folyamat alapú crm rendszer

ha nem csupán az értékesítés, hanem a működés is fontos

Problémák a cég operatív működésében?

Az értékesítés már kiváló? Legyen nagyszerű a működés is! Növelje hatékonyságát és ügyfelei elégedettségét működési folyamatai rendszerben való kezelésével amivel időt, pénzt és erőforrást spórolhat! Kattintson és tudja meg, hogyan segít az xFLOWer optimalizálni cége operatív működését!

Problémák az értékesítési szervezetben?

Az xFLOWer Értékesítési CRM rendszerrel irányíthatja értékesítési csapatát, átláthatja a csapat tevékenységét és automatizálhat bizonyos tevékenységeket. Kattintson és válassza ezt a megoldást, ha értékesítését szeretné hatékonnyabbá tenni!


MAGYAR CRM - ÜGYFÉLKAPCSOLATOK FOLYAMATVEZÉRLÉSSEL

Megközelítésünkben egy CRM rendszer nem csak abból áll, hogy adunk egy ügyfélnyilvántartást (név, cím, telefon) és minden ügyfélnél kezelünk egy státusz információt (aktív, visszahívásra vár, szerződésre vár, stb.)

xFLOWerben minden egyes ügyféllel kapcsolatos tevékenység (pl. megkeresés, ajánlat, szerződés, reklamációk, stb.) egy folyamat szerint történik. A folyamatlépések egymás utániságát nem csak naplószerűen kell követni, hanem VEZÉRELNI is szükséges. Előre meg van határozva (melyet Ön bármikor módosíthat), hogy milyen lehetőségekből választhat egy kezelő egy telefonos kapcsolatfelvétel során (scriptek), egy back-office ügyintéző munkája például egy ajánlatadás, számlapanasz vagy egy marketing levélre adott válasz során is lépésről lépésre támogatott.

Az értékesítés során sok párhuzamosan futó folyamat pontos, precíz végigvitele szükséges ahhoz, hogy az értékesítés sikerrel zárulhasson. A nagy mennyiségű folyamatban lévő értékesítési projekt illetve ügyféladat nyilvántartása egy erre a célra fejlesztett rendszer nélkül nehézkes és alacsony hatékonyságú lehet. Mindemellett nem csupán az értékesítő kollega hanem az egész vállalat jó hírnevét veszélybe sodorhatja a nem betartott határidők, elfelejtett, elmulasztott személyes találkozó vagy telefonhívások következtében.

 

MIÉRT EZT A CRM ESZKÖZT VÁLASSZA?

"Az egységes céges kommunikáció 'kottája'"

Az xFLOWer egy magyar fejlesztésű munkafolyamatkezelő, ügykövető rendszer, melyet ma már a világ számos országában használnak. xFLOWer CRM modulja magyar és külföldi cégvezetők tapasztalatai alapján nyerte el mai funkcionalitását. A legtöbb CRM rendszerrel ellentétben ez nem csak egy ügyfélnyilvántartó, melyben státuszok és határidők állíthatóak, hanem egy sokkal összetettebb, de mégis egyszerűen használható megoldásrendszer.

A legterjedtebb nyelvek mellett az xFLOWer CRM magyarul is használható.

 

MIÉRT HASZNOS AZ XFLOWER CRM?

Az xFLOWer - CRM (Customer Relationship Management) modul célja, hogy az ügyfelek és potenciális vásárlók nyilvántartásán túl kezelje az értékesítés folyamatait és az ehhez kapcsolódó dokumentumok és feladatok összességét. A magyar CRM piacon egyedülálló módon az értékesítési folyamatok előre definiáltak a rendszerben, így paraméterezést követően azonnal a futtatható minden értékesítési folyamat. A modulban meghatározható, hogy a folyamat mely lépéseihez milyen felelősök, dokumentumok és határidők tartoznak, ennek köszönhetően transzparens, pontosan kivitelezett értékesítési folyamatok kerülhetnek végigvitelre.

Mindezen túlmenően a modul lehetőséget biztosít az értékesítés költségeinek meghatározására és kezelésére illetve a költségek jóváhagyására konkrét igény – például utazás engedélyezés – esetében. Ennek eredményeképpen pontosan tervezhetővé válik az értékesítés üzleti eredménye a megnyert projektek teljes vertikumában.

A fentieken túl nagyon fontos, hogy egy vállalat nem csak értékesítésből "áll". xFLOWer CRM moduljai az értékesítésen túl az operatív ügyfélkezelési kérdésekre is hatékony megoldást biztosítanak.

 

CRM KERETRENDSZER

Az xFLOWer CRM modulja egy olyan keretrendszert biztosít, mely azonnal tartalmazza a működéshez legfontosabb üzleti folyamatokat és törzsadatokat, de ezek gyorsan testre szabhatók akár a bevezetés szakaszában, akár később bármikor módosíthatóak, bővíthetők!

Az xFLOWer CRM egy felhő alapú szolgáltatás, de tulajdonképpen „csak” egy alapkeretet biztosít ahhoz, hogy olyan vállalati környezetet hozzon létre magának, amelyben nem kell minden negyedévben egy új szoftveres megoldás kiválasztásán törnie a fejét. Nézze meg az xFLOWer Cloud kínálatát. Az xFLOWer CRM bevezetésével ezekhez a modulokhoz Ön is bármikor hozzáférhet: ha most van szüksége rá akkor most, ha csak később akkor ezek az xFLOWer CRM kereteibe pillanatok alatt beemelhetőek utólag is.

Az xFLOWer CRM a kisebb magyar vállalatoktól kezdve a nemzetközi nagyvállalatokig komoly referenciákkal rendelkezik.

