Bevezetés

Rendszereink megvásárlását követően kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleink a lehető leggyorsabban és zökkenőmentesen kezdhessék el használni az xFLOWer termékcsalád moduljait.
 
A bevezetés során támogatást nyújtunk a rendszer paraméterezésében, az üzleti folyamatok modellezésében. A bevezetéshez kapcsolódó változások szervezeti kezelésében segítséget nyújtunk, hiszen fontos, hogy minden kolléga pontosan ismerje az új rendszer használatát, feladatainak, munkaköri kötelezettségeinek esetleges változásait.
 
A bevezetés első szakaszában ellenőrzésre kerülnek az alapvető üzleti adatok és információk, melyek helyessége elengedhetetlenül szükséges a későbbi optimális működés megalapozásához. Amennyiben szükséges új adatstruktúrák vagy adatbeviteli megoldások kialakítása (pl. dokumentumkezelés bevezetése esetén) úgy ezek átalakításában, a papír alapon kezelt adatok digitalizálásában is segítséget nyújtunk.
 
A változások belső kommunikációja és vezetői támogatottsága a sikeres bevezetés egyik kulcsa. Éppen ezért figyelmet fordítunk a kollégák időszerű, megfelelő tájékoztatására is, hogy segítsünk legyőzni a változásokkal szembeni esetleges belső ellenállást és arra törekszünk, hogy minél jobban bevonjunk minden érintettet az új rendszer kialakításába – így az új rendszert a kollégák „sajátjuknak” érezhetik.
 
Támogatást nyújtunk a kezdeti, rendszerhasználattal kapcsolatos nehézségek megoldásában is, hogy a bevezetés sikere minél hamarabb érezhető legyen a szervezet teljesítményében.
 
Összességében a bevezetési projektek célja minden esetben az, hogy az új rendszer használatára való átállás zökkenőmentes, gyors és hatékony lehessen, elkerülve a technikai nehézségeket, szervezeti problémákat egyaránt.