360 fokos ügyféLnézet

Mindent is tudni lehet

A rendszer statisztikai képességei a munkafolyamatok minden szintjén lehetőséget biztosítanak az illetékes vezetőknek arra, hogy a szervezet működési hatékonyságáról átfogó és pontos képet kapjanak, akár valós időben is. Ugyanakkor, az egyes szervezeti egységek felső vagy középvezetői saját területük működését is részletes kimutatásokon keresztül elemezhetik és javaslatot tehetnek a működési hatékonyság növelésére. Rendszeresen ismétlődő lekérdezések (batch statisztikák) esetén beállítható, hogy a rendszer mindig adott időben hajtsa végre a lekérdezéseket, így a rendszeres időközönként elemzésre kerülő statisztikák mindig a kellő időben állnak rendelkezésre. 

Az xFLOWer bevezetésével egy teljesen zárt rendszer alakítható ki, amelybe minden olyan vállalati dokumentum és információ visszakereshetően és munkafolyamathoz kapcsolódóan kerülhet be, ami az ügyvitel vagy a vállalat szintjén fontos lehet. Így meggátolható a vállalati információk, dokumentumok elkallódása, illetéktelenekhez kerülése vagy véletlen megsemmisítése. Egy-egy kattintással a munkafolyamatkezelő rendszer history modulja pillanatok alatt megmutatja, hogy egy adott partner milyen leveleket küldött (papíron vagy elektronikusan), mikor telefonáltunk vele, milyen válaszokat kapott, az ügyintézési procedúra során mikor, milyen döntések születtek. Azonnal látszódnak egyes ügyek kapcsolatai, ismert ki, mikor, milyen döntést hozott, milyen egyéb iratokkal, ügyekkel van kapcsolatban (előzmények). A Timeline funkció egy listában jeleníti meg egy-egy ügyintézés teljes történetét: ki-mikor fér hozzá, mikor milyen döntés született, milyen dokumentumok mikor, ki által kerültek csatolásra, létrehozásra, ezekre mikor/ki jelenítette meg, ki/mikor milyen megjegyzést írt, mikor/milyen interface-en milyen adatok érkeztek más rendszerből, milyen egyéb külső rendszerek fértek hozzá az adott adatcsoporthoz…..

Előnyök

Minden adat egy helyen

Az xFLOWer workflow rendszer integrációs képességei lehetővé teszik, hogy akár minden más IT rendszerből adatokat gyűjtsön komplex jelentések elkészítéséhez. Például, ha kíváncsiak vagyunk egy ügyfél teljes pénzügyi értelemben vett életútjára, akkor a rendszer képes összegyűjteni az összes pénzügyi adatot minden rendszerből, ami az adott ügyfélre vonatkozik és egy adott riportban jeleníti meg azokat. Ugyanígy a folyamatok során képződő adatok is riportokba illeszthetők, ugyanakkor mindezeket ki is egészíthetjük az előbb említett akár pénzügyi akár más típusú adatokkal is. Az adatok összesítését, esetlegesen szükséges számításokat, aritmetikai műveleteket is elvégzi a rendszer szükség szerint.

Folyamat és törzsadatok

xFLOWer-ben minden folyamat során különféle adatok keletkeznek, illetve kerülnek a rendszerbe. Ezek az adatok két nagy csoportba sorolhatók: folyamatadatok és törzsadatok. A folyamatadatok tartalmazzák azokat az adatokat, amelyek magára a folyamatra vonatkoznak: ki indította és mikor, ki mikor mit csinált benne, milyen dokumentumok keletkeztek és így tovább. A törzsadatok olyan adatok, amik a folyamatoktól függetlenül is rendelkezésre állnak a rendszer adatbázisában: ügyféladatok, partneradatok, munkavállalói adatok, stb.

