozzák meg. Létrehozási, feldolgozási, jóváhagyási ...

Panaszkezelés
Panaszkezelés

A modul lehetőséget biztosít a panaszkezelési folyamatok kezelésére és automatizálására. Szervezeti szintű ...

Számlakezelés
Számlakezelés

A beérkező papír alapú és elektronikus számlák feldolgozása, manuális és automatikus jóváhagyása, majd ...

CRM
CRM

CRM rendszerünkkel nem csupán értékesítési folyamatait vezérelheti, hanem egész cége működését is támogathatja.

Munkaerő kezelési folyamatok
Munkaerő kezelési folyamatok

A legtöbb vállalat életében külön munkarőt alkalmaznak a feladatok szétosztására, pedig ezek egy része ...

Kintlévőségkezelés
Kintlévőségkezelés

A kibocsátott számlák késedelmes vagy hiányos teljesítése alapjaiban veszélyeztetheti a vállalkozás ...

Ticketing rendszer
Ticketing rendszer

Az ügyfelektől jövő bejelentések és a belső projektek szabályozott kezelése elengedhetetlen egy jól működő vállalat életében...

Jóváhagyások kezelése
Jóváhagyások kezelése

Hagyjon jóvá bármit és kövesse egy workflow-val: browserből, mobilról, e-mailben, sms-ben

Minőségbiztosítási folyamatok kezelése
Minőségbiztosítási folyamatok kezelése

Magas szintű szolgáltatás nyújtáshoz a résztvevők tevékenysége mérhető és ellenőrizhető kell legyen.

Ügyfélszolgálati munkafolyamatok kezelése
Ügyfélszolgálati munkafolyamatok kezelése

Ügyfélszolgálat hatékony működéséhez a kapcsolástechnikán túl nagyon sok támogató funkció szükséges.

Postázó és postakönyv
Postázó és postakönyv

A papíralapú dokumentumok adminisztrációja még ma is kikerülhetetlen részét képzi a vállalkozások napi ...

Munkalapok kezelése
Munkalapok kezelése

A kivitelezés során a munkalapok teljesítési igazolásként szolgálnak, így a pénzügyi elszámolás alapját ...

Sales CRM
Sales CRM

A Sales CRM rendszer az értékesítést működteti - csapatmunka, ajánlatadás, szerződés folyamatok...

Operatív CRM
Operatív CRM

Az operatív CRM rendszer kezeli az ügyfelekhez kapcsolódó operatív folyamatokat és egész cége működését támogatja.

Quality csomag
Panaszkezelés
Panaszkezelés

A modul lehetőséget biztosít a panaszkezelési folyamatok kezelésére és automatizálására. Szervezeti szintű ...

Minőségbiztosítási folyamatok kezelése
Minőségbiztosítási folyamatok kezelése

Magas szintű szolgáltatás nyújtáshoz a résztvevők tevékenysége mérhető és ellenőrizhető kell legyen.

HR csomag
Jóváhagyások kezelése
Jóváhagyások kezelése

Hagyjon jóvá bármit és kövesse egy workflow-val: browserből, mobilról, e-mailben, sms-ben

Szabadság és munkaidő nyilvántartás
Szabadság és munkaidő nyilvántartás

A kollégák munkaidejének pontos nyilvántartása a napi munkavégzés és szolgáltatás teljesítés a projektek ...

Jogosultság igénylési folyamatok
Jogosultság igénylési folyamatok

A szervezetben bekövetkező személyi változások – belépő és kilépő munkatársak, áthelyezések, munkakör ...

Ingatlan csomag
Dokumentumkezelő rendszer
Dokumentumkezelő rendszer

Az ügyintézés folyamata nem megvalósítható a dokumentumok létrehozása, tárolása és visszakeresése ...

Panaszkezelés
Panaszkezelés

A modul lehetőséget biztosít a panaszkezelési folyamatok kezelésére és automatizálására. Szervezeti szintű ...

Számlakezelés
Számlakezelés

A beérkező papír alapú és elektronikus számlák feldolgozása, manuális és automatikus jóváhagyása, majd ...

Költségelszámolás
Költségelszámolás

Az költségek elszámolását biztosítani szükséges. Az igénylés, adminisztráció és jóváhagyás manuálisan ...

Ticketing rendszer
Ticketing rendszer

Az ügyfelektől jövő bejelentések és a belső projektek szabályozott kezelése elengedhetetlen egy jól működő vállalat életében...

Jóváhagyások kezelése
Jóváhagyások kezelése

Hagyjon jóvá bármit és kövesse egy workflow-val: browserből, mobilról, e-mailben, sms-ben

Társasházkezelés
Társasházkezelés

Társasházkezelő modul, ami önálló alkalmazás a közösképviseletet ellátó vállalkozások számára.

Office csomag
Dokumentumkezelő rendszer
Dokumentumkezelő rendszer

Az ügyintézés folyamata nem megvalósítható a dokumentumok létrehozása, tárolása és visszakeresése ...

Költségelszámolás
Költségelszámolás

Az költségek elszámolását biztosítani szükséges. Az igénylés, adminisztráció és jóváhagyás manuálisan ...

Jóváhagyások kezelése
Jóváhagyások kezelése

Hagyjon jóvá bármit és kövesse egy workflow-val: browserből, mobilról, e-mailben, sms-ben

Szabadság és munkaidő nyilvántartás
Szabadság és munkaidő nyilvántartás

A kollégák munkaidejének pontos nyilvántartása a napi munkavégzés és szolgáltatás teljesítés a projektek ...

Postázó és postakönyv
Postázó és postakönyv

A papíralapú dokumentumok adminisztrációja még ma is kikerülhetetlen részét képzi a vállalkozások napi ...

Middleware
Middleware

Az xFLOWer middleware-el meglévő IT rendszereid kapcsolhatod össze és automatizálhatod folyamataid a saját üzleti logikád mentén.

Calendar
TIPP - Calendar
TIPP - Calendar

Ügyek kezelése standard naptárakban: Outlook, Gcalendar, Iphone....

TIPP - E-mail linkek
TIPP - E-mail linkek

Képzeljen el olyan e-maileket, amelyben aktív folyamatvezérlő linkek vannak: jóváhagyom / elutasítom.

TIPP - Mobil app
TIPP - Mobil app

Minden vállalat életében vannak olyan üzleti döntések / feladatok, melyeket nem egy számítógép monitora előtt ülve kell meghozni.

Egészségügyi időpontfoglalások
Egészségügyi időpontfoglalások

Összetett egészségügyi időpontfoglalás egyszerűen!
Termek, orvosok, eszközök rendelkezésre állása...