Dandelion field - dandelion seeds. Lots of andelions in sunlight

PANASZKEZELÉS

Nem minden reklamáció panasz

A panaszokat jogszabályi és belső szabályzataink és előírásaink szerint kell kezelni. De nem minden bejelentés panasz!

Határidő

Különféle szabályzókban meghatározott határidőket kell betartani!

Sablon- dokumentumok

Legtöbb panasz megválaszolására léteznek sablon válaszok, sablon dokumentumok.

Panaszkezelési folyamatok

Az xFLOWer segítségével nem csupán a hiba és panaszbejelentések rögzítése kezelhető, hanem előre kialakított üzleti folyamat mentén már a bejelentéskor elindulhat a megoldás, ügyintézés folyamata. A rendszerben futtatott folyamatok lehetőséget kínálnak más szervezeti egységben dolgozók, vagy akár partnerek bevonására is: például, ha egy előfizető meghibásodást jelez, akkor akár azonnal értesíthető a karbantartó kolléga vagy partner és a probléma megoldása megkezdődik. 

Egy szolgáltatási probléma mentén nyilván nem mindegy, hogy számlázási, termékminőségi, garanciális vagy szállítási problémát kell kezelnünk. Ezek mind különböző üzleti folyamattal kezelhetőek xFLOWer-ben.

 

Iktatás és ügyintézés

xFLOWer nem csupán iktatja az érkező panaszokat és az azokra adott válaszokat. 

xFLOWer a dokumentum típusának függvényében elindítja a megfelelő workflow-t, azaz ügyintézési folyamatot, így nem csak dokumentumok kezelése oldódik meg, hanem a panaszok szabályozott formában történő kivizsgálása és megválaszolása is. 

Dokumentumtár

xFLOWer egy panasszal kapcsolatos teljes dokumentumkezelési tevékenységet kezeli. 
Az iktatáson túl tárolja az összes dokumentumot, az ügyfél history-jából 1-1 kattintással visszakereshetően.

xFLOWer ereje a sablonizált dokumentumok előállításában mutatkozik meg legjobban. A reklamációs folyamat típusának, állapotának, a panaszt tevő ügyfél szolgáltatásainak függvényében akár automatikusan is előállhatnak a válaszdokumentumok, néhány esetben akár humán jóváhagyás nélkül is kiküldésre kerülhetnek. 

Széleskörű integráció - sokrétű felhasználás

Az xFLOWer workflow alapkiépítésben is tartalmaz integrációs eszközöket, ún. API készleteket. Ezek a szabványos “konnektorok” akár azonnali kapcsolódást is lehetővé tesznek más, az adott folyamathoz szükséges rendszerekhez. Ugyanakkor egyedileg bármilyen rendszerrel létrehozható integráció, más típusú interface-eken keresztül, mivel a bevezetés során az egyedi igények kielégítése a fő szempont. A kialakított integrációk nem csupán a folyamatok automatizálását teszik lehetővé, hanem a teljes üzleti tevékenység rendszeren belüli kezelését is. 

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

TELJES ÜZLETI FOLYAMATOK KEZELÉSE

Az xFLOWer workflow alapú panaszkezelési megoldás többet nyújt, mint egy átlagos panaszbejelentési, helpdesk vagy egyéb ügyfélkommunikációs eszköz. A kommunikációs csatornákon és az ügyfél interakciókon, dokumentumokon túl minden olyan tevékenység leképezhető a rendszerben, amely a panasz kezeléséhez kapcsolódik. Ilyen lehet például a hibafeltárás folyamata vagy automatikus hibakeresés más rendszerekkel való kapcsolaton keresztül, esetleg a megoldáshoz szükséges feladatok kiosztása vagy akár a keletkező számlák, teljesítési igazolások és egyéb dokumentumok kezelése. Így egy rendszerben kezelhető és követhető minden egyes hiba vagy panasz bejelentése, megoldása, annak költségeivel, dokumentációjával együtt. Sőt, egyes bejelentéseket akár teljesen automatizáltan is kezelhet a rendszer integrációkon keresztül: szolgáltatások módosítása, csomagváltás, elérhető szolgáltatások ki és bekapcsolása, eszközök engedélyezése vagy tiltása és így tovább. Ugyanígy a folyamat más lépései, vagy akár döntések is automatizálhatók, például értékhatár függvényében, egyes események bekövetkezte vagy dokumentumok beérkezése is módosíthatja a folyamatot, emberi beavatkozás nélkül, előre meghatározott folyamat – paraméterek alapján.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    További olvasmányok

    A workflow bevezetés haszna 2 – Javuló ügyfélélmény

    A workflow bevezetés haszna cikksorozatunk első részében megvizsgáltuk, hogy milyen, elsőre talán nem evidens haszna lehet egy ilyen rendszer alkalmazásának a munkavállalók szempontjából. Sorozatunk jelen, második részében ügyféloldalról szemléljük ugyanezt a témakört: ügyfeleink vajon érzékelik valamilyen módon az új rendszer használatát?

    Elolvasom

    A workflow bevezetés haszna 1 – Elégedettebb csapat

    A workflow rendszerek bevezetésére szánt komoly idő, energia és pénzügyi befektetés jelentős megtérüléssel kecsegtet. Ugyanakkor, ha még nincs szervezetünknél workflow rendszer vagy nincs személyes tapasztalatunk az ilyen megoldásokkal, jogosan merülhetnek fel további kérdések is. Ezekre keresünk választ jelen, és sorozatunk következő bejegyzéseiben.

    Elolvasom

    COVID-19 és a gazdaság – készüljünk fel időben!

    A COVID-19 koronavírus hazai megjelenésével soha nem látott mértékben növekedett az otthoni munkavégzés aránya. Értelemszerű, hogy egy ilyen súlyosságú járványügyi helyzet esetében, aki csak teheti, elkerüli a személyes érintkezést, különösen az egy légtérben történő, huzamos idejű tartózkodást.

    Elolvasom