Esettanulmányok

Webshop ügyfélszolgálat

Régiónk egyik legnagyobb webshopja rengeteg megrendelést és az ezekkel kapcsolatos járulékos ügyintézést kezel (pl. panaszok: számlareklamációk, minőségi/mennyiségi kifogások, szállítás problémák) ...;

Tovább
Munkaerő közvetítés

Egy külföldre munkaerőt közvetítő partnerünk az xFLOWer segítségével oldja meg a mostanra egyre nagyobb adminisztrációs terhet jelentő feladatait.

Tovább
Társasházkezelés

Ügyfelünk Budapest egyik legnagyobb társasházkezelő és közös képviseletet ellátó cége...

Tovább
Behajtási folyamatok kezelése

Távközlési szolgáltatást nyújtó ügyfelünk a kintlévőségkezelési folyamatait automatizálta alkalmazásunkkal, ezzel javította a pénzügyi mutatóit, rengeteg Excel táblát és munkaerőt spórolt meg.

Tovább
Workflow alapú terméklistázás

Ügyfelünk Magyarország egyik legjelentősebb FMCG kiskereskedője. Havonta 5000 termék kerül be rendszereikbe, illetve ugyanennyi ki is esik, azaz évente 120 000 termék listázását és adataiknak rendszereken keresztüli mozgatását teszi szükségessé.

Tovább