Képzés

Workflow és folyamat szakértő képzés

Képzési szolgáltatásunk segítségével nem csupán az xFLOWer rendszer, illetve az egyes modulok használata sajátítható el, hanem a folyamat központú üzleti és ügyviteli szemlélet is kialakul.
 
A képzés célja, hogy a megrendelő és a rendszer felhasználói könnyen alkalmazhassák a rendszer tudását napi munkájuk során és élvezhessék az xFLOWer előnyeit anélkül, hogy el kellene mélyedniük a technikai részletekben. A képzés során a felhasználók megismerkednek a saját tevékenységüket támogató program – elemekkel, képernyőkkel, rendszerbeli tevékenységekkel egyaránt. Igény szerint magasabb szintű rálátást biztosító képzési anyag is rendelkezésre áll, ami azon vállalkozások számára lehet hasznos, ahol a folyamatok kialakítása és kezelése több kolléga feladata vagy olyan szervezeti mátrix alapján történik a munkavégzés, ahol az egyes funkcionális egységek között nagy az átjárhatóság illetve ha a szervezetben kereszt - funkcionális csoportok kerültek kialakításra. 
 
Képzés alatt mi elsősorban az üzleti folyamatok xFLOWer rendszerben történő kialakítását oktatjuk, a "sima" ügyintézői felület (ügykezelők) elsajátításához nem szükséges külön oktatás (pl. egy Iphone megvásárlása után sem megyünk el egy tanfolyamra)
xFLOWer folyamatfejlesztői alapképzést lehetőség szerint kis csoportokban, egy-egy ügyfél egyedi üzleti folyamatait előbb megismerve tartjuk.
Tapasztalatunk szerint nem érdemes olyan oktatást tartani, ahol az oktatáson résztvevők számára teljesen ismeretlen üzleti folyamatokkal példálozunk. Például ha valaki ajánlatkezelési folyamatokra szeretne üzleti folyamatokat kialakítani, akkor neki ne számlajóváhagyás vagy panaszkezelés folyamatával példálózzunk.mutassuk be.
Az oktatás célja az, hogy a kurzus végére az résztvevőkkel együtt kialítsuk a számukra ideálisnak vélt konkrét üzleti folyamatot, ezt akár az oktatást követő nap éles üzemben is használhatják és IT tudás nélkül bármikor módosítani képesek.
Egy-egy tréning 2-5 napos képzést  jelent, ahol az elsajátítandó ismeretanyag függvényében merülünk el a tudnivalókban.
Ez sok esetben nem összefüggő 2-5 nap, esetenként ez heti 1-1 találkozót jelent.

Workflow képzés tematika

  • Felhasználói, ügyintézői felület
    • Üzleti folyamatok kezelése
      • manuális workflow indítás
      • dokumentumok kezelése
      • űrlapok kezelése
      • automatikus folyamatok
      • törzsadatok
      • History kezelés
    • Üzleti folyamatok tervezése
      • Folyamatszerkesztő
      • Űrlapszerkesztő
      • Sablonszerkesztő
      • Jogosultságtervező
      • Integrációs lehetőségek (technológia: sql/webservice/soap  eszközök: CTI, IVR, ERP, számlázó rendszerek)
      • Törzsadatok paraméterezése (pl. ügyféltörzs)
      • Humán folyamatok kialakítása
      • Automatikus folyamatok paraméterezése
      • Dokumentum és workflow connectorok - email / scan / sms / webapi használata
      • Report modul
  • Üzleti környezet létrehozásához és működtetéséhez szükséges tudnivalók
    • Automatikus sablon válaszok alkalmazása
    • Automatizált döntések
    • Automatizált ügyindítás
    • Dinamikus űrlapok
    • Elvégzett munka mennyiségének mérése
    • Email és Telefon kezelése folyamatokban
    • Eszkaláció kezelése
    • Feladatok automatikus leosztása
    • Feladatok prioritáskezelése
    • Határidők definiálása, figyelése
    • Helyettesítések, szabadságolások, kiléptetés kezelése
    • Minősített iratok kezelése
    • Munkaidő beosztás kezelése
    • Munkaterhelés elosztás 
    • Párhuzamos és többlépcsős jóváhagyás folyamatok 
    • Szervezeti felépítés kezelése
    • Többnyelvű sablonok használata
    • Többnyelvűsítés
    • Többsoros űrlapok alkalmazása, feldolgozása
    • Tömeges dokumentum feldolgozás