Esettanulmányok

Webshop ügyfélszolgálat

Régiónk egyik legnagyobb webshopja rengeteg megrendelést és az ezekkel kapcsolatos járulékos ügyintézést kezel (pl. panaszok: számlareklamációk, minőségi/mennyiségi kifogások, szállítás problémák) ...;

Tovább
Munkaerő közvetítés

Egy külföldre munkaerőt közvetítő partnerünk az xFLOWer segítségével oldja meg a mostanra egyre nagyobb adminisztrációs terhet jelentő feladatait.

Tovább
Társasházkezelés

Ügyfelünk Budapest egyik legnagyobb társasházkezelő és közös képviseletet ellátó cége...

Tovább
Behajtási folyamatok kezelése

Távközlési szolgáltatást nyújtó ügyfelünk a kintlévőségkezelési folyamatait automatizálta alkalmazásunkkal, ezzel javította a pénzügyi mutatóit, rengeteg Excel táblát és munkaerőt spórolt meg.

Tovább
Workflow alapú terméklistázás

Ügyfelünk Magyarország egyik legjelentősebb FMCG kiskereskedője. A termékkínálat vertikuma és számossága is kifejezetten nagy; havonta 5000 termék kerül be rendszereikbe, illetve ugyanennyi ki is esik, ami éves szinten mintegy 120 000 termék listázását és adataiknak rendszereken keresztüli mozgatását teszi szükségessé.

Tovább