kampánymenedzsment

Értékesítési kampányok folyamat alapon

Az xFLOWer segítségével egyedi, akár többcsatornás értékesítési kampányok valósíthatóak meg folyamat alapon, igény szerinti beállításokkal. Ezáltal válik lehetővé a kampányok akár valós idejű követése, megoldódik a feladatkiosztás problémája és átláthatóvá válik a pre-sales folyamat kampány oldali része is.

Miért ezt a kampánykezelő eszközt válasszam?

A jóváhagyott operatív marketing terv és a meglévő ügyféltörzs alapján célzottan érheti el ügyfeleit vagy potenciális vásárlóit emailben, telefonon vagy akár postai direct mail segítségével. A visszajelzések feldolgozása és a már megvalósult kampányok utókövetése is a rendszeren belül történhet.

A modul nem csupán helyettesítheti, hanem ki is egészítheti meglévő CRM rendszerét, vagy választhatja az xFLOWer operatív CRM megoldását is. Az xFLOWer Cloud segítségével kialakíthatja és automatizálhatja CRM folyamatait és közös adatbázisban kezelheti meglévő ügyfeleit és ügyféljelöltjeit is.

Az xFLOWer Kampánymenedzsment modulja messze túlmutat az egyes értékesítési csatornákat kezelő rendszerek képességein. A modulban meghatározható:

A kampányok típusa

Bármely csatornán, bármilyen kampány futtatható, akár párhuzamosan is! Legyen szó telesales, adatbázis alapú, hideghívásos vagy egyéb kampányról, az xFLOWer Kampánymenedzsment modulja készen áll a feladatra! A kampányok eredményei egy helyen, visszakereshetően kerülnek tárolásra, illetve minden egyes feladat esetében látható, hogy ki volt az ügyintéző vagy felelős az adott lépés esetében.

A kampány résztvevői

Paraméterezhető, hogy mely kolléga milyen képességekkel (pl. nyelvtudás) rendelkezik, ami a feladatkiosztás során jelentős segítség. Ugyanígy - további modulok segítségével - meghatározhatóak a szabadságolások és a helyettesítések is automatizálhatóak.

A Feladatok automatikus kiosztása

A rendszer képes a kampányban résztvevő kollégák számára - paraméterezés alapján - automatikusan kiosztani a kampány során teljesítendő feladataikat. Az előbbi, képesség alapú beállítások alapján például az angolul kommunikáló ügyfelek az angol nyelvtudással rendelkező kollégához kerülnek. Helyettesítés esetén a rendszer automatikusan a megfelelő képességekkel rendelkező kollégák között osztja szét a szabadságon lévő kolléga feladatait!

Fejlett integrációs képességek

Legyen szó bármilyen integrációs célról, az xFLOWer alkalmazkodik igényeihez. Nem szükséges meglévő rendszereit cserélni, hogy velük együtt használhassa az xFLOWer - t. A bevezetés során megvalósítunk minden szükséges integrációt, ami szükséges a kampány folyamatok teljes körű végigviteléhez!

Ügyféltörzsek

Az xFLOWer Cloud alapkiépítésben is tartalmazza az ügyféltörzsek kezelését, de azt Ön határozhatja meg, hogy az alapadatokon kívül milyen ügyfél adatokat szeretne kezelni. Így felveheti a partnerek lábméretét, nyelvtudását, árbevételét, gyerekeinek számát vagy épp a feleség foglalkozását vagy politikai kapcsolatait. Ugyanezen logika mentén kialakítható a kampányokban releváns, ügyfelekhez kapcsolódó adatok tárolása is az ügyféltörzsben, így láthatóvá válik, hogy melyik ügyfél mi iránt érdeklődik, mi nem érdekli, vagy bármi. Természetesen így az ügyfelek szegmentációja is kifinomultabbá válik, ami hatékonyabbá teszi a kampányok célzását, így eredményesebb az értékesítési költség felhasználása is.

Amennyiben már vannak törzsadatai (pl.: más rendszerekben), akkor lehetőség van ezen informatikai rendszerekkel interface kapcsolatokat kialakítni, így például az xFLOWer felületén nem kell ismételten rögzítenie az ügyfeleket.

Ha Ön nem csak "sima" ügyféltörzset szeretne kezelni (név, cím, telefon), hanem speciális adatai vannak, akkor sincs akadálya xFLOWer használatának. Kialakítható HR törzs, Ingatlan törzs, Adós törzs, Eszköz törzs, Szerződés törzs, Megbízó törzs vagy bármi. Az üzleti folyamatok minden esetben a megfelelő törzshöz kapcsolódnak. Természetesen olyan folyamatok is kialakíthatóak, ahol az egyes törzsek közötti kapcsolatok szükségesek a folyamat végigviteléhez. Ilyen lehet egy viszonteladó vállalkozás értékesítési tevékenysége, ahol a kampány az ügyféltörzsből futtat folyamatokat, azonban egy konkrét megrendelés esetén bevonásra kerülhet a beszállító is - azaz a rendszer a megrendelés folymaatát is kezeli, akár az ügyfélhez történő kiszállításig.

Teljeskörű sales ciklus kezelés

Az xFLOWer Cloud Kampánymenedzsment moduljához könnyen és gyorsan illeszthetőek további modulok illetve folyamattípusok a bevezetés során. Ennek megfelelően egy jól paraméterezett és széleskörű feladatkezelést végző rendszer képes az egész értékesítési folyamat végigvitelére. Ennek megfelelően a kampányok folyamatait követően a következő folyamatok is elindulhatnak a rendszerben, akár automatikusan is:

 

Workflow keretrendszer

 

Az xFLOWer Cloud egy olyan keretrendszert biztosít, mely azonnal tartalmazza a működéshez legfontosabb üzleti folyamatokat és törzsadatokat, de ezek gyorsan testreszabhatóak akár a bevezetés szakaszában, akár később bármikor módosíthatóak, bővíthetők!

