A Timeline funkció segítségével teljes körűen átláthat egy-egy eseményt, nem szükséges a különböző információk összeszedéséhez ezernyi helyet (képernyőt, funkciót, modult) ellenőriznie.

A Timeline funkció egy listában jeleníti meg egy-egy ügyintézés teljes történetét.
Néhány eseménytípus a legfontosabban közül:

  • ki-mikor fért hozzá?
  • ki vagy mi indította?
  • ki vagy mi zárta le?
  • hogy/mikor vándorolt személyek/osztályok között az ügyintézés?
  • mikor milyen döntés született?
  • hogy változtak a határidők?
  • milyen dokumentumok mikor, ki által kerültek csatolásra?
  • milyen dokumentumokkal van kapcsolata: mailek, sms-ek, szkennelt dokumentumok?
  • milyen dokumentumokat, milyen sablonból hoztuk létre?
  • milyen egyéb (meglévő) ügyekhez / dokumentumokhoz ki/mikor csatolta?
  • ki/mikor jelenítette meg?
  • ki/mikor milyen megjegyzést írt?
  • mikor/milyen interface-en milyen adatok érkeztek más rendszerből?
  • milyen egyéb külső rendszerek fértek hozzá az adott adatcsoporthoz?
  • milyen törzsadatokhoz (ügyfél, partner, műszaki törzs, adós, alkalmazott, jelölt) kapcsolódik?

Az egyes eseménytípusok eltérő színnel jelöltek.