Soron kívül: Átlátod szolgáltatásaidat?

Mi is történik éppen?

Ez a kérdés sok cégvezetőben felmerülhet, amikor olyan projekteket vagy egyéb, külső helyszíni szolgáltatásokat kell cégével elvégeznie, melyeken személyesen bármely okból nem lehet jelen. Egy - egy ilyen jellegű projektet vagy tevékenységet még viszonylag egyszerű akár "fejben" vagy Excel táblákban, esetleg e-mailekben kezelni, ám a projektek számának növekedésével legalábbis arányosan (de néha exponenciálisan) növekszik a kezelendő tevékenységek, határidők, felelősök, munkalapok vagy egyéb dokumentumok száma is. Vagy vegyünk egy életszerű példát; amennyiben egy cég ital automatákat, kávégépeket, vagy egyéb hasonló eszközöket helyez ki - akár bérbeadás formájában - akkor azoknak rendszeres feltöltéséről, karbantartásáról, javításáról gondoskodnia kell. Nem hangzik bonyolultnak, igaz? Akkor most gondoljunk bele mekkora feladat ezt a tevékenységet kezelni mondjuk 500 automata vagy gép esetében...

  • 500 helyre kiszállni
  • Több ezer féle karbantartási feladatot elvégezni
  • Több száz féle, számosságában több ezer darab alkatrészt kezelni  - raktár, logisztika, beszerzés, kiszállítás, cserék, garanciális ügyintézés...
  • Egy időben több csapat, eltérő földrajzi helyeken végzi fentieket...

 Így azért már más a tevékenységlánc összetettsége! Ennyi mindent fejben tartani lehetetlen, megfelelő eszköz nélkül kezelni pedig költséges, fennáll a hibázás veszélye és még a szolgáltatás minőségét sem garantálhatjuk.

 

Mik a fő szempontok ilyen tevékenységek esetén, vezetői szinten?

  • A gyakorlatból hozunk néhány példát - a teljesség igénye nélkül - arra vonatkozóan, hogy ilyen tevékenység esetén mi az ami egy vezető számára számít:
  • Munkák kiosztása, rendszeresen ismétlődő feladatok (pl. karbantartások) munkatársakhoz rendelése - átláthatóan, elszámoltathatóan, akár automatikusan
  • Munkalapok kezelése - hiszen ezen igazolások nélkül az elvégzett munka nem számlázható!
  • Melyik kihelyezett géppel mi történik? Milyen karbantartási periódusban tart a gép (pl. első vagy második éves karbantartás? Három évente nagygenerál? 1-3-6-X havi rendszeres karbantartás? Esetleg több ilyen egyszerre?)
  • Ki végezte el az adott munkát? Milyen alkatrészeket vitt magával? Ezek közül mi került felhasználásra? A nem használt alkatrészek visszakerültek a raktárba?
  • Gépcsere esetén a cseregép kiszállításra került? A cserélt gép visszakerült a raktárba? Van garanciális teendő, ügyintézés?

Nem véletlen, hogy ezen feladatok végig vitele illetve fenti kérdések  pontos ismerete minden vezető és cégtulajdonos számára elengedhetetlen! Egy megfelelően paraméterezett workflow rendszer képes arra, hogy az igényekhez igazodva végigvigye fenti munkafolyamatokat és valós idejű jelentéseket készítsen az illetékesek számára - így azonnal visszajelzést kaphatunk minden eseményről, nincs több elfelejtett határidő, kevesebb "elvesztett" alkatrészt kell leírni és az illetékesek mindig tudni fogják, hogy hol, kivel mi történik éppen.

Ezért ajánljuk az xFLOWer Cloud workflow rendszert, ami baráti áron, magyar nyelven, felhő alapon oldja meg ezeket a problémákat! Tekintse meg az ön számára legjobb megoldást honlapunkon ide kattintva!