Az xFLOWer Cloud egy felhő alapú szolgáltatás, de tulajdonképpen „csak” egy alapkeretet biztosít ahhoz, hogy olyan vállalati környezetet hozzon létre magának, amelyben nem kell minden negyedévben egy új szoftveres megoldás kiválasztásán törnie a fejét. Nézze meg az xFLOWer Cloud kínálatát. Az xFLOWer Cloud bevezetésével ezekhez a modulokhoz Ön is bármikor hozzáférhet: ha most van szüksége rá akkor most, ha csak később akkor ezek az xFLOWer Cloud kereteibe pillanatok alatt beemelhetőek utólag is.

 

Az xFLOWer Cloud a kisebb magyar vállalatoktól kezdve a nemzetközi nagyvállalatokig komoly referenciákkal rendelkezik.

 

 

MUNKAFOLYAMATOK

Az xFLOWer Cloud-ban mindent folyamatok vezérelnek, ezekhez dokumentumok kapcsolódhatnak. A folyamatok lépésről lépésre vezetik végig a munkatársakat az ügyintézési tevékenységeken, így véletlenül sem maradhat el semmilyen munkaerő kezeléshez kapcsolódó ügyintézési tevékenység.

A munkafolyamatok nem érnek véget a munkaórák rögzítésénél. xFLOWer munkaerő kezelés modulja a munkaórák és szabadságolások folyamatán túl az igénylések, jóváhagyások és helyettesítések teljes operatív életciklusát kezelik. Mindezeken túlmenően a keretrendszerbe könnyedén beemelhető bármilyen munkafolyamat vezérlése. Az alábbi munkafolyamat típus példák a teljesség igénye nélkül mutatják be a rendszer sokrétű felhasználási lehetőségeit:

Ön dönti el, hogy milyen folyamatokat fog használni: alapértelmezésben a modul tartalmazza a megkeresések, pre-sales és utókövetés folyamatait, természetesen az Ön igényeinek megfelelően paraméterezve. Amennyiben másmilyen folyamatokat kíván bevezetni, úgy természetesen erre is van lehetőség.

 

Gyakorlati példa

A következő telesales példán keresztül megismerhető a modul alapvető működése.

  1. Leválogatott ügyféllista betöltése – Első lépésként más rendszerből származó, Excel ügyféllista betöltése történik meg. A lista tartalmaz eltérő szegmenseket, mely szegmensek számára eltérő megkeresést kell alkalmazni.
  2. Az ügyféllista betöltését követően a rendszer ellenőrzi a lista szegmentációját. Ez a gyakorlatban egy fix oszlop az ügyféladatokat tartalmazó táblázatban. Ez alapján a rendszer a szegmensekhez kialakított megkeresési folyamatokat indít, amelyekben eltérő termékajánlások, megkeresési csatornák és további egyedi változók állíthatóak be.
  3. Feladatkiosztás – a rendszer ellenőrzi a telesales kollégák rendelkezésre állását – illetve adott esetben az előzőekben már említett képességek meglétét – és elkezdi kiosztani a megkereséséi feladatokat.
  4. Megkeresések – A telesales kollégák megkezdik az ügyfelek szegmentáció szerinti megkeresését. Az egyes megkereséseket követően rögzítik a beszélgetés eredményét. (pl. további megkeresés szükséges, visszahívást kért, nem vette fel, elutasította az ajánlatot, érdeklődik, vásárolt, stb.)
  5. A megkeresések eredményei alapján a rendszer további folyamatokat indíthat (pl. ha visszahívás vagy személyes találkozó szükséges, vagy ha meghatározásra került teljesítési folyamat vásárlás esetére, stb.) vagy lezárhatja a megkeresési folyamatot (pl. nem érdekli, felszólította az ügyintézőt, hogy többet ne keresse, töröltette magát az adatbázisból, stb.)
  6. Miután minden, a listán szereplő ügyfél megkeresésre került, a rendszer lezárja a folyamatot és készít egy Excel táblázatot a megkeresések eredményeivel. Ez később visszatölthető a CRM rendszerbe (amennyiben más CRM rendszert használ) vagy további elemzésekre, korreláció vizsgálatokra ad lehetőséget. Ha xFLOWer CRM rendszert használ, akkor ez a lépés kihagyható, mivel az adatok automatikusan átkerülnek a CRM törzsbe, ahol akár további folyamatok is indulhatnak a meghatározott paraméterek alapján.

 

Azonnal használható megoldás

A legjobb rendszer sem jelent megoldást, ha a mögöttes folyamatok kialakításába hiba kerül. Épp emiatt az xFLOWer Cloud moduljai tartalmazzák azokat a bevált gyakorlatokon alapuló, előre elkészített folyamatokat, amelyek a használatba vétel első pillanatától kezdve biztosítják a professzionális munkaszervezést – vezetői szinten így csupán azt szükséges meghatározni, hogy melyik szerepkörben mely kollégák tevékenykednek, a többit a rendszer elvégzi.

Az xFLOWer Cloud kampánymenedzsment megoldása mindezt tartalmazza és lehetővé teszi a teljes folyamat kezelését, függetlenül a feladatok, résztvevők, felhasználók és párhuzamos folyamatok számától. Az egyes részfolyamatok automatizálása szintén megoldott, így pénzt, energiát és időt spórol vállalata számára.

Az eredmény? Transzparens, nagyrészt automatizált kampánykezelési folyamatok, amelyek csökkentik munkatársai terheltségét, munkaidőt takarítanak meg és biztosítják a precíz végrehajtást.