Szolgáltatási szektor

Szinte minden vállalat szolgáltató cég

Szogáltatás = Folyamat

A szolgáltatási szektor egyike a fejlett gazdaságok legfontosabb gazdasági ágazatának.

Tulajdonképpen minden szolgáltatás: a taxis, az állam, a HR részleg, az ingatlanos, a közművek vagy épp a pénzügyeink. 

xFLOWer azokon a területek nélkülözhetelen, ahol több munkatárs dolgozik együtt, jól kitalált, szervezett folyamatok szerint, irodai vagy irodaihoz hasonlóan felszerelt mobil környezetben.

 

Előnyök

Minden folyamat

Szolgáltatási területeken a legtöbb üzleti döntéssor workflow rendszerrel támogatható.
Szinte nincs olyan tevékenységsorozat, amelyet ne lenne érdemes modellezni és folyamatszemlélettel működtetni..

Szolgáltatási példák, a teljesség igénye nélkül

Víziközmű szolgáltatás

Képzeljünk el egy vízi közműszolgáltatással foglalkozó vállalatot, amely nem csak “hagyományos vízszolgáltatás” a tevékenységük, hanem a tervezési tevékenységektől a laboratóriumi vizsgálatokig rengeteg olyan feladatot végeznek, melyhez dokumentumok kapcsolódnak. Ezen tevékenységek, különösen nagy ügyfélszám mellett rendkívül összetett működést és belső folyamatokat eredményeznek, melyek kezelése egy megfelelő célrendszer nélkül olyan alacsony hatékonyságú lehet, hogy az már akár a vállalat működőképességét is veszélyeztetheti.

Feladat: minden belső és külső (ügyfél / hatóság) kommunikáció legyen szervezett, dokumentált  és visszakereshetó 

Gyártósor összeszerelés

Képzeljünk el egy vállalatot, ami gyárt semmit, de a világon ők tudnak a legjobban egy gépsort (futószalagot) összeszerelni. Ezért a világ minden tájára őket hívják, akkor is ha új gépeket kell beüzemelni, de akkor is, ha együzemcsarnoknyi gépsort el kell vinni Hollandiából Thaiföldre.

Mit kell megoldani: ajánlatok, szerződések, munkatársak, alvállalkozók…. Ki hová megy, melyik projekt hol tart, melyik utazáshoz / géphez / konténerhez milyen dokumentot kell intézni.  Mennyit és mikor kell számláznunk, melyik alvállalkozónknak / alkalmazottunknak mennyit kell fizetni (többletmunka, utazás, költségtérítés). Rengeteg nyilvántartás és tevékenységsor….  

Italautomata üzemeltetés

Gondoljunk egy italautomatákat üzemeltető cégre.
Rengeteg excel tábla alapján irányítják a vállalkozásukat.

Van egy excel a kiadott ajánlatokról, a potencilális ügyfelekről, a konkurencia árairól, a szerződésekről,  a kihelyezett automatákról, a hibabejelentésekről, a kávépatron rendelésekről. Vannak táblázatok az ügyfelekről, a kedvezményeikről, a forgalmi adataikról és a különböző engedélyekről. És persze vannak excelek a munkatárakról, salesesek jutalékáról és a szabadásokról is. Ja meg persze vannak nyilvántartások a befogadott és küldö számlákról. 

xFLOWer egy ilyen környezetet auomatizált, eltűntel az excelek és vele együtt a félelem is amiatt, hogy az excel gurunk terhes lesz és leáll a cég. 

Munkaerő kihelyezés

Egy cég húsipari dolgozókat közvetít külföldre. A teljesség igénye nélkül a következő feladatok megoldásában segíti  xFLOWer:

  • a munkaerő toborzás során történt email vagy postai kommunikáció rögzítését,
  • a jelentkezők kiválasztási folyamatának támogatását
  • a szerződések és a közvetítéshez szükséges, számtalan szabályozásnak szükségképpen megfelelő dokumentumok generálását, aláírásuk utáni szkennelt változatának beolvasást és tárolását.
  • a munkaerők kiküldetéseinek nyilvántartását
  • utaztatásuk szervezését
  • elszállásolásuk szervezését, 
  • a különféle bejelentési kötelezettségeik teljesítésének támogatását

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Auto-generate notifications and documents, and easily collect e-signatures

Eliminate errors, bottlenecks and busywork as well as improving compliance.
Auto-generate contracts and route them for review, automatically tracking changes along the way. Secure contract access, ensure compliance, trigger notifications, electronically collect e-signatures and even get sign-off when the signer is out-of-office.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom