

Önkormányzat – Beszerzések és szerződések informatikai támogatása
A Dunakeszi Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal xFLOWer segítségével támogatja a beszerzési, megrendelési és szerződéskezelési folyamatokat.
Szervezeti egységek
Szervezeti egységek
A kereskedelmi szektor informatikai támogatottsága általában magas színtű, mind a webshopok, mind különböző háttérkiszolgáló rendszerek használata nélkül működésképtelenné válna.
A magas támogatottság mellett mégis rengeteg tevékenység (jóváhagyások, feladatkiosztás, projektek kezelése) történik fapados eszközökkel: levelezőrendszerben, táblázatkezelőben.
xFLOWer segítségével a meglévő informatikai eszközök megtartása mellett további kereskedelmi funkciók válnak automatizálttá.
Valós példán szeretnénk bemutatni egy kereskedelemmel foglalkozó céget néhány évét.
Ez nem egy fiktív, hanem egy kicsit “kikockásított” , leegyszerűsített de teljesen valós példa.
Legnagyobb hibát meglátásunk szerint ott követték el, hogy mindig a cég egy adott funkcionális területére kerestek megoldást, arra volt pénz, arra volt ember, arra volt ismert és megfogalmazható problématudat.
A 8 év történetét és szoftveres megoldásait xFLOW-errel egy eszközben meg lehetett “volna” oldani, mindent egybevetve nagyságrendekkel olcsóbban. Reményeink szerint a cég következő éve az lesz, hogy ez ERP rendszeren kívül minden eszközét xFLOWer-re cseréli.
Szolgáltatási területeken a legtöbb üzleti döntéssor workflow rendszerrel támogatható.
Szinte nincs olyan tevékenységsorozat, amelyet ne lenne érdemes modellezni és folyamatszemlélettel működtetni.
Egy folyamatkezelő rendszerrel támogatott környezetben csökkent a hibák száma és jelentősen kevesebb emberi munkaerőre lesz szükség.
Az xFLOWer segítségével nem csupán a hiba és igénybejelentések rögzítése kezelhető, hanem előre kialakított üzleti folyamat mentén már a bejelentéskor elindulhat a megoldás, ügyintézés folyamata. A rendszerben futtatott folyamatok lehetőséget kínálnak más szervezeti egységben dolgozók, vagy akár partnerek bevonására is: például, ha egy előfizető meghibásodást jelez, akkor akár azonnal értesíthető a karbantartó kolléga vagy partner és a probléma megoldása megkezdődik. Ugyanígy például biztosítók esetében az assistance típusú kárbejelentések kezelése is folyamatok mentén zajlik. Azaz például egy lakásbiztosítási káresemény bejelentésekor akár azonnal a helyszínre indulhat a javítást végző szakember, vagy a rendszer automatikusan kiválaszthatja a bejelentőhöz legközelebbi és leghamarabb elérhető szakembert a javításra.
Egy nagyobb kereskedelemmel foglalkozó cégnél havonta akár több ezer új termék kerül fel és egyben régebbi termékek pedig le a polcokról / webshopból.
Egy-egy termék “polcra” kerülése előtt akár 100 döntést is hoznak, esetenéknt több száz munkatárs: leírások / helyettesítő termékek / jogszabályok / csomagolás / árazás / elhelyezés / akciók / katalógus / fotózás / partner portál kapcsolat / stb.
Ezt nyilván nem lehetne folyamattámogatás nélkül végezni.
xFLOWer segítségével évente több tízezer termék kerül áruházaink polcaira.
xFLOWer – el a dokumentumok iktatása után minden kolléga pontosan tudja, melyik dokumentummal mi a teendője, milyen határidővel és a dokumentumkezelő – a rendszer felügyeli az ügyintézés végig vitelét. Vezetői szinten csupán annyi feladat marad, hogy jóváhagyják vagy elutasítsák az egyes dokumentumokat (pl. számlákat, szerződéseket, árajánlatokat, vagy bármit) attól függően, hogy megfelelőek-e. Ezáltal munkaidőt és pénzt takaríthat meg a vállalat, hiszen az ügyintézés egyes lépései automatizálhatóak, illetve az elektronikus dokumentumkezelés felgyorsítja az adminisztrációt. Az xFLOWer meglévő informatikai rendszereihez is kapcsolódik, így nem szükséges cserélni a már beszerzett rendszereket, hanem kiegészíthetők egy olyan folyamat és dokumentumkezelő rendszerrel, mely nagyvállalati funkcionalitást biztosít.
xFLOWer minden folyamatban kezel: az értékesítési folyamatoktól kezdve a back-office folyamatokon keresztül a panaszkezelésig.
Képzelje el, hogy nem tizenix rendszert használ. Ugyanabban a szoftverben dolgoznak a salesek, az ügyfélszolgálat, a számlafeldolgozók, a beszerzés és a terméklistázás.
A vállalatok operatív költségeinek nagyrészét a bérköltség jelenti, legyen szó termelő, szolgáltató vagy más területen működő szervezetről. Így a munkaidő mérhető, pénzben is kifejezhető értéket képvisel. A különféle adminisztratív feladatok elvégzése nem értékteremtő, ugyanakkor az értékes munkaidőt rá kell szánni. Éves szinten az adminisztráció nagy szervezet esetében százmilliós munkaerőköltséget is jelenthet, nem beszélve a monoton, unalmas adminisztratív feladatok mentálisan is megterhelő jellegéről. Middleware-el azonban mindez kiküszöbölhető, hiszen az ismétlődő adminisztratív feladatok akár több rendszer adatait felhasználva is automatizálhatók, így a munkatársak számára értékesebb, kielégítőbb feladatok delegálhatók – mindemellett az adminisztráció gyorsul, kevesebb hibával és pontosabban valósul meg anélkül, hogy a meglévő rendszereket cserélni kellene.
A beérkező számlák kezelése meghatározott üzleti folyamatok mentén történhet. Így biztosítható, hogy csak olyan számlák kerüljenek kifizetésre, amik a megfelelő ellenőrzési pontokon átestek, illetve formailag és tartalmilag is megfelelnek a törvényi előírásoknak. A számlák érkeztetése, ellenőrzése, jóváhagyása is megvalósítható, sőt, NAV online adatkapcsolattal a számlák adattartalma akár automatikusan is kinyerhető.
Tetszőlegesen alakíthatók ki jóváhagyási forgatókönyvek értékhatárok szerint, szervezeti egységenként vagy költséghelyenként eltérően, 2-4-6 szem elv szerint, de épp automatikusan emberi beavatkozás nélkül is megoldható egy előző havihoz hasonló értékű rezsiszámla feldolgozása.
A jóváhagyott számlaadat API kapcsolaton keresztül akár át is emelhetőek ERP vagy banki rendszerekbe.
Eliminate errors, bottlenecks and busywork as well as improving compliance.
Auto-generate contracts and route them for review, automatically tracking changes along the way. Secure contract access, ensure compliance, trigger notifications, electronically collect e-signatures and even get sign-off when the signer is out-of-office.
A Dunakeszi Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal xFLOWer segítségével támogatja a beszerzési, megrendelési és szerződéskezelési folyamatokat.
Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.
Az ügyfélszolgálatnak több egymástól eltérő üzletág ügyfeleit kellett kiszolgálni. Az egyes tevékenységek – az eltérő szolgáltatások miatt is – …
Gyógyszer kereskedelemben meghatározó partnerünknél az adminisztrációs folyamatokat kellett harmonizálni és lehetőség szerint egységesíteni. Mivel a …
Ügyfelünk, a MetLife biztosító az xFLOWer – t választotta ügyviteli folyamatai és dokumentumkezelésének automatizálására.
A Friesland Campina Zrt.-nél a több földrajzi helyszínen párhuzamosan együtt dolgozó munkacsoportok, szervezeti egységek összehangolt munkájának támogatása dokumentum-menedzsment megoldással…