

Önkormányzat – Beszerzések és szerződések informatikai támogatása
A Dunakeszi Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal xFLOWer segítségével támogatja a beszerzési, megrendelési és szerződéskezelési folyamatokat.
Szervezeti egységek
Szervezeti egységek
Az xFLOWer cégcsoport tagjai:
Magyarországi ügyfeleink elsősorban a Click On Hungary Kft.-vel állnak üzleti kapcsolatban, Click On a weboldalak üzemeltetője is.
Az xFLOWer cégcsoport 1996 óta működő informatikai vállalkozás. Az elmúlt évtizedek során kiforrott technológiai megoldásokat fejlesztettünk, melyekre építve megbízható megoldásokat kínálunk. Az xFLOWer Magyarország és a régió egyik legátfogóbb, széles körben alkalmazott folyamat és dokumentumkezelő terméke, melyre alapozva minden vállalkozás hatékonyabbá teheti működését.
Kétségtelen, hogy üzleti környezetben minden dokumentum valamilyen ügyintézési feladatot, tevékenységet tesz szükségessé. Hiszen minden érkező, vagy éppen kiküldött dokumentum tartalmaz valamilyen, a vállalatra vonatkozó megállapítást, döntést, illetve további lépést indikál. Éppen ezért a dokumentumok kezelése folyamatok mentén praktikus, hiszen a dokumentumokhoz kapcsolódó tevékenységeket célszerű meghatározott üzleti folyamatok mentén kezelni. Éppen ezért az xFLOWer nem csupán workflow, hanem dokumentumkezelő motorral is rendelkezik, így átfogó megoldást kínál az üzleti dokumentumok kezelése tekintetében.
Click On 1996 óta foglalkozik szoftverfejlesztéssel és informatikai tanácsadással.
A csoport egyéb piaci szereplőktől és pénzügyi vagy szakmai befektetőktől független, magyar magánszemélyek tulajdonában álló vállalkozás.
xFLOWer – mint szó – eredetileg a Click On Kft. terméke egy workflow keretrendszer (szoftver), a back office folyamatok informatikai támogatására.
Click On 2003-óta ezen a néven forgalmazza workflow megoldásait. Korábban 1997-től TDSS néven, 2001-től CCSS néven kerültek értékesítésre a termék korábbi verziói.
xFLOWer időközben (2015-) cégnév is lett.
néven bejegyzett vállalkozás.
Click On elsődlegesen az xFLOWer rendszer fejlesztésével, értékesítésével és üzemeltetésével foglalkozik.
Tevékenység része a szoftverbevezetéshez kapcsolódó összes szolgáltatás, az üzleti folyamatok felmérésétől, az implementáción és optimalizáláson keresztül, az integrációs és képzési feladatokig.
10 ezer felhasználó
100 millió ügy évente
100 milliárd ügy története
Naponta több mint 10.000 felhasználó munkáját segíti Click On által fejlesztett xFLOWer folyamattámogató rendszer.
Nagy valószínűséggel Ön is beszélt már olyan ügyintézővel, aki termékeink segítségével adott választ a kérdéseire. Ha küldött már elektronikus vagy papír alapú levelet egy vállalatnak, akkor az Ön levele nagy eséllyel elérhető valamelyik xFLOWer környezetből. Valószínűleg nem tud róla, de xFLOWer rendszerünk az Ön életének is része, hisz Magyarország és a régió vezető szolgáltató cégei (távközlés, biztosítás, pénzügy, államigazgatás, kereskedelem, közműszolgáltatás, webshop, stb.) közül nagyon sokat ezt használjak dokumentum- folyamatkezelő és ügyfélszolgálati rendszerként
A workflow rendszerben szervezetten, előre meghatározott sorrendben végzik feladataikat a munkatársak, előre meghatározott felelősségi körök, döntések, jóváhagyások és egységes dokumentumok segítségével. Kezelői szinten az előre kialakított üzleti foylamattól eltérni nem lehet, így biztosított, hogy minden munkatárs konzisztens minőségben végezzen el egy adott feladatot, adott határidőre. Ennek megfelelően az elvégzett munka egységes, nyomonkövethető és eredménye visszakereshető, azaz a szervezeten belüli transzparencia is szignifikánsan növelhető a rendszer bevezetésével.
A Dunakeszi Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal xFLOWer segítségével támogatja a beszerzési, megrendelési és szerződéskezelési folyamatokat.
Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.
Az ügyfélszolgálatnak több egymástól eltérő üzletág ügyfeleit kellett kiszolgálni. Az egyes tevékenységek – az eltérő szolgáltatások miatt is – …
Gyógyszer kereskedelemben meghatározó partnerünknél az adminisztrációs folyamatokat kellett harmonizálni és lehetőség szerint egységesíteni. Mivel a …
Ügyfelünk, a MetLife biztosító az xFLOWer – t választotta ügyviteli folyamatai és dokumentumkezelésének automatizálására.
A Friesland Campina Zrt.-nél a több földrajzi helyszínen párhuzamosan együtt dolgozó munkacsoportok, szervezeti egységek összehangolt munkájának támogatása dokumentum-menedzsment megoldással…