CRM - értékesítés támogatás

vegye kézbe értékesítési csapata irányítását!

ZŰRZAVAR AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN?

Az értékesítési folyamatok gyorsan zavarossá válhatnak megfelelő CRM rendszer nélkül. Szeretné, ha értékesítői az ön által meghatározott rend szerint, átláthatóan dolgoznának? Ha válasza igen, akkor önnek az xFLOWer értékesítés támogató CRM az ideális megoldás!

KÁOSZ A SZERZŐDÉSEK KÖZÖTT?

Sikeres értékesítést követően a megkötött szerződések alapján kell teljesítenünk! Ha nem tudjuk pontosan, hogy mikor milyen teendőnk van, fennál a nem fizetés veszélye! Előzze meg xFLOWer Cloud operatív CRM - el!

KEVÉS VISSZATÉRŐ ÜGYFÉL?

Csökkentse értékesítési költségeit ügyfelei megtartásával, értékesítsen számukra további termékeket, szolgáltatásokat - és kezelje mindezt rendszerezetten, egy helyen, olyan üzleti folyamatok segítségével, melyek kizárják a tévedés lehetőségét!


1

Legyen az értékesítés is átlátható!

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat pontos, precíz végigvitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. A nagy mennyiségű folyamatban lévő értékesítési projekt illetve ügyféladat nyilvántartása egy erre a célra fejlesztett rendszer nélkül nehézkes és alacsony hatékonyságú lehet.  Mindemellett nem csupán az értékesítő kollega hanem az egész vállalat jó hírnevét veszélybe sodorhatja a nem betartott határidők, elfelejtett, elmulasztott személyes találkozó vagy telefonhívások következtében.

Előzze meg ezen problémákat az xFLOWer értékesítést támogató CRM rendszerrel! 

Az xFLOWer CRM rendszer egyik legfőbb erőssége, hogy átláthatóvá teszi az értékesítés tevékenységét. Ön cég - vagy értékesítési vezetőként szabadon meghatározhatja, hogy pontosan milyen lépések, feladatok és határidők alkalmazásával épüljön fel az értékesítés tevékenysége. Azaz például definiálhatja, hogy milyen lépések szükségesek egy ajánlatadáshoz - természetesen ilyenből többféle is lehet - és a rendszer mindig e lépések mentén viszi végig a folyamatot - kiosztja a feladatokat, figyeli a határidőket és minden érintettet értesít, ha esetleg őprobléma adódik. 

Legyen szó ügyfélszerzésről, ügyfélápolásról vagy az elvándorlás megelőzéséről, az xFLOWer - re számíthat - nincs több elfelejtett határidő, telefonhívás, elmaradt találkozó vagy elveszett jegyzet, dokumentum! Kövesse figyelemmel és módosítsa mindezt valós időben, akár mobiltelefonjáról is!

 

További tájékoztatásBemutató igénylés

 
2

AMIKOR A SZERZŐDÉS NYILVÁNTARTÁS MÁR NEM ELÉG...

Több száz ügyfél több ezer szerződését kell kezelnie? Egyesével keresgéli a szerződések adatait? Ezzel időt és pénzt veszít, pedig a legtöbb szerződés nyilvántartó rendszer fentieket kínálja!

Az xFLOWer CRM - ben viszont minden dokumentum folyamathoz kapcsolódik, azaz a rendszer automatikusan elindítja azokat a folyamatokat, amelyek a teljesítéshez szükségesek. Nincs több elfelejtett határidő, kevesebb hiba keletkezik a teljesítésben és a kifizetések is felgyorsulhatnak. 

A szerződések adatai - határidők, felelősök, kivitelezés részletei - alapján a rendszer delegálja a feladatokat és nyomon követi azok megvalósulását. Vezetőként minderről jelentést kapunk, akár valós időben is. 

 

További tájékoztatásBemutató igénylés

 
3

állítsa meg ügyfelei elvándorlását!

Általánosan elfogadott vélemény, hogy azon vevők számára lehet a legkevesebb költséggel értékesíteni, akik már vásároltak nálunk. De miért vásárolnak újra az ügyfelek, mitől válnak egyszeri, betérő vevőből folyamatos, akár nagy megrendelővé?

A válasz egy szóban talán ez lehetne: elégedettség. Azaz a vevő azt kapta, amit várt, kitűnő volt a kiszolgálás, jól működött az ügyfélszolgálat, problémáit megoldották, ha esetleg panasza volt a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban akkor azt kezelték. Egyetlen szó, mégis, hogy elérjük egy sor olyan tevékenység elvégzését igényli, amelyek kellő koordináció nélkül nem megvalósíthatóak.

Az xFLOWer CRM ügyel a vevők elégedettségére: minden, az ügyfélkezeléshez kapcsolódó folyamatot végigvisz, konzisztensen, mindig azonos idő alatt és egyazon lépésekkel. Így biztosítható, hogy az ügyfél mindig azonos szintű kiszolgálásban részesüljön, hogy ügyei minél hamarabb és megnyugtatóan megoldásra kerüljenek, hogy úgy érezze: valóban kiszolgálják, legyen bármilyen problémája.

Az xFLOWer CRM legnagyobb erőssége: az elégedett ügyfél - aki újra és újra vásárol és tovább öregbíti cégünk jóhírét.

 

További tájékoztatásBemutató igénylés