Technológiai szektor - CRM szoftver

Technológiai szektor

El lehet veszni a rengeteg támogató eszköz között

Ezernyi feladat, és mindenki csak az utolsó parancsra emlékszik!

A technológiai szektorra jellemző, hogy mindig mindent kipróbál, a legmodernebb eszközöket használja, és amit csak tud automatizál. Lehet szó informatikai cégről, kutatás fejlesztéssel szóló vállalkozásról vagy a legmodernebb technológiával gyártó mamutról, mindenhol az egyik legfontosabb cél az automatizáció és a digitalizáció. 

De mi is ennek az eredménye? Sok cégnél a munkatársak elvesznek a legmodernebb eszközök között, minden tudnak csak épp azt nem, hogy most  (vagy ma) épp milyen feldatatokat kellene megoldaniuk. 

xFLOWer egy olyan feladattámogató eszköz, melyek a pénzügytől, a HR-en át, a szoftverfejlesztőkig minden csoport munkáját támogatja.  

Előnyök

Átlátható, ezáltal kezelhető működés

xFLOWer által vezérelt folyamatokba terelve sokkal áttekinthetőbb lesz a cége, kevésbé fog függeni 1-1 szereplőtől.

Tereljünk minden egy folyamatba

Nagyon sok tevékenység kezelhető workflow rendszerrel, xFLOWer segítségével nem lesz szükség külön ticketing / crm / DMS / szerződéskezelő / HR támogató és egyéb rendszerkere. 

Automatizáció & digitalizáció

xFLOWer, mint folyamattámogató rendszerek legnagyobb előnye akkor érződik, ha elkezd minden digitális lenni, ezáltal lehetőség kínálkozik arra, hogy automatizmusok jöjjenek létre. Megszűnnek a copypaste munkatársak, a különböző rendszerek (humán és digitális csoportok) vagy akár szoftverek elkezdenek xFLOWer által vezérelt munkafolyamatokon keresztül kommunikálni.

Ticketing rendszer

Ticketing

Technológia szektort jellemzi, hogy sok kisebb vagy nagyobb feladatot kell párhuzamosan menedzselni. A nagyobb feladatok egyik legfontosabb jellemzője, hogy kisebb feladatokra bontható.
Azaz maradjunk annyiban, hogy rengeteg kisebb feladatot kell a munkatársak között szétosztani és a megvalósításukat irányítani.
Nevezhetjük ezeket ügyeknek, feladatoknak vagy ticketnek, nagyjából ugyanarról beszélünk. 
A ticketek legfontosabb tulajdonsága, hogy megvalósításuk az adott cégre jellemző, egy kicsit mindenhol eltér, de általában előre szigorúan végiggondolt feladatsor, melyet xFLOWer workflow vezérelhet.
Vegyünk egy példát: hibajelentés -> értelmezés -> visszajelzés: elkezdtük -> alfeladatokra bontás -> kiosztás -> probléma azonosítása -> egyeztetések -> javítás -> tesztre telepítés -> humán ellenőrzés -> gépi teszt -> minőség ellenőrzés (pl.: code review) -> élestés folyamata (ami egy újabb soklépcsős valami)

Cégvezetés - xFLOWer

Projekt management

Wikipedia: „A projekt egyszeri vállalkozás, melynek célja, hogy egyedi terméket, szolgáltatást vagy végeredményt hozzon létre.”
Azaz projektként értelmezhető minden olyan tevékenységlánc, amely nem folyamatosan van jelen egy szervezet működésében, hanem adott ideig tart és bizonyos célokat valósít meg, mint például termékfejlesztés, vagy új szolgáltatás kialakítása. Amikor a kitűzött cél megvalósul, a projekt véget ér, gyakorta még a projektre létrehozott csapat is felbomlik.

xFLOWer mindennek keretet ad, projektek esetén kezeli az általános feladatokat: célmeghatározás, erőforrások, határidők, szereplők, felelősök, elszámolások, sikertényezők.

Vállalatirányítási rendszer bevezetése

Ajánlatok, szerződések, SLA-k

Ugye, hogy rengetegszer merül fel az a kérdés, hogy milyen ajánlatot is küldtünk ki. Mi került bele a szerződésbe? Mik a határidők? Egy bejelentés –  a kategóriájától függően – mennyi idő alatt kell megválaszolnunk és megoldanunk?

xFLOWer ezt is nyilvántartja, ezeket a folyamatokat is kezeli!

CRM rendszer - pénzügyi folyamatok

Számlázás, PO kezelés

Komoly terhet ró a szervezeteke a teljesítési folyamatok kezelése. Mire adtunk ajánlatot, mi van megrendelve, mire kaptunk PO-t, mire és mekkora részére kaptunk Teljesítés igazolást. Melyiknek mikor lenne a határideje, mikor kell kérni? És ha minden összeállít, akkor lehetőleg emberi közreműködés nélkül indítsuk el a számlázást is. 
Legtöbb szervezetben ennek nyilvántartása hatalmas energiákat követel, pedig xFLOWer-rel mehet automatikusan, szervezetten is. 

xFLOWer a biztosítási szektorban

CRM, ügyfélkapcsolatok

xFLOWer segítségével elérhető, hogy az értékesítés folyamataitól kezdve  a számlázás támogatásáig minden üzlet folyamat egy rendszerben legyen kezelve.
A CRM nem csak sales támogatás, a projekt kezelésétől a minőségbiztosításon át a panaszkezelésig mindent támogatni kell. 

Auto-generate notifications and documents, and easily collect e-signatures

Eliminate errors, bottlenecks and busywork as well as improving compliance.
Auto-generate contracts and route them for review, automatically tracking changes along the way. Secure contract access, ensure compliance, trigger notifications, electronically collect e-signatures and even get sign-off when the signer is out-of-office.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom