xFLOWer

Kész üzleti folyamatok

Más már kitalálta, ugye nekünk nem kell?

Az én cégem másképp működik, de mégis jó lenne a hozzám hasonló cégek sztenderdjeit alkalmazni

Minden vállalat másképp működik, pont ez az értéke a legtöbb cégnek. Valamiben jobb, sok mindenben más, és vannak dolgok amiben kicsit vagy nagyon rosszabb mint  a többiek. Ez teljesen normális, ez a legkisebb cégekre és a legnagyobb mamut vállalatokra is igaz. Ebben nincs semmi szégyelleni való, sőt! Pont arra kell a cégeknek büszkének lenniük, hogy tanulnak másoktól, de az ő egyedi módszereik szerint alkalmazták, jobbá tették, hatékonyabbá, egyedivé.

xFLOWer egy olyan folyamattámogató eszközt kínál, melyben mindenki felépítheti a saját, csak rá jellemző üzleti folyamatait. 
Igen ám, de ugye senki nem szereti elölről kezdeni. Ha valaki más már kitalálta, hogyan kell egy számlát jóváhagyni, PO-hoz rendelni és milyen a Teljesítési Igazolások rendje, ha mások már hatékonnyá tették a HR onboarding folyamatot, ha van bevált módszer a panaszok kezelésére, ha valaki már megoldotta a Beszerzések kezelését és más hasonló céges folyamatokat, akkor azt alkalmazzuk, ne kelljen elölről kezdeni. 

xFLOWer bevezetésénél ezekből a best practise típusú üzleti folyamatokból indulunk ki, így sokkal gyorsabb eredmény érhető el, mint más eszközökkel, módszerekkel. 

 

Döntések, folyamatok

Döntések sorozata

A workflow rendszer előre meghatározott lépéssorozatok alapján vezeti végig a munkatársakat a napi tevékenységeiken. Mi a legnehezebb minden munkatárs számára, azaz mivel hoz cégünk számára a legtöbbet, vagy mivel tud ártani?

A döntéseivel! 

xFLOWer abban nyújt segítséget, hogy a napi döntés sorozatokat  követi és támogatja. Gondoljunk csak bele, hányszor kell eldöntenünk egy nap: igen/nem, jóváhagyom/elutasítom, felhívom/levelet írok, aláírom/delegálom. 

 

Folyamatáruház - partnerhálózat

xFLOWer partnerhálózatán keresztül elérhetőek egyedi xFLOWer folyamatok is.

Egy-egy adott szektor nyilván a szektorra specifikus üzleti folyamatokkal rendelkezik. 
xFLOWer partnerhálózata lehetőséget ad akár arra is, hogy xFLOWer-t, mint workflow keretrendszerre az xflower.hu (Click On Kft) felületén fizessen elő, de a kész vagy épp testre szabandó üzleti folyamatokat más viszonteladói vagy tanácsadó partnerünktől szerezze be. 

xFLOWer előfizetési díj

xFLOWer rendszer előfizetési díja tartalmazza a szoftver használat költségei (licence, felhő infrastruktúra, support) mellett az adott megállapodásba bekerülő üzleti folyamatok díját is (know-how, verziókövetés).
Így egy előfizetési díj minden szolgáltatást magában foglal, ami egy jól szervezett back-office üzleti folyamatainak szoftveres támogatásához szükséges.   

CRM rendszer bevezetése

Best Practise

xFLOWer-t a legkülönbözőbb üzleti területeken alkalmazták már vállalatok. Az egyes cégeknél egyedileg testreszabott üzleti folyamat, üzleti logika az adott cég know how-ja. xFLOWer-nél ezt tiszteletben tartjuk és szigorú titoktartás mellett ügyelünk arra, hogy ezt senki mással ne osszuk meg. 

Mindazonáltal komoly tudás halmozódott fel abból a sok száz cégnél történt bevezetésből melyben részünk volt. 

Ezeket a folyamatokat standardizáltuk – levágtuk róla az ügyfélspecifikus dolgokat – és a közös halmazból alkottunk általános és átlagos folyamatcsontvázakat. Egy-egy újabb ügyfelünknél történő bevezetésnél ezeket felhasználva tudjuk a célt a leghamarabb elérni. 

xFLOWer workflow szoftver

Integráció, kapcsolatok

Szinte minden esetben olyan vállalati környezetben kell xFLOWer-t bevezetni, ahol már vannak meglévő informatikai alkalmazások. 

A kész üzleti folyamatokat meglévő és korábban kipróbált “konnektorokon” keresztül kell tudnunk a vállalati környezetbe kapcsolni.

xFLOWer a legelterjedtebb vállalati eszközökhöz azonnal képes kapcsolódni. Néhány példa:

  • Szamlazz.hu / SAP / Navision
  • AD / LDAP (központi authentikáció)
  • Levelezőszerverek (pl.:0365)
  • Office eszközök (Word, Mail)
  • stb..
Projekt menedzsment szoftver

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Projekt menedzsment szoftver

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Csomagok, kapcsolatok

Az egyes alapfolyamatok tulajdonképpen csomagokban válnak értékké. xFLOWer ereje abban rejlik, hogy nem csak 1-1 üzleti folyamat kerül megvalósításra, hanem egy adott terület teljes hálója, például egy pénzügyi, egy HR vagy egy ügyfélszolgálati “csomag”.

Nézzünk a pénzügyi csomagra egy példát:

Az eredetileg megoldandó probléma az, hogy a beérkező számláknak  legyen kezelve (automatizálva, követve) a jóváhagyási folyamata. Ez még önmagában nem egy nagy feladat, rengeteg megoldás van rá.
Ha elkezdünk belemenni a cég működésébe, akkor hamar kiderül, hogy előbb a szerződések folyamatát, majd a megrendelések kezelését (PO) és végül a TIG-ek jóváhagyását kell megoldani. Ha ez mind rendben, akkor a számlák már akár egy xFLOWer – NAV online integráció segítségével emberi közreműködés nélkül is jóváhagyódhatnak (pl. múlt havival kb. azonos értékű rezsi számlák).

Ha ez mind meg van, akkor el lehet kalandozni a beszerzési folyamatok területére, majd a projektmenedzsment és az ehhez kapcsolódó projekt megvalósítás (pl. ticketing), majd az ezt támogató elszámolási folyamatok (pl. automatikus számlázás) kerülnek előtérbe.

Látszik, hogy a háló végtelelen! 

 Aki egyszer elkezdi, nem fogja tudni abbahagyni a folyamat alapú gondolkodásra alapuló cégszervezést!

szeretne többet tudni? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom

    Munkaerő közvetítés

    Egy külföldre munkaerőt közvetítő partnerünk az xFLOWer segítségével oldja meg a mostanra egyre nagyobb adminisztrációs terhet jelentő feladatait.

    Elolvasom