Pénzügyi szektor

Szigorúan szabályozott üzleti folyamatok

Talán kijelenthető, hogy a világ egyik legjobban szabályozott és különböző hatóságok által felügyelt szektora a pénzügyi szolgáltatásoké.
Ezt teszi szükségessé, hogy folyamattámogató (BPM) eszközök segítsék, felügyeljék és irányítsák a pénzügyi területet.

Az xFLOWer BPM rendszer lehetővé teszi egyedi, teljesen testreszabott üzleti folyamatok kialakítását és implementációját kódolás nélkül. Az egyes folyamatok szabadon kialakíthatók az xFLOWer ActiveEdit vizuális folyamatszerkesztő segítségével. Komplex döntések, jóváhagyásláncok, normál üzleti működés folyamati, vagy bármi más – az xFLOWer kezeli a vállalat folyamatait.
Termesztésen minden folyamat esetében lehetőség nyílik a különféle szabványok és szabályzók által elvárt folyamat kialakítás és kezelés megvalósítására. Mindezen túlmenően, akár hiteles dokumentumok kezelése is lehetséges igény szerint – legyen szó szerződésekről, ajánlatokról vagy egyéb dokumentumokról, az xFLOWer üzleti folyamatok mentén képes előállítani, jóváhagyásra küldeni vagy az ügyfél számára továbbítani ezeket.

Előnyök

Compliance és szabványok

A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

Transzparencia

A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

Automatizáció és hatékonyság

A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

Ügyfélkapcsolati folyamatok kiszolgálása

  • Behajtás
  • Ügyfélmegtartás
  • Terminál hibakezelés
  • Netbank hibakezelés
  • Bankkártya hibakezelés
  • Panasz és reklamációkezelés
  • Adatváltoztatás
  • Ügyfélazonosítás
  • Számlaügyintézés
  • Kártyaügyintézés
  • Netbank ügyintézés

Dokumentumokkal kapcsolatos folyamatok

  • Iratkezelés
  • Postázás
  • Recepció folyamatai
  • Dokumentum tárolása 
  • Sablonizált dokumentumok létrehozása
  • Tömeges nyomtatás
  • Átadójegyzék
  • Véleményezés és jóváhagyás
  • Szerepkörök 
  • Életciklus követés

HR és jogosultságok

  • Be-, ki, és átléptetések kezelése
    • Munkaszerződés
    • Eszközök (laptop, munkaruha, autó, belépőkártya)
    • IT jogosultságok
  •  Eszközkezelés
    • valós eszközök (hány notebookunk van)
    • licence-ek kezelése (van-e még office licenc?)

Gazdasági folyamatok

  • jóváhagyási tevékenységek
  • számlakezelés (jóváhagyás, feldolgozás, tárolás)
  • beszerzési folyamatok
  • külső-belső adatszolgáltatás

Kockázatelbírálás, hiteligénylés

Vannak nagyon szigorúan szabályozott folyamatok.  A cég belső előírásai miatt és rengeteg törvényi előírás miatt rengeteg protokollt kell betartani és betartatni.

Sablondokumentumok, ellenőrzendő feltételek, kapcsolódó / vizsgálandó hatósági nyilvántartások. 
Az sem mindegy, hogy egy adott pontját  folyamatnak ki végi, ki ellenőrzi, ki hagyja jóvá? Fiókvezető? Jogász? Iratkezelési csoport? Meg ugye az sem mindegy, hogy utólag ezekbe a dokumentumokba és döntésekbe ki tekinthet bele?

Ráadásul az egész folyamatot össze kell kötni (API) rengeteg egyéb banki vagy állami rendszerrel / szolgáltatással. 

Ehhez workflow rendszer kell, xFLOWer-t pont ilyen feladatok elvégzésére találták ki! 

Terminál kihelyezés

  • Eszköz visszavétel
  • Terminálcsere
  • Új terminál bevételezés-kiadás
  • Eszközkiadás
  • Terminálmegszüntetés ügyfélnél
  • Level 2 hibakezelés
  • Szoftverfrissítés
  • SIM kártya kezelés
  • Terminálmenedzsment

Auto-generate notifications and documents, and easily collect e-signatures

Eliminate errors, bottlenecks and busywork as well as improving compliance.
Auto-generate contracts and route them for review, automatically tracking changes along the way. Secure contract access, ensure compliance, trigger notifications, electronically collect e-signatures and even get sign-off when the signer is out-of-office.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom