Folyamatalapú CRM rendszer

CRM

Workflow az xFLOWerrel

Értékesítés támogatása

Frusztráló adminisztráció az értékesítésben? Nehezen követhető napi sales tevékenység? Az xFLOWer értékesítési CRM rendszerrel előre kialakított értékesítési folyamatok mentén irányíthatja csapatát, átláthatóvá téve a csapat tevékenységét. Bizonyos feladatok, lépések automatizálhatók is, hogy időt és energiát spóroljon. Sőt, akár a szükséges dokumentumok - ajánlatok, szerződések, stb. - generálása is megoldott, szintén automatikusan.

xFLOWer workflow megoldások

Együttműködés, kommunikáció

Ha egynél több ember dolgozik egy területen, akkor már könnyen összekeverednek a feladatok? Ki a felelős? Ki folytassa? Mi a határidő? Kit kell bevonni? Ki hagyja jóvá? Ugye Ön ezeket a tevékenységeket nem e-maillel és Excel-lel szervezi?

Workflow szoftver, CRM szoftver

Operatív működés támogatása

Az értékesítés már kiváló? Legyen nagyszerű a működés is! Az értékesítés és a teljesítés folyamatai is kezelhetők az xFLOWer operatív CRM rendszerében, így minden, az ügyfeleket érintő tevékenység egy rendszerben követhető, minden kapcsolódó adat ugyanitt tárolható. Növelje hatékonyságát és ügyfelei elégedettségét működési folyamatai rendszerben való kezelésével, amivel időt, pénzt és erőforrást spórolhat. Kattintson és tudja meg, hogyan segít az xFLOWer optimalizálni cége operatív működését!

Ügyfélkapcsolatok folyamatvezérléssel

Az xFLOWer folyamatalapú CRM rendszer sokkal többet kínál az ügyfelek nyilvántartásánál és státuszaik kezelésénél. Elégséges az ügyféladatok tárolása és néhány, hozzájuk tartozó “címke” kezelése? Vagy célszerűbb lenne a teljes értékesítési tevékenységet vezérelni, és amit lehet automatizálni?

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat pontos, precíz végig vitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. A nagy mennyiségű folyamatban lévő értékesítési projekt illetve ügyféladat nyilvántartása egy erre a célra fejlesztett rendszer nélkül nehézkes és alacsony hatékonyságú lehet. Mindemellett nem csupán az értékesítő kolléga, hanem az egész vállalat jó hírnevét veszélybe sodorhatja a nem betartott határidők, elfelejtett, elmulasztott személyes találkozó vagy telefonhívások következtében.

xFLOWer-ben minden egyes ügyféllel kapcsolatos tevékenység (pl. megkeresés, ajánlat, szerződés, reklamációk, stb.) előre kialakított üzleti folyamat alapján történik. A folyamatlépések egymás utániságát nem csak naplószerűen kell követni, hanem vezérelni is szükséges. Előre meghatározható (és vezetői szinten módosítható), hogy milyen lehetőségekből választhat az értékesítő akár kapcsolatfelvétel, akár ajánlatadás, vagy szerződés esetében. Az értékesítési csapat munkáját így a rendszer egyrészt egy irányban tartja és mindig a megfelelő következő lépés kerül elvégzésre, másrészt az értékesítők számára leginkább frusztráló feladatok – azaz az adminisztráció – nagy része is automatizálható.

xFLOWer CRM rendszerrel szükségtelen a napi tevékenységekről beszámolókat készíteni, vagy az ügyféllel kapcsolatos tevékenységeket, eseményeket jelentésekben rögzíteni, hiszen ezeket a rendszer automatikusan elvégzi. Sőt, az értékesítéshez kapcsolódó dokumentumok – ajánlatok, szerződések, megrendelők – is elkészülhetnek akár részben, akár teljesen automatikusan. Ezek jóváhagyását pedig szintén végig viszi a rendszer az előre meghatározott jóváhagyási folyamatok mentén.

Mindezeken túlmenően minden adat, dokumentum és esemény kereshetően kerül tárolásra a rendszerben: akár évek távlatából is visszakereshető, hogy melyik ügyfél számára milyen ajánlatot, szerződést vagy egyéb dokumentumot küldtünk ki, továbbá azt is, hogy mikor milyen események történtek az ügyféllel kapcsolatban.

Előnyök

Zűrzavar az értékestésben?

Az értékesítési folyamatok gyorsan zavarossá válhatnak megfelelő CRM rendszer nélkül. Szeretné, ha értékesítői az ön által meghatározott rend szerint, átláthatóan dolgoznának? Ha válasza igen, akkor önnek az xFLOWer értékesítés támogató CRM az ideális megoldás!

Káosz a szerződések között?

Sikeres értékesítést követően a megkötött szerződések alapján kell teljesítenünk! Ha nem tudjuk pontosan, hogy mikor milyen teendőnk van, fennál a nem fizetés veszélye! Előzze meg xFLOWer Cloud operatív CRM – el!

Kevés a visszatérő ügyfél?

Csökkentse értékesítési költségeit ügyfelei megtartásával, értékesítsen számukra további termékeket, szolgáltatásokat – és kezelje mindezt rendszerezetten, egy helyen, olyan üzleti folyamatok segítségével, melyek kizárják a tévedés lehetőségét!

Áttekinthetetlennek látja cége működését?

Határidőn túl befejezett projektek? Átláthatatlan projektszervezet? Megkésett kifizetések?  Megoldás az xFLOWer Cloud működést támogató CRM rendszer, mely felhő alapon kínál megoldást az operatív működés teljes körű menedzsmentjére, folyamat alapon!

Excel tábláitól szeretne megszabadulni?

A piaci viszonyok és elvárások változása szükségessé teszi, hogy cége alkalmazkodjon az újabb üzleti környezethez nagyobb verseny és magasabb vásárlói elvárások mellett. Az Excelben nyilvántartás mára már túlhaladottá vált! Legyen felkészült, tökéletesítse működési folyamatait xFLOWer operatív CRM – el!

E-mailekkel irányítja munkatársait?

Nem tudja melyik munkatársa éppen mit csinál? Melyik feladatnak ki a felelőse, mi a határideje? Ha kulcsemberei kilépnek, hogyan működne tovább cége? Minderre választ ad az xFLOWer működést támogató CRM rendszer, átláthatóvá téve napi rutinjait, működését, hogy ne legyen kiszolgáltatva senkinek!

CRM rendszer a cégvezetésben

Miért hasznos az xFLOWer CRM?

Az xFLOWer – CRM  modul célja, hogy az ügyfelek és potenciális vásárlók nyilvántartásán túl kezelje az értékesítés folyamatait és az ehhez kapcsolódó dokumentumok és feladatok összességét. A modulban meghatározható, hogy a folyamat mely lépéseihez milyen felelősök, dokumentumok és határidők tartoznak, ennek köszönhetően transzparens, pontosan kivitelezett értékesítési folyamatok kerülhetnek végig vitelre.

A fentieken túl nagyon fontos, hogy egy vállalat nem csak értékesítésből “áll”. xFLOWer CRM moduljai az értékesítésen túl az operatív ügyfélkezelési kérdésekre is hatékony megoldást biztosítanak.

xFLOWer-t olyan vállalatoknál a legérdemesebb bevezetni, ahol nem csak az értékesítés támogatását, hanem a teljes vállalatot szeretnék digitalizálni, átláthatóbbá, szervezetebbé tenni.   

Folyamatalapú CRM rendszer

CRM keretrendszer

Az xFLOWer CRM egy olyan keretrendszert biztosít, mely azonnal tartalmazza a működéshez legfontosabb üzleti folyamatokat és törzsadatokat, de ezek gyorsan testre szabhatók akár a bevezetés szakaszában, akár később bármikor módosíthatók, bővíthetők!

Az xFLOWer CRM egy felhő alapú szolgáltatás, de tulajdonképpen „csak” egy alapkeretet biztosít ahhoz, hogy olyan vállalati környezetet hozzon létre magának, amelyben nem kell minden negyedévben egy új szoftveres megoldás kiválasztásán törnie a fejét. Nézze meg az xFLOWer Cloud kínálatát. Az xFLOWer CRM bevezetésével ezekhez a modulokhoz Ön is bármikor hozzáférhet: ha most van szüksége rá akkor most, ha csak később akkor ezek az xFLOWer CRM kereteibe pillanatok alatt beemelhetőek utólag is.

Munkafolyamat kezelő rendszer - workflow szoftver

CRM folyamatok

xFLOWer CRM-ben mindent folyamatok vezérelnek, ezekhez dokumentumok kapcsolódhatnak. A folyamatok lépésről lépésre vezetik végig a munkatársakat az ügyintézési tevékenységeken, így véletlenül sem maradhat el semmilyen CRM-hez kapcsolódó ügyintézési tevékenység.

Ön dönti el, hogy milyen CRM folyamatokat fog használni: alapértelmezésben az CRM ügyfélmegkeresési (visszahívás, időpontegyeztetések), az CRM-ajánlatkezelés és a CRM-szerződéskezelés folyamatot javasoljuk, természetesen az Ön igényeinek megfelelően paraméterezve.

A CRM folyamatok nem érnek véget az ügyfelek felkutatásánál. xFLOWer CRM modulja az ajánlatok, szerződések kezelésének folyamatán túl az ügyfelek teljes operatív életciklusát kezelik:

Folyamatalapú CRM rendszer

CRM törzsek

Az xFLOWer CRM alapból tartalmazza az ügyféltörzsek kezelését, de azt Ön határozhatja meg, hogy az alapadatokon kívül milyen CRM adatokat szeretne kezelni. Így felveheti a partnerek lábméretét, nyelvtudását, árbevételét, gyerekeinek számát vagy épp a feleség foglalkozását vagy politikai kapcsolatait.

Amennyiben Önnek már vannak törzsadatai (pl.: más rendszerekben), akkor lehetőség van ezen informatikai rendszerekkel interface kapcsolatokat kialakítani, így például az xFLOWer felületén nem kell ismételten rögzítenie az ügyfeleket.

Ha Ön nem csak “sima” ügyféltörzset szeretne kezelni (név, cím, telefon), hanem speciális adatai vannak, akkor sincs akadálya xFLOWer használatának. Kialakítható HR törzs, Ingatlan törzs, Adós törzs, Eszköz törzs, Szerződés törzs, Megbízó törzs vagy bármi. Az üzleti folyamatok minden esetben a megfelelő törzshöz kapcsolódnak.

Folyamatalapú CRM szoftver

Állítsa meg ügyfelei elvándorlását

Általánosan elfogadott vélemény, hogy azon vevők számára lehet a legkevesebb költséggel értékesíteni, akik már vásároltak nálunk. De miért vásárolnak újra az ügyfelek, mitől válnak egyszeri, betérő vevőből folyamatos, akár nagy megrendelővé?
A válasz egy szóban talán ez lehetne: elégedettség. Azaz a vevő azt kapta, amit várt, kitűnő volt a kiszolgálás, jól működött az ügyfélszolgálat, problémáit megoldották, ha esetleg panasza volt a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban akkor azt kezelték. Egyetlen szó, mégis, hogy elérjük egy sor olyan tevékenység elvégzését igényli, amelyek kellő koordináció nélkül nem megvalósíthatóak.
Az xFLOWer CRM ügyel a vevők elégedettségére: minden, az ügyfélkezeléshez kapcsolódó folyamatot végigvisz, konzisztensen, mindig azonos idő alatt és egyazon lépésekkel. Így biztosítható, hogy az ügyfél mindig azonos szintű kiszolgálásban részesüljön, hogy ügyei minél hamarabb és megnyugtatóan megoldásra kerüljenek, hogy úgy érezze: valóban kiszolgálják, legyen bármilyen problémája.

Zöld vállalat, fenntarthatóság

Legyen az értékesítés is átlátható

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat pontos, precíz végigvitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. A nagy mennyiségű folyamatban lévő értékesítési projekt illetve ügyféladat nyilvántartása egy erre a célra fejlesztett rendszer nélkül nehézkes és alacsony hatékonyságú lehet.  Mindemellett nem csupán az értékesítő kollega hanem az egész vállalat jó hírnevét veszélybe sodorhatja a nem betartott határidők, elfelejtett, elmulasztott személyes találkozó vagy telefonhívások következtében.

Munkafolyamat kezelő rendszer - workflow szoftver

Értékesítés folyamata, szabadon meghatározhatja

Az xFLOWer CRM rendszer egyik legfőbb erőssége, hogy átláthatóvá teszi az értékesítés tevékenységét. Ön cég – vagy értékesítési vezetőként szabadon meghatározhatja, hogy pontosan milyen lépések, feladatok és határidők alkalmazásával épüljön fel az értékesítés tevékenysége. Azaz például definiálhatja, hogy milyen lépések szükségesek egy ajánlatadáshoz – természetesen ilyenből többféle is lehet – és a rendszer mindig e lépések mentén viszi végig a folyamatot – kiosztja a feladatokat, figyeli a határidőket és minden érintettet értesít, ha esetleg őprobléma adódik. 

Legyen szó ügyfélszerzésről, ügyfélápolásról vagy az elvándorlás megelőzéséről, az xFLOWer – re számíthat – nincs több elfelejtett határidő, telefonhívás, elmaradt találkozó vagy elveszett jegyzet, dokumentum! 

Vállalatirányítási rendszer bevezetése

Amikor a szerződésnyilvántartás már nem elég

Több száz ügyfél több ezer szerződését kell kezelnie? Egyesével keresgéli a szerződések adatait? Ezzel időt és pénzt veszít, pedig a legtöbb szerződés nyilvántartó rendszer fentieket kínálja!

Az xFLOWer CRM – ben viszont minden dokumentum folyamathoz kapcsolódik, azaz a rendszer automatikusan elindítja azokat a folyamatokat, amelyek a teljesítéshez szükségesek. Nincs több elfelejtett határidő, kevesebb hiba keletkezik a teljesítésben és a kifizetések is felgyorsulhatnak. 

A szerződések adatai – határidők, felelősök, kivitelezés részletei – alapján a rendszer delegálja a feladatokat és nyomon követi azok megvalósulását. Vezetőként minderről jelentést kapunk, akár valós időben is. 

xFLOWer integrált vállalatirányítási rendszer

Bevezettük és működik

A legjobb rendszer sem jelent megoldást, ha a mögöttes folyamatok kialakításába hiba kerül. Épp emiatt az xFLOWer Cloud moduljai tartalmazzák azokat a bevált gyakorlatokon alapuló, előre elkészített folyamatokat, amelyek a használatba vétel első pillanatától kezdve biztosítják a professzionális munkaszervezést – vezetői szinten így csupán azt szükséges meghatározni, hogy melyik szerepkörben mely kollégák tevékenykednek, a többit a rendszer elvégzi.

Az xFLOWer Cloud CRM megoldása mindezt tartalmazza és lehetővé teszi a teljes folyamat kezelését, függetlenül az igények, felhasználók és párhuzamos folyamatok számától. Az egyes részfolyamatok automatizálása szintén megoldott, így pénzt, energiát és időt spórol vállalata számára.

Az eredmény? Transzparens, nagyrészt automatizált értékesítési és ügyfélkezelési folyamatok, amelyek csökkentik munkatársai terheltségét, munkaidőt takarítanak meg és biztosítják a precíz végrehajtást.

MIÉRT AZ xFLOWER CRM ESZKÖZT VÁLASSZA?

Az xFLOWer egy magyar fejlesztésű munkafolyamatkezelő, ügykövető rendszer, melyet ma már a világ számos országában használnak. xFLOWer CRM modulja magyar és külföldi cégvezetők tapasztalatai alapján nyerte el mai funkcionalitását. A legtöbb CRM rendszerrel ellentétben ez nem csak egy ügyfélnyilvántartó, melyben státuszok és határidők állíthatók, hanem egy sokkal összetettebb, de mégis egyszerűen használható megoldásrendszer.

A rendszer használata teljeskörű átláthatóságot kínál az értékesítésben: jogosultságok alapján az értékesítési csapat tagjai minden, a munkájukhoz szükséges adatot és információt egy helyen érhetnek el, míg vezetői szinten minden tevékenység és dokumentum látható és visszakereshető. A sablonok használatán alapuló – akár teljesen automatikus – dokumentumgenerálás pedig kizárja annak lehetőségét, hogy az értékesítési csapat tagjai eltérő információkat adjanak át ügyfeleink számára. Mivel a rendszerben minden adat kereshető, lehetővé válik a teljes ügyfél-életút kezelése és a keletkezett adatokból különféle, összetett jelentések létrehozása is. Ezek segítségével optimalizálhatjuk az értékesítési folyamatokat, hiszen közvetlen, megbízható adatok állnak rendelkezésünkre, melyek alapján megszüntethetjük az esetleges hibákat vagy problémás működést. A legelterjedtebb nyelvek mellett az xFLOWer CRM magyarul is használható.

Példa szolgáltatás értékesítési folyamatra

  • Megkeresés beérkezése – Érdeklődés, ajánlatkérés beérkezése marketingcsatornákból vagy személyes kapcsolaton keresztül
  • Megkeresés rögzítse – az ügyféladatok felvétele során megjelölésre kerül, hogy milyen szolgáltatás kivitelezésére kér ajánlatot az igénylő
  • Értékesítési folyamat indítása – a rendszer az igényelt szolgáltatásnak megfelelő értékesítési folyamatot indítja el és értesíti a résztvevő kollégákat keletkező feladataikról és ezek határidejéről
  • Ajánlatadás – a modul végigviszi az ajánlatadáshoz szükséges belső egyeztetések és feladatok sorát a végleges ajánlat elkészültéig (többkörös ajánlatadás is definiálható igény szerint)
  • Ajánlat jóváhagyása – a modul az elkészült ajánlatot jóváhagyásra továbbítja a felső vezetés felé
  • Ajánlat kiadása – a jóváhagyott ajánlatot a modul továbbítja az igénylő felé
  • Ajánlat követése – előre meghatározott időtartam és / vagy események alapján a rendszer követi az ajánlat életútját
  • Elfogadás vagy elutasítás – a visszajelzésre megjelölt határidő lejártával a modulban rögzítésre kerül az ajánlatadás eredménye. Elfogadás esetén a folyamat további lépései kerülnek indításra
  • Szerződéskészítés – az elfogadott ajánlat alapján a modul végigviszi a szerződéskészítést, ahol kezeli a belső egyeztetések megtörténtét és a szerződés jóváhagyását, illetve igény szerint továbbítja az egyes tervezeteket a szerződő fél felé is
  • Szerződés – a szerződés mindkét fél általi elfogadását követően a modul továbbítja azt a projekt menedzsment vagy egyéb operatív megvalósításért felelős illetékesek részére. További modulok megléte esetén a szolgáltatási folyamat is leképezhető az xFLOWer CRM Cloud – on belül.
  • Jelentéskészítés – a modul jelentést készít a folyamat megvalósulásáról, a feladatok határidőre való elkészüléséről illetve a folyamat során felmerült költségekről és a várható bevételekről egyaránt.
 
Természetesen a fenti példa csak egy kis szeletét mutatja be az ügyfélkezelési folyamatnak. xFLOWer CRM az ügyfél első felkeresésétől a reklamációs tevékenységeken keresztül a kintlévőségkezelésig minden ügyfélfolyamatot kezelhet.
 

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom