

Önkormányzat – Beszerzések és szerződések informatikai támogatása
A Dunakeszi Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal xFLOWer segítségével támogatja a beszerzési, megrendelési és szerződéskezelési folyamatokat.
Szervezeti egységek
Szervezeti egységek
Talán kijelenthető, hogy a világ egyik legjobban szabályozott és különböző hatóságok által felügyelt szektora a pénzügyi szolgáltatásoké.
Ezt teszi szükségessé, hogy folyamattámogató (BPM) eszközök segítsék, felügyeljék és irányítsák a pénzügyi területet.
Az xFLOWer BPM rendszer lehetővé teszi egyedi, teljesen testreszabott üzleti folyamatok kialakítását és implementációját kódolás nélkül. Az egyes folyamatok szabadon kialakíthatók az xFLOWer ActiveEdit vizuális folyamatszerkesztő segítségével. Komplex döntések, jóváhagyásláncok, normál üzleti működés folyamati, vagy bármi más – az xFLOWer kezeli a vállalat folyamatait.
Termesztésen minden folyamat esetében lehetőség nyílik a különféle szabványok és szabályzók által elvárt folyamat kialakítás és kezelés megvalósítására. Mindezen túlmenően, akár hiteles dokumentumok kezelése is lehetséges igény szerint – legyen szó szerződésekről, ajánlatokról vagy egyéb dokumentumokról, az xFLOWer üzleti folyamatok mentén képes előállítani, jóváhagyásra küldeni vagy az ügyfél számára továbbítani ezeket.
A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?
A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?
A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?
Vannak nagyon szigorúan szabályozott folyamatok. A cég belső előírásai miatt és rengeteg törvényi előírás miatt rengeteg protokollt kell betartani és betartatni.
Sablondokumentumok, ellenőrzendő feltételek, kapcsolódó / vizsgálandó hatósági nyilvántartások.
Az sem mindegy, hogy egy adott pontját folyamatnak ki végi, ki ellenőrzi, ki hagyja jóvá? Fiókvezető? Jogász? Iratkezelési csoport? Meg ugye az sem mindegy, hogy utólag ezekbe a dokumentumokba és döntésekbe ki tekinthet bele?
Ráadásul az egész folyamatot össze kell kötni (API) rengeteg egyéb banki vagy állami rendszerrel / szolgáltatással.
Ehhez workflow rendszer kell, xFLOWer-t pont ilyen feladatok elvégzésére találták ki!
Eliminate errors, bottlenecks and busywork as well as improving compliance.
Auto-generate contracts and route them for review, automatically tracking changes along the way. Secure contract access, ensure compliance, trigger notifications, electronically collect e-signatures and even get sign-off when the signer is out-of-office.
A Dunakeszi Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal xFLOWer segítségével támogatja a beszerzési, megrendelési és szerződéskezelési folyamatokat.
Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.
Az ügyfélszolgálatnak több egymástól eltérő üzletág ügyfeleit kellett kiszolgálni. Az egyes tevékenységek – az eltérő szolgáltatások miatt is – …
Gyógyszer kereskedelemben meghatározó partnerünknél az adminisztrációs folyamatokat kellett harmonizálni és lehetőség szerint egységesíteni. Mivel a …
Ügyfelünk, a MetLife biztosító az xFLOWer – t választotta ügyviteli folyamatai és dokumentumkezelésének automatizálására.
A Friesland Campina Zrt.-nél a több földrajzi helyszínen párhuzamosan együtt dolgozó munkacsoportok, szervezeti egységek összehangolt munkájának támogatása dokumentum-menedzsment megoldással…