 

CRM FOLYAMATOK

xFLOWer CRM-ben mindent folyamatok vezérelnek, ezekhez dokumentumok kapcsolódhatnak. A folyamatok lépésről lépésre vezetik végig a munkatársakat az ügyintézési tevékenységeken, így véletlenül sem maradhat el semmilyen CRM-hez kapcsolódó ügyintézési tevékenység.

Ön dönti el, hogy milyen CRM folyamatokat fog használni: alapértelmezésben az CRM ügyfélmegkeresési (visszahívás, időpontegyeztetések), az CRM-ajánlatkezelés és a CRM-szerződéskezelés folyamatot javasoljuk, természetesen az Ön igényeinek megfelelően paraméterezve.

A CRM folyamatok nem érnek véget az ügyfelek felkutatásánál. xFLOWer CRM modulja az ajánlatok, szerződések kezelésének folyamatán túl az ügyfelek teljes operatív életciklusát kezelik:

 

CRM TÖRZSEK

Az xFLOWer CRM alapból tartalmazza az ügyféltörzsek kezelését, de azt Ön határozhatja meg, hogy az alapadatokon kívül milyen CRM adatokat szeretne kezelni. Így felveheti a partnerek lábméretét, nyelvtudását, árbevételét, gyerekeinek számát vagy épp a feleség foglalkozását vagy politikai kapcsolatait.

Amennyiben Önnek már vannak törzsadatai (pl.: más rendszerekben), akkor lehetőség van ezen informatikai rendszerekkel interface kapcsolatokat kialakítni, így például az xFLOWer felületén nem kell ismételten rögzítenie az ügyfeleket.

Ha Ön nem csak "sima" ügyféltörzset szeretne kezelni (név, cím, telefon), hanem speciális adatai vannak, akkor sincs akadálya xFLOWer használatának. Kialakítható HR törzs, Ingatlan törzs, Adós törzs, Eszköz törzs, Szerződés törzs, Megbízó törzs vagy bármi. Az üzleti folyamatok minden esetben a megfelelő törzshöz kapcsolódnak.

 

HOGYAN MŰKÖDIK A CRM MODUL

PÉLDA SZOLGÁLTATÁS ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATRA 

  • Megkeresés beérkezése – Érdeklődés, ajánlatkérés beérkezése marketingcsatornákból vagy személyes kapcsolaton keresztül
  • Megkeresés rögzítse – az ügyféladatok felvétele során megjelölésre kerül, hogy milyen szolgáltatás kivitelezésére kér ajánlatot az igénylő
  • Értékesítési folyamat indítása – a rendszer az igényelt szolgáltatásnak megfelelő értékesítési folyamatot indítja el és értesíti a résztvevő kollégákat keletkező feladataikról és ezek határidejéről
  • Ajánlatadás – a modul végigviszi az ajánlatadáshoz szükséges belső egyeztetések és feladatok sorát a végleges ajánlat elkészültéig (többkörös ajánlatadás is definiálható igény szerint)
  • Ajánlat jóváhagyása – a modul az elkészült ajánlatot jóváhagyásra továbbítja a felső vezetés felé
  • Ajánlat kiadása – a jóváhagyott ajánlatot a modul továbbítja az igénylő felé
  • Ajánlat követése – előre meghatározott időtartam és / vagy események alapján a rendszer követi az ajánlat életútját
  • Elfogadás vagy elutasítás – a visszajelzésre megjelölt határidő lejártával a modulban rögzítésre kerül az ajánlatadás eredménye. Elfogadás esetén a folyamat további lépései kerülnek indításra
  • Szerződéskészítés – az elfogadott ajánlat alapján a modul végigviszi a szerződéskészítést, ahol kezeli a belső egyeztetések megtörténtét és a szerződés jóváhagyását, illetve igény szerint továbbítja az egyes tervezeteket a szerződő fél felé is
  • Szerződés – a szerződés mindkét fél általi elfogadását követően a modul továbbítja azt a projekt menedzsment vagy egyéb operatív megvalósításért felelős illetékesek részére. További modulok megléte esetén a szolgáltatási folyamat is leképezhető az xFLOWer CRM Cloud – on belül.
  • Jelentéskészítés – a modul jelentést készít a folyamat megvalósulásáról, a feladatok határidőre való elkészüléséről illetve a folyamat során felmerült költségekről és a várható bevételekről egyaránt.
Természetesen a fenti példa csak egy kis szeletét mutatja be az ügyfélkezelési folyamatnak. xFLOWer CRM az ügyfél első felkeresésétől a reklamációs tevékenységeken keresztül a kintlévőségkezelésig minden ügyfélfolyamatot kezelhet.
 

AZONNAL HASZNÁLHATÓ CRM MEGOLDÁS 

"Bevezettük és működik :)))"

A legjobb rendszer sem jelent megoldást, ha a mögöttes folyamatok kialakításába hiba kerül. Épp emiatt az xFLOWer Cloud moduljai tartalmazzák azokat a bevált gyakorlatokon alapuló, előre elkészített folyamatokat, amelyek a használatba vétel első pillanatától kezdve biztosítják a professzionális munkaszervezést – vezetői szinten így csupán azt szükséges meghatározni, hogy melyik szerepkörben mely kollégák tevékenykednek, a többit a rendszer elvégzi.

Az xFLOWer Cloud CRM megoldása mindezt tartalmazza és lehetővé teszi a teljes folyamat kezelését, függetlenül az igények, felhasználók és párhuzamos folyamatok számától. Az egyes részfolyamatok automatizálása szintén megoldott, így pénzt, energiát és időt spórol vállalata számára.

Az eredmény? Transzparens, nagyrészt automatizált értékesítési és ügyfélkezelési folyamatok, amelyek csökkentik munkatársai terheltségét, munkaidőt takarítanak meg és biztosítják a precíz végrehajtást.