Komplex üzleti jelentések készítése során mindkét típusú adat felhasználható, sőt, további, kvázi kiegészítőadatok alapján is készülhetnek kimutatások. Ezeket a “kiegészítő” adatokat metaadatoknak nevezzük, amik valamilyen objektumhoz – pl. dokumentum – kapcsolódnak. Egy dokumentum esetében a metaadatok tartalmazhatják a szerző nevét, a készítés idejét, a dokumentum típusát vagy bármilyen más, akár azonosításra is alkalmas adatokat.

Mindezek alapján pedig különféle jelentések készíthetők xFLOWer-ben, akár automatikusan illetve más rendszerek adataival kiegészítve is.

BI eszközök

Az xFLOWer képes integrálódni különféle BI eszközökkel – pl. Microsoft Power BI – így kihasználva azok adatmegjelenítő és egyéb vizuális képességeit. Az xFLOWer képes összegyűjteni és a BI rendszer felé már feldolgozva továbbítani azokat az adatokat, amelyeket megjeleníteni szükséges. Természetesen további interfészeken keresztül bármely IT rendszerben tárolt adatok felhasználhatók, összesíthetők. Így a BI rendszer számára már kész adatcsomag kerül átadásra, ami pedig megjeleníti ezeket a felhasználók számára legkényelmesebb formában, mint grafikonok, diagramok, táblázatok.

Csempék, keresések

Minden munkatársa önmaga tudja az indítóképernyőjét (munkaasztalát) kialakítani.

A leggyakrabban használt mentett keresések, riportok, ügyindító linkek egyszerűen kirakhatóak a képernyőre, így 1-1 kattintással elérhetőek a nyitott ügyek / csoportom statisztikái / főnöktől kapott levelek / lejárt határidejű ügyek / megújítandó szerződések / stb.

 

Timeline

A képernyőn megjelenő objektumoknak látszik a múltja, elérhető, hogy mi történt vele a rendszerben. 

Legyen a képernyő aktuálisan egy ügy, egy dokumentum vagy egy ügyfél, időrendben látszik a története: ki hozta létre? ki szignálta át? ki módosította? ki nyitotta meg? Ki szólt hozzá? Ki hagyta jóvá? stb.

Ügy / ügyfél / dokumentum történet

Ügyfelek kiszolgálásának egyik legfontosabb eleme, hogy ismerjük a múltjukat. 

xFLOWer-ben elérhető, hogy egy adott ügyfelünkkel mit kommunikáltunk! Milyen levelet küldött? Mit válaszoltunk és ki? Milyen jóváhagyásokon ment keresztül egy-egy tevékenysége? Milyen ügyei voltak (panasz, megrendelés, névváltozás, időpontegyeztetés, stb.)


Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet makbet dükben incsom du a haventuritom.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam eget viverra nibh, ut facilisis arcu. Sed vehicula consectetur ante ut molestie. Aliquam euismod nunc quis consequat luctus. Morbi eu congue sem, id varius mi. Donec placerat feugiat leo, sed fermentum nibh. Proin non elit vel nisl tristique lacinia. Nulla varius est et odio vestibum. quis mollis dui mattis. Sed tristique varius purus fermentum rutrum. Pellentesque augue lacus, pellentesque sit amet.

Auto-generate notifications and documents, and easily collect e-signatures

Eliminate errors, bottlenecks and busywork as well as improving compliance.
Auto-generate contracts and route them for review, automatically tracking changes along the way. Secure contract access, ensure compliance, trigger notifications, electronically collect e-signatures and even get sign-off when the signer is out-of-office.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

    Felhasználási esetek

    Kárbejelentések kezelése Workflow-val

    Ügyfelünk Magyarország egyik meghatározó biztosítótársasága. Lakásbiztosításra szerződött ügyfeleik számára assistance szolgáltatást is kínálnak a klasszikus biztosítási szolgáltatásokon túlmenően; azaz ha például egy ügyfélnél valamilyen káresemény történik, akkor a biztosító azonnal intézkedik a kár elhárítása érdekében.

    Elolvasom