Minőségbiztosítási folyamatok kezelése

Magas szintű szolgáltatás nyújtáshoz a résztvevők tevékenysége átlátható, eredményük mérhető és ellenőrizhető kell legyen.

Ügyféligények kiszolgálása során a vállalkozásról alkotott véleményt nagyban befolyásolja a szolgáltatások minősége. Akár termelő vagy kereskedelmi vállalkozások esetében is kapcsolódnak bizonyos szolgáltatások a teljesítéshez – például kiszállítás, tárolás, részletfizetési lehetőség, szaktanácsadás és még sok egyéb. Magas szintű szolgáltatás nyújtáshoz szükséges, hogy a résztvevők tevékenysége átlátható, eredményük mérhető és ellenőrizhető legyen.

Miért ezt a minőségbiztosítási rendszert válassza?

Az xFLOWer egy magyar fejlesztésű munkafolyamatkezelő, ügykövető rendszer, melyet ma már a világ számos országában használnak. xFLOWer minőségbiztosítás modulja magyar és külföldi cégvezetők tapasztalatai alapján nyerte el mai funkcionalitását. A legtöbb rendszerrel ellentétben ez nem csak egy státuszkezelő, melyben állapotok és határidők állíthatóak, hanem egy sokkal összetettebb, de mégis egyszerűen használható megoldásrendszer.

A legterjedtebb nyelvek mellett az xFLOWer magyarul is használható.

workflow KERETRENDSZER

Az xFLOWer minőségbiztosítás modulja egy olyan keretrendszert biztosít, mely azonnal tartalmazza a működéshez legfontosabb üzleti folyamatokat és törzsadatokat, de ezek gyorsan testre szabhatók akár a bevezetés szakaszában, akár később bármikor módosíthatóak, bővíthetők!

Az xFLOWer egy felhő alapú szolgáltatás, de tulajdonképpen „csak” egy alapkeretet biztosít ahhoz, hogy olyan vállalati környezetet hozzon létre magának, amelyben nem kell minden negyedévben egy új szoftveres megoldás kiválasztásán törnie a fejét. Nézze meg az xFLOWer Cloud kínálatát. Az xFLOWer Cloud bármely moduljának bevezetésével ezekhez a modulokhoz Ön is bármikor hozzáférhet: ha most van szüksége rá akkor most, ha csak később akkor ezek az xFLOWer Cloud kereteibe pillanatok alatt beemelhetőek utólag is.

Az xFLOWer minőségbiztosítás modulja a kisebb magyar vállalatoktól kezdve a nemzetközi nagyvállalatokig komoly referenciákkal rendelkezik.

minőségbiztosítási FOLYAMATOK

Az xFLOWer-ben mindent folyamatok vezérelnek, ezekhez dokumentumok kapcsolódhatnak. A folyamatok lépésről lépésre vezetik végig a munkatársakat az ügyintézési tevékenységeken, így véletlenül sem maradhat el semmilyen minőségbiztosításhoz kapcsolódó ügyintézési tevékenység. Nem minden tevékenység értelmezhető azonban a minőségbiztosítás szintjén.
Az xFLOWer további moduljai az ajánlatok, szerződések kezelésének folyamatán túl az ügyfelek teljes operatív életciklusát kezelik:

További moduljaink segítségével pedig akár minden ügyviteli folymata kezelhető az xFLOWer Cloud rendszerben.

Ön dönti el, hogy milyen folyamatokat fog használni: alapértelmezésben az CRM ügyfélmegkeresési (visszahívás, időpontegyeztetések), az CRM-ajánlatkezelés és a CRM-szerződéskezelés folyamatot javasoljuk, természetesen az Ön igényeinek megfelelően paraméterezve.

minőségbiztosítási TÖRZSEK

Az xFLOWer alapból tartalmazza az ügyfél vagy egyéb törzsek kezelését, de azt Ön határozhatja meg, hogy az alapadatokon kívül milyen adatokat szeretne kezelni. 

Amennyiben Önnek már vannak törzsadatai (pl.: más rendszerekben), akkor lehetőség van ezen informatikai rendszerekkel interface kapcsolatokat kialakítni, így például az xFLOWer felületén nem kell ismételten rögzítenie az adatokat.

Ha Ön nem csak "sima" adazóttörzseket szeretne kezelni ( ügyféltörzs esetén pl. név, cím, telefon), hanem speciális adatai vannak, akkor sincs akadálya xFLOWer használatának. Kialakítható HR törzs, Ingatlan törzs, Adós törzs, Eszköz törzs, Szerződés törzs, Megbízó törzs vagy bármi. Az üzleti folyamatok minden esetben a megfelelő törzshöz kapcsolódnak.

 

Hogyan működik az xflower minőségbiztosítás?

A fent részletezett szolgáltatások igénybevétele gyakran ügyfélszolgálaton keresztül történik, így a vevői kapcsolattartás is a minőségbiztosítási folyamat részét képzi. Az xFLOWer Cloud lehetőséget nyújt a megvalósítás mérhető minőségi mutatói, illetve saját, akár szubjektív szempontjaink alapján történő értékelésére is. A modul lehetőséget biztosít a szervezet belső minőségbiztosítási szabályzatának leképezésére illetve az egyes folyamatlépések automatizálására.

gyakorlati példa

  1. Megkeresés beérkezése – az ügyfélszolgálaton vagy egyéb kapcsolattartási módon beérkező ügyféligényeket, megkereséseket az ügyintézők rögzítik a modul adatbázisában.
     
  2. A rögzítéssel a modul elindítja a meghatározott szolgáltatási vagy egyéb ügyfélszolgálati folyamatokat.
     
  3. A modul kiosztja a folyamat végigviteléhez szükséges feladatokat a felelősségi és feladatkörök alapján
     
  4. A modul ellenőrzi az egyes folyamatlépések határidőre történő teljesítését, illetve az egyes részfeladatok megvalósulását is.
     
  5. A szolgáltatási folyamatról folyamatos tájékoztatást kapnak a felelősök, vezetők
     
  6. A folyamat zárásakor a modul jelentést küld a kijelölt vezető részére a kivitelezés részleteivel, ami segíti a folyamat további optimalizálását

 

Azonnal használható megoldás

A legjobb rendszer sem jelent megoldást, ha a mögöttes folyamatok kialakításába hiba kerül. Épp emiatt az xFLOWer Cloud moduljai tartalmazzák azokat a bevált gyakorlatokon alapuló, előre elkészített folyamatokat, amelyek a használatba vétel első pillanatától kezdve biztosítják a professzionális munkaszervezést – vezetői szinten így csupán azt szükséges meghatározni, hogy melyik szerepkörben mely kollégák tevékenykednek, a többit a rendszer elvégzi.

Az xFLOWer Cloud minőségbiztosítási folyamat kezelő megoldása mindezt tartalmazza és lehetővé teszi a teljes folyamat kezelését, függetlenül az ügyek, felhasználók és párhuzamos folyamatok számától. Az egyes részfolyamatok automatizálása szintén megoldott, így pénzt, energiát és időt spórol vállalata számára.

Az eredmény? Automatizált, a szervezet egészét átfogó minőségbiztosítási folyamatok, amelyek csökkenti munkatársai terheltségét, munkaidőt takarít meg és biztosítja a precíz kivitelezést.