Mire való a logon teszt modul?

Az xFLOWer Logon teszt funkciója az xFLOWer felületén keresztül egy komplex képzési és vizsgáztató rendszert biztosít.

Miért "logon" teszt?

A Logon teszt modul alapgondolata az, hogy minden munkatárs munkakezdéskor a saját területével kapcsolatos kérdéseket kapjon, melyeket meghatározott időn belül meg kell válaszolnia. Ezután kezdődhet a munkavégzés, azaz biztosítható, hogy a munkatársak tudása mindig aktuális legyen.

Az már a vállalati koncepció része, hogy mire, milyen módon használják fel ezt a funkciót.

Tesztek és értékelés

A Logon teszt egy olyan objetkív mérések összehasonlítását támogató modulrendszer, ahol különböző feleletválasztós kérdésekre kell megfelelő válaszokat adnia a kollegáknak. Az előre összeállított kérdéskre kell válaszolni, a helyes / helytelen kérdések utólag elemezhetőek akár a válaszokat adó munkatárs, akár a management oldaláról.

A xFLOWer - Logon teszt modul nagyfokú szabadságot nyújt a “nagyhalmazban” lévő kérdések véletlenszerű kiosztásához, ezen túl pedig a válaszok is változó sorrendben jelennek meg. Ezzel egyrészt biztosítható, hogy minden munkatárs más-más kérdést kapjon, így a “puskázás” kizárható, másrészt a logon adminisztrációjával megbízott kezelőknek is nagyban csökkenti a munkáját. Nekik tulajdonképpen az alapösszeállításon túl, csak az egyes napokra feltétlenül mindekinek felteendő kérdések összeállítása a dolga (ezen túl a rendszer mindent véletlen kérdésekkel egészít ki).

 

A Logon teszt modul feladata

Az xFLOWER Logon Teszt moduljának feladata, hogy mérje a munkatársak tudásszintjét. Az aktuálisan legfontosabb információk napi/heti/havi kérdéssorba illesztésével folyamatosan ellenőrzi a munkatársak céges termékekre, folyamatokra, számítástechnikai rendszereik használatára vagy marketing akciókra vonatkozó tudását. Lehetővé teszi ezáltal az esetleges hiányosságok gyors kimutatását és a helyesbítő tevékenységek azonnali megkezdését.

A Logon modul alapvetően egy objekttív pontozási rendszer kereteihez ad támogatást.

Tudásszint - Aktuális vállalati problémák

Elképzelhető olyan környezet, ahol a napi kérdések csak egyfajta tudásszinten-tartást végeznek. Bevált és nagyon jól működő stratégia lehet az, hogy a munkatársak legyenek képben a napi aktuális kérdésekről (marketing akciók, műszaki újdonságok, termékváltozások, cég-image….). A munkatársak a teszt végén meg tudják nézni a saját eredményeiket és tanulhatnak a saját hibáikból.

Munkatársak értékelése

Más esetekben a munkatársak értékelésének lehet ez egy alapvető módszere. A napi tesztkérdések válaszait különböző csoportosításban lehet elemezni, amely akár a különböző ügyfélszolgálati csoportok tudásának összehasonlításában, akár az egyes munkatársak ösztönző rendszerének alapjául szolgálhat.

Alkalmatlan munkatársak kizárása a munkából

Kritikus területeken a tesztsorozat úgy is kezelhető, hogy bizonyos százalék elérése alatt egyáltalán nem is hagyjuk a kezelőt bejelentkezni az alkalmazásokba. Ennek finomítottabb változata lehet az, ahol a kezelő nem kap olyan típusú munkát (kérdéstípus - skill összerendelés alapján), amelynek vizsgakérdéseit nem tudta megfelelő szinten megválaszolni.

Visszajelzés kritikus vállalalti problémákról

A kérdések típusonként is elemezhetőek, amely kimutatásokból megállapítható az, hogy mely területeken van probléma a munkatársak tudásával.

Az egyes kérdések / kérdés-típusok a megfelelő adminisztrációs eszközökkel állíthatóak össze. A különböző kérdéscsoportok és kezelőtípusok összerendelése megoldható.

Mindenki saját kérdés- és válaszsort kap

Kialakítható egy olyan környezet, ahol a legfontosabb kérdések minden munkatárshoz kikerülnek megválaszolásra. A további N kérdésig a rendszer véletlenszerűen sorsol ki kérdéseket.

Annak érdekében, hogy az egymás mellett dolgozó kezelők és az időben különböző sorrendben kitöltött tesztek ne tudjanak "összefutni", mind a kérdések, mind a lehetséges válaszok véletlenszerű sorrendben kerülnek kiosztásra, megjelenítésre.

Adminisztráció

A tudásbázis (azaz az összes lehetséges kérdés a válaszokkal) a megfelelően feljogosított felhasználói személyzet által adminisztrálható.

A napi / csoportonkénti kérdéssorok (kérdések száma, csoportok / témakörök összrendelése), kitöltési idő szintén alkalmanként állítható össze.

 

workflow keretrendszer

Az xFLOWer minőségbiztosítás modulja egy olyan keretrendszert biztosít, mely azonnal tartalmazza a működéshez legfontosabb üzleti folyamatokat és törzsadatokat, de ezek gyorsan testre szabhatók akár a bevezetés szakaszában, akár később bármikor módosíthatóak, bővíthetők!

Az xFLOWer egy felhő alapú szolgáltatás, de tulajdonképpen „csak” egy alapkeretet biztosít ahhoz, hogy olyan vállalati környezetet hozzon létre magának, amelyben nem kell minden negyedévben egy új szoftveres megoldás kiválasztásán törnie a fejét. Nézze meg az xFLOWer Cloud kínálatát. Az xFLOWer Cloud bármely moduljának bevezetésével ezekhez a modulokhoz Ön is bármikor hozzáférhet: ha most van szüksége rá akkor most, ha csak később akkor ezek az xFLOWer Cloud kereteibe pillanatok alatt beemelhetőek utólag is.

Az xFLOWer Cloud a kisebb magyar vállalatoktól kezdve a nemzetközi nagyvállalatokig komoly referenciákkal rendelkezik.

logon teszt FOLYAMATOK

Az xFLOWer-ben mindent folyamatok vezérelnek, ezekhez dokumentumok kapcsolódhatnak. A folyamatok lépésről lépésre vezetik végig a munkatársakat az ügyintézési tevékenységeken, így véletlenül sem maradhat el semmilyen, a logon teszteléshez kapcsolódó ügyintézési tevékenység. A Logon teszt esetében ezen tevékenységek között a kérdések kialakítása, kiosztása, a tesztek elvégzése vagy elvégeztetése illetve az eredmények kiértékelése is szerepelnek.

Automatizált döntések

Szabadon beállítható, hogy a rendszer automatikusan rendeljen további folyamatokat vagy lépéseket adott teszteredményekhez. Ilyen lehet például a már említett eset, hogy ha a munkavállaló bizonyos szint alatt teljesít, akkor nem végezhet munkát. Ám ugyanígy beállítható, hogy adott eredményeket elért kollégák más jellegű feladatokat kapjanak, vagy akár a premizálás egyik faktora is lehet teszteredményekhez kötve. Természetesen mindez testreszabható, így ön dönti el, hogy milyen eredményhez milyen további lépés, folyamat, vagy egyéb tevékenység tartozzon.

További moduljaink segítségével pedig akár minden ügyviteli folymata kezelhető az xFLOWer Cloud rendszerben.

 

Azonnal használható megoldás

A legjobb rendszer sem jelent megoldást, ha a mögöttes folyamatok kialakításába hiba kerül. Épp emiatt az xFLOWer Cloud moduljai tartalmazzák azokat a bevált gyakorlatokon alapuló, előre elkészített folyamatokat, amelyek a használatba vétel első pillanatától kezdve biztosítják a professzionális munkaszervezést – vezetői szinten így csupán azt szükséges meghatározni, hogy melyik szerepkörben mely kollégák tevékenykednek, a többit a rendszer elvégzi.

Az xFLOWer Cloud Logon teszt megoldása mindezt tartalmazza és lehetővé teszi a teljes folyamat kezelését, függetlenül az igények, felhasználók és párhuzamos folyamatok számától. Az egyes részfolyamatok automatizálása szintén megoldott, így pénzt, energiát és időt spórol vállalata számára.

Az eredmény? Transzparens, nagyrészt automatizált napi képzési folyamatok, amelyek csökkentik munkatársai terheltségét, munkaidőt takarítanak meg és biztosítják a precíz végrehajtást. Mindemellett biztosítják a munkatársak tudásának aktualizálást és a vállalati tudásbázis fejlődését is.